Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ymmärrän et kuvan arvot on alaraja-arvot millä saa minkäkin viikon tuloksen. Lähinnä mietin millon viittii koittaa tehdä seuraavaa digiä ettei liian aikaisin ja sit sillä tuo lisää stressiä 😵‍💫 dpo10 on ollut ainakin 10miu ni siitäpä voin suuntaa laskee. Mutta juu kaikilla nousee omaan tahtiin ja vertailu on hankalaa.

Joo, muotoilin huonosti! Ovat siis alarajan arvoja mutta nuohan perustuvat ihan pissasta mitattuun hCG arvoon joka taas vaihtelee hirveästi yksilöillä, niin sillä tarkoitin että joidenkin tulosten keskiarvoja varmaan ovat😊

Se betabasen nettisivu kyllä hyvin kuvaa vaihteluväliä!

Mun täytyy myöntää, etten ihan ymmärrä jatkuvaa testausta. Eikö siitä tuu vähän pakkomielle ja stressaavaa, omalla kohdalla kokisin niin? Toki ymmärrän, että voi tuoda hetkellisen mielenrauhan mutta kuinka pitkälle se kantaa kunnes taas pitää tehdä uusi.

Toivotaan Aatos, että kaikki hyvin ❤️

Jatkuva testaus aiheuttaa kyllä stressiä, mutta silti sitä tulee tehtyä näin alussa vielä... Ehtinyt tässä viimeisen muutaman päivän aikana kyllä huomata, että omalla kohdalla ainakin viivan vahvuus on hieman eri riippuen mihin vuorokauden aikaan on testannut. Viime yönä heräsin keskellä yötä, kun olin nukkunut jo n. 6 tuntia ja tein testin (ajattelin testata, koska tuo oli kauiten rakossa ollut pissa) joka olikin hailakampi kuin odotin. Nyt muutaman tunnin pidätyksellä aamulla viiva olikin vahvempi. Tosin merkkikin oli eri (vahvuus sama).

Omalta kohdaltani odotan leffaviivoja ja toivoisin myös digiin sen +3, jonka jälkeen lopetan testailun. Tietty on vaan pakko ajatella, ettei tässä voi kauheasti mitään tehdä, paitsi odottaa ja toivoa.

Tsemppiä ja toivotaan parasta Aatos ❤️

Mä olen harrastanut testailua myös kaikissa näissä kolmessa raskaudessa ja kahdessa olen osannut odottaa ettei kaikki välttämättä mene hyvin kun viivat ei ole vahvistuneet. Toki viivoihin vaikuttaa myös tuo pissan laimeus, joka vaihtelee niin ei ole täysin luotettava tapa seurata ja kaikki on niin yksilöllistä, verikoe on parempi ja paljon luotettavampi. Merkeissä on eroja ja koen että kannattaa verrata vain saman merkkisiä, jos haluaa verrata. Kovasti tsemppiä Aatos, tuo on niin raastavaa. ❤️

@Sylvikki minäkään en esikoisesta tehnyt kuin tasan yhden testin, enkä myöskään kesäkuussa testannut kuin kerran. Mutta sitten km jätti jälkensä, ja kun syykuussa testeistä jo selvisi että kesken meni heti alussa (viivat vahvistui ja sit haalistui). Niin kyllä sitä tässä raskaudessa halusi seurata sitä viivan tummumista joka toinen päivä, vaikka niiden teko stressasikin..

Vau @perhonen_ hienot viivat! 😍 Omat eivät taida olla ihan noin vahvat vielä. Ilmeisesti mennään kuitenkin aika samoissa päivissä, sillä minulla pitäisi olla tänään 4+0 tai 4+1. ❤️

Kiitos:smiling face with heart-eyes: Hassua miten hyvältä ja mieltä helpottavalta voikin tuntua viivojen kehuminen:rolling:
Ihanaa:red-heart: Minäkään en ole ihan satavarma, että onko tänään 3+6 vai 4+0 vai mikä. Eiköhän se(kin) selvinnee ajallaan.

@Aatos toivottavasti viivat vahvistuvat vielä. Kannattaa tosiaan verrata saman testin ja samoissa olosuhteissa tehtyä testiä esim. aina aamupissasta tai päiväpissasta, kumpi sulla on vahvin. Vahvistumista ei välttämättä joka päivä näy. Tsemppiä 💕

Takaisin