Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli toinen verikoe ja 46 tunnissa tulos oli yli tuplaantunut. 🥹 Tiistaina oli 97 ja tänään 205. Ehkä meillä onkin vielä tyyppi kyydissä ja kaikki on vaan tapahtunut vähän normaalia myöhemmin. Odotellaan nyt yhteydenottoa klinikalta ja varmaan jatketaan seurailua 🤞
Ihania kuulumisia 😍🥰 olet ollut mielessä! Toivottavasti klinikka haluaa jatkaa seurantaa, jos itse sitä vielä toivot ❤️ me kaikki ollaan niin erilaisia, ainoa millä on väluä on se oma HCG-trendi 😍

Tänään oli toinen verikoe ja 46 tunnissa tulos oli yli tuplaantunut. 🥹 Tiistaina oli 97 ja tänään 205. Ehkä meillä onkin vielä tyyppi kyydissä ja kaikki on vaan tapahtunut vähän normaalia myöhemmin. Odotellaan nyt yhteydenottoa klinikalta ja varmaan jatketaan seurailua 🤞
Voi onpa ihana kuulla 🥰🙏🙏

Ihania kuulumisia 😍🥰 olet ollut mielessä! Toivottavasti klinikka haluaa jatkaa seurantaa, jos itse sitä vielä toivot ❤️ me kaikki ollaan niin erilaisia, ainoa millä on väluä on se oma HCG-trendi 😍
En jotenkin edelleenkään osaa ymmärtää, että ehkä tää voiskin oikeesti johtaa haluttuun lopputulokseen. Edelleen huolestuttaa se, että hormonitasot alkoi kehittyä niin hitaasti, mutta ehkä varhaisultran jälkeen uskaltaisi uskoa tähän, jos kaikki näyttää ok:lta.

Joo mä muistan, ajattelin et meinaatko 2-3 digiä tehdä 🤗 mietin itse koska mahtaisi näkyä.
Aiivan☺ kyllä mä varmaan haksahdan testaamaan mielenrauhan vuoksi vielä, vaikka ajattelin muka eilen että nyt riittää 🙄 Mulla on tää massu sisältänyt monenlaisia tuntemuksia tänään(kin), vai kiinnitänkö vaan liikaa huomiota.. Mut jomotusta, pingotusta, vihlontaa ja ehkä niitä repäisykipujakin välillä. 😵‍💫 nyt kissa köllöttää just mahan päällä ja sekin tuntuu epämiellyttävältä.

Aiivan☺ kyllä mä varmaan haksahdan testaamaan mielenrauhan vuoksi vielä, vaikka ajattelin muka eilen että nyt riittää 🙄 Mulla on tää massu sisältänyt monenlaisia tuntemuksia tänään(kin), vai kiinnitänkö vaan liikaa huomiota.. Mut jomotusta, pingotusta, vihlontaa ja ehkä niitä repäisykipujakin välillä. 😵‍💫 nyt kissa köllöttää just mahan päällä ja sekin tuntuu epämiellyttävältä.
Tuttua, siis aamusta on maha ihan ok vielä mutta jo aamupäivästä se on ihan paisunut ja semmone arka koko maha ja just jomotusta ja vihlontaa pitkin päivää, tuntuu et iltaisin pahin 🙄 jotenkin outoa et näin varhases vaihees sikana oireita 😂

Otin tänään yhteyttä omasotessa ja pyysin HCG-mittausta ja sain sen lähetteen 😊👍 ihan mahtavaa, (ajattelin jo ettei ne anna sitä, kun kerran pyysin AMH kokeen niin en saanut sitä) ja varasin ajan keskiviikkolle ❤️, työpäivän lomaan, saa nähdä kauanko vastauksissa menee 👍😊 Miten muilla? Menettekö HCG-mittaukseen?

