Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos ja paljon onnea myös @Tyty ja @Aatos !:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Ovulaatiotestit oli meillä käytössä, niin melko tarkkaan on päivät tiedossa, toki eihän se ihan päivän päälle varmaa ole, mutta hyvin lähelle ainakin. Tämä viivojen vahvistumisen seurailu on vienyt mut edellisillä kerroilla niin epätoivoisiin hetkiin, että tällä kertaa päätin käydä oman mielenrauhan vuoksi ihan mittauttamassa hcg:n verestä ja käyn ottamassa sitten uuden arvon vielä 2 vrk kuluttua, jotta nään miten lähtee nousemaan.

Kuulostaa hyvälle pläänille tuo hcg mittaus 🫶 itsekin miettinyt pitäskö neuvolasta pyytää. Katsotaan mihin tässä fiilikset menee, jos alkaa ahdistaa ja pelot ottaa liikaa valtaa tai oireet katoaa tms niin soitan kyllä. Aiemmin aika herkästi oon saanut lähetteen. Paljonko sulla oli hcg ja mikä rv/dpo?

Kuulostaa hyvälle pläänille tuo hcg mittaus 🫶 itsekin miettinyt pitäskö neuvolasta pyytää. Katsotaan mihin tässä fiilikset menee, jos alkaa ahdistaa ja pelot ottaa liikaa valtaa tai oireet katoaa tms niin soitan kyllä. Aiemmin aika herkästi oon saanut lähetteen. Paljonko sulla oli hcg ja mikä rv/dpo?
Aivan neuvolan kauttakin olisi voinut saada lähetteen! Itse kävin maanantaina puhdin kautta. Joo ajattelin myös sen olevan hintansa arvoinen jos edes hieman pienentää stressiä, kun edellisten menetysten jälkeen pelko on tietenkin valtava.
Sain eilen illalla tuloksen hcg oli 82/dpo10 kuulosti korvaani melko korkealta ja pieni paniikki siitäkin iski, että onko kaikki hyvin. Tänään menen uudelleen ja nyt vasta jännittääkin, että onko se sitten tuplaantunut.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tänä aamuna vielä 3+ näytölle, ehkä nyt vois ainakin vähentää tätä testailua. Ja kun reilussa viikossa on noustu näin, niin ehkä voi huoltakin aavistuksen hellittää? 🙊
View attachment 127712
Mulla on kans vielä toinen digi tuolla odottelemassa, isänpäivänä siihen tuli 2-3 viikkoa 🤭 kai teen sen tässä lähipäivinä, jotta saan kans tuon 3+ ja sitten saa testailu loppua. Pari pakettia cb:tä vielä löytyy ja teen ne kans pois. Onhan se nyt ihana kattoa, kun aina uudelleen se viiva sinne piirtyy 😂🫶🏻

Samaistun tuohon että on ihana katsoa aina uudelleen ja uudelleen kun se toinenkin viiva piirtyy testiin 😍 on se niin maagista.

20231115_063442.jpg

Vahvistumista eilisen näkyvissä 🌈 mutta eilinen kipukohtaus huolestuttaa paljon kun tänään aamulla oli pyyhittäessä ruskeaa vuotoa. Että alkaako tässä vuoto vai oliko harmitonta... ei auta kun odottaa, rauhoittua ja toivoa parasta 😢🫶

Mikä rv ootte saaneet digiin ton 2-3? Milloinkahan sitä uskaltais ite koittaa... dpo10 viime sunnuntaina sain digiin 1-2 rv3+3. Esikoisesta sain muistaakseni 4+4 tuon 2-3.

