Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkkamainen muiluutus mahassa aiheuttaa keskenmenohermostusta, mutta testaaminen aina lievittää hetkeksi. Pitäis vaan osata luottaa nyt kun kaikki sanoo, että on normaalia tuntea näitä menkkakipuja. Viimeisin testi tältä päivältä:
(En tiedä miksi Premom aloitti uuden kierron itsestään - siksi vähän random cycle day näkyvissä)

Liitteet

• Screenshot_20251120_171710_Premom.jpg
    Screenshot_20251120_171710_Premom.jpg
    59.2 KB · Katsottu: 45
Menkkamainen muiluutus mahassa aiheuttaa keskenmenohermostusta, mutta testaaminen aina lievittää hetkeksi. Pitäis vaan osata luottaa nyt kun kaikki sanoo, että on normaalia tuntea näitä menkkakipuja. Viimeisin testi tältä päivältä:
(En tiedä miksi Premom aloitti uuden kierron itsestään - siksi vähän random cycle day näkyvissä)
Hyvältä näyttää! 👀 Mulla ei noi pregcheckit noinkaan vahvoi olleet kun nuo 2 vikaa testiä, des kun tämän viikon alussa testasin vielä. Ja silloin jo oli ainakin 6+3... 😳

Täällä 5+3 ja viikkotesti näytti vielä 2-3, muut testit kuitenkin tummuneet joka kerralla. Vähän huolestuttaa ja varmaan teen vielä viikkotestin, että saisin 3+, mutta en osaa oikein arvioida voisiko sen tehdä jo huomenna 😬 Aiemmin ollut kemiallisia eikä näin tummia testejä ole ollut. Mitä mieltä olette? Numerot testeissä tarkoittaa kuukauden päiviä, ei dpo:ta 😅 Alin siis tältä päivältä ja ylin pikkuliuska myös IMG_7932.jpegIMG_7931.jpeg

Täällä 5+3 ja viikkotesti näytti vielä 2-3, muut testit kuitenkin tummuneet joka kerralla. Vähän huolestuttaa ja varmaan teen vielä viikkotestin, että saisin 3+, mutta en osaa oikein arvioida voisiko sen tehdä jo huomenna 😬 Aiemmin ollut kemiallisia eikä näin tummia testejä ole ollut. Mitä mieltä olette? Numerot testeissä tarkoittaa kuukauden päiviä, ei dpo:ta 😅 Alin siis tältä päivältä ja ylin pikkuliuska myös View attachment 150298View attachment 150299
Tuntuu olevan niin yksilöllistä missä vaiheessa näyttää 🤗 mun mielestä sun testit näyttää hyvältä 🙏 jos teet vaikka 5 + 5? :)

Pregcheckit on olleet niin tummia jo hetken niin uskaltauduin tekemään viikkodigin ja sieltähän se pärähti. Mukana myös saman aamun PC. 5 + 1 tänään.

Ja silti ei uskalla vielä luottaa ja iloita😅 Tänäkin yönä semmoset menkkakrampit että olin varma keskenmenosta... mutta ei. Siellä se pysyy vaan.

Liitteet

• 20251122_052723.jpg
    20251122_052723.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 30
  • Screenshot_20251122_084921_Premom.jpg
    Screenshot_20251122_084921_Premom.jpg
    54.6 KB · Katsottu: 30
Pregcheckit on olleet niin tummia jo hetken niin uskaltauduin tekemään viikkodigin ja sieltähän se pärähti. Mukana myös saman aamun PC. 5 + 1 tänään.

Ja silti ei uskalla vielä luottaa ja iloita😅 Tänäkin yönä semmoset menkkakrampit että olin varma keskenmenosta... mutta ei. Siellä se pysyy vaan.

Jos sulla on ladattuna joku raskaussovellus, niin jossakin puhutaan myös noista kuukautismaisista kivuista. 😊 olikohan liberossa ainakin?

@Fewlily mulla oli kans viikolla 5+0 - 6+4 aikoina menkkamaisia tuntemuksia kohdussa, jotka huoletti paljon. Ajattelin, että nyt se sieltä irtoaa mutta ei ole onneksi irronnut 👍😊 ehkä ne tuntemukset liittyy alkavan istukan kehityksen muodostukseen tai jotenkin sen kohdun limakalvon muutoksiin

Jos sulla on ladattuna joku raskaussovellus, niin jossakin puhutaan myös noista kuukautismaisista kivuista. 😊 olikohan liberossa ainakin?
Kiitos vinkistä! On mulla pregnancy+ ja oon pikkusen lueskellutkin, vähäsen just toivoa hakeakseni.