Asiasta kymppitonniin: Onko muilla kohdun seudulla repäisykipuja? Mulla alkoi eilen tulla, eniten jos yskäisee/nousee sängystä ylös. Eritoten oikea puoli
Hyvä kun sait mittauksen ! Mulla on ollut repäisykipuja myös 😬

Eilen sain ekan selkeän plussan. Sitä edellisenä päivänä oli sellainen hyvin haalea aavistus viivasta, josta jo osasin arvata, että on tärpännyt. 😊 Tänään tein pregcheckin testin, jossa oli myös hailakka viiva. Vielä on kaksi testiä kaapissa (pregcheck ja clearblue), jotka meinasin tehdä parina seuraavana aamuna ja sitten lopetan. 😁
Onnea!😍

Moikka! Varovaisesti lisään oman testin tänne jatkoksi. 🤍
Tänään kp 29/~30-31, dpo 13. ❣️
Tein ekan positiivisen sunnuntaina josta testit on tasaisesti vahvistunut.
Meillä on taustalla useampi menetys, joten varovaisesti ollaan liikkeellä, mutta tämän kertaiset testit on vahvempia mitä yksikään tänä vuonna aiemmin.
Tämä olisi meille kolmas lapsi. 🤍
Tänä vuonna leikattu kohdunulkoinen raskaus ja toinen munanjohdin pois ja muutama kemiallinen takana.
Nyt käytössä lugesteronit illalla. 🤞🏻
Vanhemmat lapset on jo teinejä ja ekan kerran näillä palstoilla oon ollu vuonna 2010. 😅
Nyt pitäis pitää homma kassassa ja toivoa parasta! 🤞🏻❣️
Varhaisultra saadaan erikoissairaanhoidosta kun historia on mikä on. Vielö en ole ottanut yhteyttä neuvolaan, menkkojen oletettu alku ehkä viikonloppuna.
Onnittelut ! Toivotaan kovasti että pysyy matkassa!❤️

En jotenkin edelleenkään osaa ymmärtää, että ehkä tää voiskin oikeesti johtaa haluttuun lopputulokseen. Edelleen huolestuttaa se, että hormonitasot alkoi kehittyä niin hitaasti, mutta ehkä varhaisultran jälkeen uskaltaisi uskoa tähän, jos kaikki näyttää ok:lta.

Toivotaan kovasti että kaikki on niin kuin pitää, onnittelut 🤗❤️

Mulla on ollut niin haipakkaa etten ole ehtinyt täällä käydä viikkoon 😅 yritän tässä päästä kärryille, näköjään salainenkin ryhmä jo avattu !😊

Oiii ihanaa 🥰🙏 mitkä dpo ja viikko sulla nyt? Mietin jos tänään käyn myös ostamassa tämän 😍
Dpo 15 ja viikot 4+1 - jos nyt osasin laskea oikein. 😄

Tää on kyllä kiva testi! Kiva nähdä sit sunkin tulos, jos käyt ostamassa. 🥰

Mä oon kans pohtinut seuraavan viikkodigin tekemistä, kun täältä sain inspiraatiota (taas 😄😂) että voisi yrittää saada sen raskaana 3+ tuloksen. Niin olisi sitten varmasti kaikki testit tehtynä 😄 onhan se hintava mutta antaa niin mukavaa fiilistä 🥰

Joku oli saanut sen raskaana 3+-tuloksen viikolla 5+3 vissiinkin.
Tein viikkodigin viime sunnuntaina 4+4 ja näytti raskaana 2-3. Tänään mulla on viikot 5+2, en vielä uskalla tehdä sitä, mutta jos viikonloppuna tekisi ja sitten lopettaisi testaamisen 😃 Perjantain kunniaksi apteekkiostoksille 😆❤️

Mä oon kans pohtinut seuraavan viikkodigin tekemistä, kun täältä sain inspiraatiota (taas 😄😂) että voisi yrittää saada sen raskaana 3+ tuloksen. Niin olisi sitten varmasti kaikki testit tehtynä 😄 onhan se hintava mutta antaa niin mukavaa fiilistä 🥰

Joku oli saanut sen raskaana 3+-tuloksen viikolla 5+3 vissiinkin.
Tein viikkodigin viime sunnuntaina 4+4 ja näytti raskaana 2-3. Tänään mulla on viikot 5+2, en vielä uskalla tehdä sitä, mutta jos viikonloppuna tekisi ja sitten lopettaisi testaamisen 😃 Perjantain kunniaksi apteekkiostoksille 😆❤️
Jee, jaa vaan tulos sitten! 🥰

Takaisin