Heinäkuisten plussatestien kuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo21 ja 5+0. Digi näyttää 2-3 ja PC samaa kuin lauantaina dpo18. Kai se on vielä yksi digi tehtävä vähän myöhemmin.
Mulla näytti kans 5+0 tai 5+1 digitesti edelleen 2-3 vko ja olin jo vähän maani myynyt, mutta eilen 5+5 testasin vielä yhden kerran ja näytti 3+ 👍
 
Mulla näytti kans 5+0 tai 5+1 digitesti edelleen 2-3 vko ja olin jo vähän maani myynyt, mutta eilen 5+5 testasin vielä yhden kerran ja näytti 3+ 👍
Kiitos viestistä! Olisi tehnyt mieli tehdä huomenna 5+3 testi, mut kahdesta kaupasta ei löytynyt 😅
 
Olin jo ehtinyt tulla toisiin aatoksiin ja unohtaa digitestin tekemisen, kun on muutenkin mennyt jo liikaa rahaa testeihin 😅 MUTTA sitten huomasin apteekissa käydessä, että olivat alessa, joten ostin sitten kuitenkin yhden! Selvästi kohtalo. Se kyllä saa olla ainoa digi, joten säästelen sitä vielä 😁
 
Mä laitoin vahingossa tonne toiseen ketjuun, en tajunnut että täällä oli omansa sitä varten. Laitanpa siis tännekin 😊 voisiko joku valaista, miksi monet tekevät ensimmäisen positiivisen testin jälkeen vielä useamman? En siis oikeasti tiedä ja mietin että pitäisikö itsekin 😅 esikoisesta ei tullut rfsu tuon kummempaa, vaikka niitä tein silloin muutamia
 

Liitteet

  • IMG20231128195531.jpg
    IMG20231128195531.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 36
  • PSX_20231128_122655.jpg
    PSX_20231128_122655.jpg
    242.6 KB · Katsottu: 35
Mä laitoin vahingossa tonne toiseen ketjuun, en tajunnut että täällä oli omansa sitä varten. Laitanpa siis tännekin 😊 voisiko joku valaista, miksi monet tekevät ensimmäisen positiivisen testin jälkeen vielä useamman? En siis oikeasti tiedä ja mietin että pitäisikö itsekin 😅 esikoisesta ei tullut rfsu tuon kummempaa, vaikka niitä tein silloin muutamia
Monet haluavat tehdä sen johdosta, että näkevät viivat vahvistumisen mikä tarkoittaa, että raskaus etenee ja hormoni nousee. Esim sinulla liuskassa vielä hyvin haalea viiva, oletko mahdollisesti testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, kun on noin heikko viiva vielä? Joten monet testaa useammin ja lopettaa ns. Leffaviivoihin jolloin testi viiva on yhtä vahva ja vahvempi kuin kontrolli. 😊
Eihän sekään tietenkään tarkoita kun viiva vahvistuu, että raskausmenisi ok. Mutta kuitenkin tuolloin hormonitasot nousevat.
 
Juuri kuten @Antzeliina tuossa edellä jo kertoikin. Minullakin valitettavasti kokemusta siitä, että viiva ei ole lähtenyt vahvistumaan "tarpeeksi" ja vuoto alkanut muutamia päiviä/viikon myöhässä. Näitä kemiallisia raskauksia on paljon. Tokihan virtsasta tehtäviä testejä luotettavampi mittaus on verestä hcg arvon seuraaminen, kun noissa liuskoissa mm. pissan laimeus vaikuttaa viivan vahvuuteen. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Ja mulle kävi viime kierrossa niin että viiva alkuun vahvistui hyvin, lähes tasavahvat, mutta sitten vahvistuminen loppui ja testi haaleni
 
Monet haluavat tehdä sen johdosta, että näkevät viivat vahvistumisen mikä tarkoittaa, että raskaus etenee ja hormoni nousee. Esim sinulla liuskassa vielä hyvin haalea viiva, oletko mahdollisesti testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, kun on noin heikko viiva vielä? Joten monet testaa useammin ja lopettaa ns. Leffaviivoihin jolloin testi viiva on yhtä vahva ja vahvempi kuin kontrolli. 😊
Eihän sekään tietenkään tarkoita kun viiva vahvistuu, että raskausmenisi ok. Mutta kuitenkin tuolloin hormonitasot nousevat.
Kiitos kun valaisitte, nyt ymmärrän, ehkäpä kokeilen myös.😊Tää oli 11pv menkkojen ollessa myöhässä.

Esikoisesta ei vahvempaa myöskään tullut, tosin digitestipositiivisen jälkeen en enää testaillut, joten tämä mahd vahvistuminen jäi näkemättä..

Nyt kummaa vuotoa, pelottaa. Yritän rauhoitella itseäni että voihan niitä tulla vaikkei mitään pahaa tapahtuisi.
 
@Kappi tsemppiä oikein paljon. :Heartred Itselläkin ollut ihan pientä rusehtava vuotoa muutama viikko sitten ja nyt ultran jälkeen. Se on hermoja raastavaa...

Itse kanssa tein useamman testin. Huomasin niin varhain raskausoireet (kolme päivää ennen oletettuja kuukautisia), että halusin nähdä hcg:n nousevan Clearbluella sinne 3+ ennen kuin meen alkuraskauden ultraan. Ei noussut normaalisti edellisessä, joka menikin kesken. Mutta hyvin toki yksikin riittää, jos ei halua rahaa tuhlata.:D Lopputulokseen se testien tekeminen, kun ei vaikuta. Clearbluen näytöllinen on kätevä, joka näytti ne viikot hedelmöityksestä. Toki hirveän kallis.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top