Luulen, että ei taida olla kovin looginen asia tämä pelko. Tieto helpottaa, mutta mielessä tämä fiilis yhdistyy suoraan keskenmenoon, koska tältä se aluksi tuntui ennen sitä kerälle kouristavaa kipua mikä aiemmissa keskenmenoissa oli. Jokainen vatsan vinkaus lähettää suoraan SOS-viestin, että nyt se tapahtuu taas. Synnärillä varmaan vielä supistellessani panikoin, että menikö nyt kesken😂

Täytynee vaan pysyä kiireisenä niin ei ehdi syventyä kehon tuntemuksiin.

Täällä 5+3 ja viikkotesti näytti vielä 2-3, muut testit kuitenkin tummuneet joka kerralla. Vähän huolestuttaa ja varmaan teen vielä viikkotestin, että saisin 3+, mutta en osaa oikein arvioida voisiko sen tehdä jo huomenna 😬 Aiemmin ollut kemiallisia eikä näin tummia testejä ole ollut. Mitä mieltä olette? Numerot testeissä tarkoittaa kuukauden päiviä, ei dpo:ta 😅 Alin siis tältä päivältä ja ylin pikkuliuska myös View attachment 150298View attachment 150299
Mullakin kemiallisia ollut ja ei mullakaan noin tummiksi niissä testit koskaan tummuneet. Jaen edes niissä saanut tuohon viikkodigiin 2-3 tulosta koskaan. Kun nyt samoilla viikoilla kun kemiallisissa tuli 1-2 niin nyt näytti 2-3 että olisin optimistinen vaikka vaikeaahan se on kun menetyksiä taustalla. 😣 En itsekkään vieläkään osaa luottaa että kaikki menisi hyvin. Pelkään että menee kesken... 😔 Mutta kannattaa viikkodigi tehdä, itse sain siitä 3+ muutamaksi päiväksi ainakin mielenrauhan. Vaikka maanantaina tai luulen että huomenna voisi jo näyttää sen 3+ tuloksen! 💜

Mullakin kemiallisia ollut ja ei mullakaan noin tummiksi niissä testit koskaan tummuneet. Jaen edes niissä saanut tuohon viikkodigiin 2-3 tulosta koskaan. Kun nyt samoilla viikoilla kun kemiallisissa tuli 1-2 niin nyt näytti 2-3 että olisin optimistinen vaikka vaikeaahan se on kun menetyksiä taustalla. 😣 En itsekkään vieläkään osaa luottaa että kaikki menisi hyvin. Pelkään että menee kesken... 😔 Mutta kannattaa viikkodigi tehdä, itse sain siitä 3+ muutamaksi päiväksi ainakin mielenrauhan. Vaikka maanantaina tai luulen että huomenna voisi jo näyttää sen 3+ tuloksen! 💜
Joo mullakin niissä kemiallisissa aika myöhäseen tuli edes eka 1-2 ja siitä en ikinä kerennyt testaa edes muita viikkoja kun usein muut testit alko jo haalistuu ja sit alko jo vuoto. Silleen iloinen että nyt saanut edes 2-3 ja muut testit paljon tummempia mitä aiemmin! Ja just ettei sais verrata toisiin että osa saanut jo 5+0 sen 3+, mutta ainahan sitä silti vertaa 😂 Täytyy tosiaan viimeistään maanantaina vielä tehdä josko olisi muuttunut 3+. Nyt ei tosiaan mitään kipuja tms oo ollut, mitä aiemmin kemiallisissa alkanut usein jo viikkoa ennen plussaa eli siinä mielessä rauhallisemmalla fiiliksellä ja toivoisi että se kielisi jotain hyvää ❤️

Kiitos vinkistä! On mulla pregnancy+ ja oon pikkusen lueskellutkin, vähäsen just toivoa hakeakseni.