Mikä rv ootte saaneet digiin ton 2-3? Milloinkahan sitä uskaltais ite koittaa... dpo10 viime sunnuntaina sain digiin 1-2 rv3+3. Esikoisesta sain muistaakseni 4+4 tuon 2-3.
Mulla jäi toi 2-3 välistä. Viikko sitten maanantaina 3+2 tuli 1-2, eli vissiin dpo9. Ja nyt 4+4, dpo18 toi 3+

Mä tein digin eilen ja siihen tuli 2-3. Kuinkahan hyvin ne pitää paikkansa kun illalla tehty ja ei ollut kovin kauaa edellisestä vessa reissusta. Oli ensimmäinen digi testi minkä ikinä tein😅

@Tyty Mulla jäi myös tuo 2-3 kokonaan välistä, mutta sain 4+0 (dpo 14) 1-2 viikkoa ja 5+0 tuli 3+. Voin laittaa kuvan jonka joskus löysin jostakin keskustelusta, siinä on viikkoihin rinnastetut hCG arvot (olettaisin olevan keskiarvoja) minkä perusteella viikot tulee näkyviin

Jatkona vähän edelliseenkin sekä @Mytty__ lle vastauksena, nuo viikothan tulee testin ”lukiessa” muovikuoren sisällä olevan liuskatestin viivoja eli ei todellakaan voi ajatella oikeasti mittaavan hCG määrää😅 Eli jos yrittää viikkodigillä ”seurata” hormonin nousua niin kannattaa ainakin tehtä testi aina samoissa olosuhteissa

Mutta kaikenkaikkiaan arvot ja niiden nouseminen on hyvin yksilöllisia joten ei noista viikkodigin lukemista voi hirveästi mitään päätellä😕

Liitteet

• IMG_6823.jpeg
    IMG_6823.jpeg
    237.8 KB · Katsottu: 18
@Tyty Mulla jäi myös tuo 2-3 kokonaan välistä, mutta sain 4+0 (dpo 14) 1-2 viikkoa ja 5+0 tuli 3+. Voin laittaa kuvan jonka joskus löysin jostakin keskustelusta, siinä on viikkoihin rinnastetut hCG arvot (olettaisin olevan keskiarvoja) minkä perusteella viikot tulee näkyviin

Jatkona vähän edelliseenkin sekä @Mytty__ lle vastauksena, nuo viikothan tulee testin ”lukiessa” muovikuoren sisällä olevan liuskatestin viivoja eli ei todellakaan voi ajatella oikeasti mittaavan hCG määrää😅 Eli jos yrittää viikkodigillä ”seurata” hormonin nousua niin kannattaa ainakin tehtä testi aina samoissa olosuhteissa

Mutta kaikenkaikkiaan arvot ja niiden nouseminen on hyvin yksilöllisia joten ei noista viikkodigin lukemista voi hirveästi mitään päätellä😕
Joo 4 raskautta kun on takana joista yksi meni kesken niin ne hcg arvot on kyllä jokaisella ihan omaa luokkaansa. Ei niistä kyllä kovinkaan voinut päätellä missä mennään sitä nousua vaan seurattiin. 😊

Mä ymmärrän et kuvan arvot on alaraja-arvot millä saa minkäkin viikon tuloksen. Lähinnä mietin millon viittii koittaa tehdä seuraavaa digiä ettei liian aikaisin ja sit sillä tuo lisää stressiä 😵‍💫 dpo10 on ollut ainakin 10miu ni siitäpä voin suuntaa laskee. Mutta juu kaikilla nousee omaan tahtiin ja vertailu on hankalaa.

Ai niin ja tästä innostuneena purin sen digitestin ja tutkin sisällön 😅

Tuossa eilinen aikaansaannos, luulisin että se 2-3vko voi pitää paikkansa kun vasta testi ajan ylityttyä oli konrtolliviivan kanssa saman vahvuisia 😄

Liitteet

• 20231115_162324.jpg
    20231115_162324.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 8
Ai niin ja tästä innostuneena purin sen digitestin ja tutkin sisällön 😅
Mä tein tän purun myös heti sillon sunnuntaina 🙈 hetken sai sitä taistella auki! Heitin sen roskiin sitten niin ei pääse enää vertailee seuraaviin testeihin.

Mä tein tän purun myös heti sillon sunnuntaina 🙈 hetken sai sitä taistella auki! Heitin sen roskiin sitten niin ei pääse enää vertailee seuraaviin testeihin.
Ei sitä ihan heti avattu, nyt on yks katkennut kynsi ja tämäkin vain mielenkiinnosta 🤣

Takaisin