Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omalla kohdalla toi päivittäinen testaaminen tässä ihan alkuvaiheessa nimenomaan rauhoitti mieltä, kun näki, että kyllä se viiva vahvistuu koko ajan. 😊 Mahdolliseen kemialliseenkin olisi luultavasti ollut helpompi suhtautua, kun olisin nähnyt, että okei viiva haalistuu ja tietää jäädä odottelemaan menkkojen alkamista vs. se, että en olis testannut ja menkat yhtäkkiä vaan alkaakin sitten myöhässä = isompi shokki ja pettymys. Oon myös jo useamman vuoden ajan seurannut aamulämpöjä, ensin ehkäisymenetelmänä ja nyt raskautumisen apuna. Tommonen asioiden mittaaminen ei oo siis koskaan aiheuttanut itelleni stressiä - päinvastoin se poistaa stressiä, kun suunnilleen tiedän mitä mun kehossa tapahtuu.

Lähes päivittäisen testaamisen aloitin varhain (dpo8), koska halusin tietää yrittääkö tuolla ylipäätään tapahtua edes mitään ja lopetin vasta dpo20, koska halusin saada sen leffaviivan. 😂 Ja myös ihan puhdas uteliaisuuskin tässä itellä mukana, etenkin nyt kun on esikoisesta kyse 😁 Toki noi testit ei todellakaan kerro onko kaikki oikeasti kunnossa, mutta niiden avulla näkee nyt tässä ihan alkuvaiheessa edes sen, että hCG:n pitäis siellä nousta niinkuin kuuluukin.

Toki ymmärrän senkin, että joillakin jatkuvan testaamisen vaikutus voi taas olla ihan päinvastainen, eli stressiä aiheuttava. Silloin onkin hyvä olla testaamatta. Me ollaan niin erilaisia jokainen ja pääasia on se, että tiedostaa itse mikä sopii just itselle ja mikä ei. 😊

Veit sanat suustani @Miumiuu 🙏🏼 Tietoa kaipaa, meinasipa se sitten hyvää tai huonoa. Ja testaaminen antaa tietoa😅 Varsinkin kun hoidoilla yritetty saada raskautta aikaan monta vuotta, niin jotenkin vaan haluaa tietää kaiken.

Ja @perhonen_ sulla on kyllä tosi vahvat viivat viikkoihin nähden! Vau 🤩

Jep, täällä kans yks muttaushullu! Kyllä on vuosien saatossa menny paljon testejä 😄 jos olisin jättänyt ekaan testiin aina niin uskon että keskenmenon/kemiallisen pudotus olis ollu paljon pahempi. Eli itellä kyllä tuo mielenrauhaa tuo ahkera testailu :) vaikka kyllä silläkin saa stressiä aikaseksi jos viivat ei mukamas tummu tarpeeksi (niinku mun viesteistä tähänkin ketjuun voi nähdä 😄) mut ite koen että tieto tuo enemmän rauhaa ku tuskaa!

Mä en myöskään ihan ymmärrä kolme kertaa päivässä testaamista jostain dpo6 alkaen, mutta kukin tyylillään. En kyllä myöskään itse uskaltaisi taas jättää siihen yhteen kertaan. Kivaltahan se näyttää, kun saa kunnon viivat. Ja eihän ne viivat tosiaan mitään takaa, mut suurin osa keskenmenoista tapahtuu just näillä pienillä viikoilla. Kukin testatkoon mitä kaapista löytyy 😆

Mulla parhaat viivat tulee, kun käy alkuyöstä vessassa. Aamulla on sitten tulee vähemmän ja tiukempaa tavaraa 🤣

Tänään dpo 12 ja iltapäivästä tehty testi näyttää mielestäni ihan hyvältä ja hyvin on vahvistunut❤️

Toistaiseksi olen kyllä tehnyt testin aamuisin ja iltaisin tässä muutaman päivän ajan (ollut jotenkin vaikea uskoa tämän olevan totta), mutta ajattelin pikkuhiljaa vähentää testausta. Alkaa testivarastotkin hupenemaan 😅

Liitteet

• Screenshot_20231117-181011~3.png
    Screenshot_20231117-181011~3.png
    997.3 KB · Katsottu: 25
Moikka!
Jospa tänne varovasti uskaltaisi liittyä keskusteluihin 🫣
Ensimmäistä siis odotetaan ja yritystä takana reilu vuosi. Tämä kierto siis ensimmäinen mistä minkäänlaista plussaan viittaavaakan tullut.
Lähdettiin liikkeelle hyvin haaleista, mutta kyllä nuo näyttäisi tämänviikkoisen perusteella hyvin vahvistuneen🤞
Ovulaation bongasin testeillä, ja nyt menossa dpo 36. Kovasti vaan toivotaan että siellä pikkuinen kasvaa ❤️GridArt_20231119_060409755.jpg

Moikka!
Jospa tänne varovasti uskaltaisi liittyä keskusteluihin 🫣
Ensimmäistä siis odotetaan ja yritystä takana reilu vuosi. Tämä kierto siis ensimmäinen mistä minkäänlaista plussaan viittaavaakan tullut.
Lähdettiin liikkeelle hyvin haaleista, mutta kyllä nuo näyttäisi tämänviikkoisen perusteella hyvin vahvistuneen🤞
Ovulaation bongasin testeillä, ja nyt menossa dpo 36. Kovasti vaan toivotaan että siellä pikkuinen kasvaa ❤️View attachment 127812
Hienolta näyttää ja tervetuloa @Pippurinen24 ! 🤗

Sorruin tähän aamulla vaikka piti säästää vielä pidemmälle. Äh, päivät tuntuu niin pitkiltä.
Millä päivillä? Mäkin tässä pohdin teenkö digin 5+0 vai 5+1.

Milloin muut olette saaneet sen 3+?

Millä päivillä? Mäkin tässä pohdin teenkö digin 5+0 vai 5+1.

Milloin muut olette saaneet sen 3+?

Esikoisesta tein 5+4 ja 4+4 tein "vasta" 2-3 kun muutenkin tein ekan plussan vasta 4+1, mutta oishan ne voineet aiemminkin jo tulla. Nyt ajattelin kokeilla ehkä 5+1/2 ton vikana digin.

Takaisin