Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvin vahvistunut!Tällä hitaasti vahvistuu, nyt siis dpo 14 (3+6). Jos malttaisi odottaa vaikka ylihuomiseen ennen seuraavan testin tekemistä
Hyvin vahvistunut!
Eikös dpo 14 ole 4+0
Mä oon vähän pyörällä näistä laskentatavoista. Mulla on pikkasen epäsäännöllinen kierto mutta keskimäärin 30 päivää. Kun lasken vaun raskauslaskurilla viimeisimpien menkkojen ekasta päivästä ja 30 päivän kierrolla, saan lasketuksi ajaksi 11.7. Preglifeen taas kun syötän tiedot samalla tavalla, saan lasketuksi ajaksi 10.7. Ja sitten neuvola laskee 28 päivällä niin sieltä tulee 9.7. Sen ymmärrän mutta en tota miten voi samoilla tiedoilla tulla eri päivä??
Tässä nyt unettomina yön pikkutunteina aloin kanssa miettimään näitä laskentatapoja ja kierron pituuden merkitystä. Mullakin eri sovellukset laski päivän heittoja, samoilla tiedoilla. Mutta nyt kun mietin, ovulaatioo en saanu kunnolla kiinni ja kierto on ollu aina hyvin epäsäännöllinen. Normaalisti jotai 20päivän luokkaa, mutta viimesimmäksi yhdet jäi välistä ennen tärppikiertoa. Putosin ihan kokonaan kärryiltä, että missä mennään ja mietin pitäisikö varhaisultraa aikaistaa. Kuitenkin plussa tuli kovin varhainMä oon vähän pyörällä näistä laskentatavoista. Mulla on pikkasen epäsäännöllinen kierto mutta keskimäärin 30 päivää. Kun lasken vaun raskauslaskurilla viimeisimpien menkkojen ekasta päivästä ja 30 päivän kierrolla, saan lasketuksi ajaksi 11.7. Preglifeen taas kun syötän tiedot samalla tavalla, saan lasketuksi ajaksi 10.7. Ja sitten neuvola laskee 28 päivällä niin sieltä tulee 9.7. Sen ymmärrän mutta en tota miten voi samoilla tiedoilla tulla eri päivä??
Kyllä täällä yleisellä puolella taitaa olla vielä enemmän porukkaa kuin salaisella puolella jonne kaikki ei vielä ole ehtineetIiiihan supersupervarovaisesti tälle puolelle alan kirjoitella. Plussa oli todella kauan odotettu ja pitkän kaavan mukaan tehty ja yritän itseäni hillitä iloitemasta liikaa kun pelko keskenmenosta on suuri aiempien menetyksien vuoksi. Mutta vertaistukea kaipaan ja sen janossa tänne nyt päätin repästä kirjoittaa onkohan täällä vielä ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella? Loppuheinäkuulle menee laskettuaika niin liekköhän jo kaikki olette siirtyneet salaiselle puolelle
Alin testi dpo12 tänään aamupissasta
Vahva viiva tuohon dpo:hon nähden!Ehkä minäkin uskaltaudun kirjoittamaan. Hyvin samanlaisella taustalla kun tyty, kaksi menetystä tämän vuoden aikana ja nyt kolmannen kerran plussa piirtyi isänpäiväaamuna testiin. Kiva että on meitä loppukuun ihmisiä muitakin! Tänään dpo 11 ja aamun testi näytti tältä.
Sinäkin täällä ja melkein samoissa mennään! Onnea!Iiiihan supersupervarovaisesti tälle puolelle alan kirjoitella. Plussa oli todella kauan odotettu ja pitkän kaavan mukaan tehty ja yritän itseäni hillitä iloitemasta liikaa kun pelko keskenmenosta on suuri aiempien menetyksien vuoksi. Mutta vertaistukea kaipaan ja sen janossa tänne nyt päätin repästä kirjoittaa onkohan täällä vielä ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella? Loppuheinäkuulle menee laskettuaika niin liekköhän jo kaikki olette siirtyneet salaiselle puolelle
Alin testi dpo12 tänään aamupissasta
Kiitos
Jee, sinäkin tulit! mietinkin tänään tuletko. Parin päivän erolla mennään. Onnea vieläSinäkin täällä ja melkein samoissa mennään! Onnea!