Luulen, että ei taida olla kovin looginen asia tämä pelko. Tieto helpottaa, mutta mielessä tämä fiilis yhdistyy suoraan keskenmenoon, koska tältä se aluksi tuntui ennen sitä kerälle kouristavaa kipua mikä aiemmissa keskenmenoissa oli. Jokainen vatsan vinkaus lähettää suoraan SOS-viestin, että nyt se tapahtuu taas. Synnärillä varmaan vielä supistellessani panikoin, että menikö nyt kesken😂

Täytynee vaan pysyä kiireisenä niin ei ehdi syventyä kehon tuntemuksiin.
Ihan samaa oon miettinyt! Mulla kanssa voi ajoittain tuntua kunnollakin ja tietysti se huolestuttaa. Tänään sitten tajusin että tätä tää sitten varmaan tulee olemaan loppuelämä: ensin huolestuttaa jatkuuko raskaus, sitten huolestuttaa miten synnytys menee, sitten huolestuttaa miten lähtee kasvamaan, sitten huolestuttaa puhe, kävely, eskari, koulu... Että jatkuvaa huolestumista taitaa olla joka tapauksessa luvassa. :tears:

Huomenna kokeilen josko tulisi 2-3 viikkoa digistä, liuskat vahvistuu hitaasti mutta hitaasti.

Vaikka kuinka lupasin itselleni ja miehelle etten testasin enempää kuin yhden viikkotestin verran. Oli pakko oman mielenterveyden takia pakko testata ja nyt tuli heti kunnon leffaviivat 4+4 😍 hetkeksi helpottaa taas hetkeksi ja sitten ensi viikolla teen cb viikkotestin johon toivottavasti tulee se +3 🙌🏻

Liitteet

• IMG_0136.jpeg
    IMG_0136.jpeg
    708.4 KB · Katsottu: 23
Onko kellään kokemusta, kun clearblu viikkotesti näytti tänä aamuna 2-3 viikkoa ja pääsin tänään hcg mittaukseen, jonka tulos 134u/l, että miten se on tavallaan mahdollista, kun 2-3 viikkoa pitäisi tulla kun arvo on 200 u/l. Viikkoja oletettavasti 5+5..

Onko kellään kokemusta, kun clearblu viikkotesti näytti tänä aamuna 2-3 viikkoa ja pääsin tänään hcg mittaukseen, jonka tulos 134u/l, että miten se on tavallaan mahdollista, kun 2-3 viikkoa pitäisi tulla kun arvo on 200 u/l. Viikkoja oletettavasti 5+5..
En ihan varmaksi voi sanoa, mutta olen lukenut eriävää tietoa tosta viikkodigistä? Joidenkin lähteiden mukaan siihen 2-3 tulokseen pitäisi juuri olla tuo yli 200. Mutta toisesta paikkaa lukenut että yli 150 riittää.

Ja tämä sitten vain spekulointia mutta.. En sitten tiedä miten se näyttäysi sen jos hcg tuon verran, ehkä se juuri siinä rajalla että antoi siksi sen 2-3 tuloksen? 🤔 Tai sitten se vaatii pienemmän hcg määrän kuin missään lukee. Ja voihan testien erissäkin olla eroja. Ainakin niin olen lukenut.

En ihan varmaksi voi sanoa, mutta olen lukenut eriävää tietoa tosta viikkodigistä? Joidenkin lähteiden mukaan siihen 2-3 tulokseen pitäisi juuri olla tuo yli 200. Mutta toisesta paikkaa lukenut että yli 150 riittää.

Ja tämä sitten vain spekulointia mutta.. En sitten tiedä miten se näyttäysi sen jos hcg tuon verran, ehkä se juuri siinä rajalla että antoi siksi sen 2-3 tuloksen? 🤔 Tai sitten se vaatii pienemmän hcg määrän kuin missään lukee. Ja voihan testien erissäkin olla eroja. Ainakin niin olen lukenut.
Joo 🤔 on tämä niin epävarmaa aikaa… just tuo 2-3 on mulla näkyny nyt viikon verran niin sekin just mietityttää että varmaan sen pitäisi kuitenkin olla hcg arvon enemmän jo.. Takana kaksi kemiallista ja vähän on epätoivo tämän kanssa myös..

Mulla oli HCG viikolla 5+0 yli 23000, joten kysy ihmeessä neuvolasta / polilta mitä he ovat mieltä

Takaisin