Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä opin ekaa yrittäessä nämä dpo:t ym. vauvapalstatermit tältä foorumilta. muistan myös kuinka sekavaa näitä termejä oli aluksi lukea 😃

Hyvin vahvistunut! 😊
Eikös dpo 14 ole 4+0 😊

💕
Hmm, joo olet oikeassa 🤩 Nappasin viikot Preggers-sovelluksesta, koska laitoin sinne, että hedelmöitys olisi ollut dpo 1 eli ma 30.10., kun tallettelu oli niin myöhään su-iltana 29.10. 🫣 niin se sitten näyttää tälle päivälle viikkoja 3+6.

Mä oon vähän pyörällä näistä laskentatavoista. Mulla on pikkasen epäsäännöllinen kierto mutta keskimäärin 30 päivää. Kun lasken vaun raskauslaskurilla viimeisimpien menkkojen ekasta päivästä ja 30 päivän kierrolla, saan lasketuksi ajaksi 11.7. Preglifeen taas kun syötän tiedot samalla tavalla, saan lasketuksi ajaksi 10.7. Ja sitten neuvola laskee 28 päivällä niin sieltä tulee 9.7. Sen ymmärrän mutta en tota miten voi samoilla tiedoilla tulla eri päivä??

Mä oon vähän pyörällä näistä laskentatavoista. Mulla on pikkasen epäsäännöllinen kierto mutta keskimäärin 30 päivää. Kun lasken vaun raskauslaskurilla viimeisimpien menkkojen ekasta päivästä ja 30 päivän kierrolla, saan lasketuksi ajaksi 11.7. Preglifeen taas kun syötän tiedot samalla tavalla, saan lasketuksi ajaksi 10.7. Ja sitten neuvola laskee 28 päivällä niin sieltä tulee 9.7. Sen ymmärrän mutta en tota miten voi samoilla tiedoilla tulla eri päivä??

Mulla ihan sama, et saman viimeisten menkkojen alkamispäivän perusteella preglife ja raskaus+ laskuri antoi eri la päivän. Neuvolasta antoivat myös tuon 10.7. Joten muutin sen sit siihen toiseen sovellukseenkin 😄

Tässä nyt unettomina yön pikkutunteina aloin kanssa miettimään näitä laskentatapoja ja kierron pituuden merkitystä. Mullakin eri sovellukset laski päivän heittoja, samoilla tiedoilla. Mutta nyt kun mietin, ovulaatioo en saanu kunnolla kiinni ja kierto on ollu aina hyvin epäsäännöllinen. Normaalisti jotai 20päivän luokkaa, mutta viimesimmäksi yhdet jäi välistä ennen tärppikiertoa. Putosin ihan kokonaan kärryiltä, että missä mennään ja mietin pitäisikö varhaisultraa aikaistaa. Kuitenkin plussa tuli kovin varhain🤔

Iiiihan supersupervarovaisesti tälle puolelle alan kirjoitella. Plussa oli todella kauan odotettu ja pitkän kaavan mukaan tehty ja yritän itseäni hillitä iloitemasta liikaa kun pelko keskenmenosta on suuri aiempien menetyksien vuoksi. Mutta vertaistukea kaipaan ja sen janossa tänne nyt päätin repästä kirjoittaa 😊 onkohan täällä vielä ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella? Loppuheinäkuulle menee laskettuaika niin liekköhän jo kaikki olette siirtyneet salaiselle puolelle 🙈

Alin testi dpo12 tänään aamupissasta 💖

Liitteet

• 20231114_064810.jpg
    20231114_064810.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 80
Iiiihan supersupervarovaisesti tälle puolelle alan kirjoitella. Plussa oli todella kauan odotettu ja pitkän kaavan mukaan tehty ja yritän itseäni hillitä iloitemasta liikaa kun pelko keskenmenosta on suuri aiempien menetyksien vuoksi. Mutta vertaistukea kaipaan ja sen janossa tänne nyt päätin repästä kirjoittaa 😊 onkohan täällä vielä ketään vai onko kaikki jo salaisella puolella? Loppuheinäkuulle menee laskettuaika niin liekköhän jo kaikki olette siirtyneet salaiselle puolelle 🙈

Kyllä täällä yleisellä puolella taitaa olla vielä enemmän porukkaa kuin salaisella puolella jonne kaikki ei vielä ole ehtineet 😊
Onnea plussasta ja tarrasukkia! 😍

Ehkä minäkin uskaltaudun kirjoittamaan. Hyvin samanlaisella taustalla kun tyty, kaksi menetystä tämän vuoden aikana ja nyt kolmannen kerran plussa piirtyi isänpäiväaamuna testiin.:red-heart: Kiva että on meitä loppukuun ihmisiä muitakin! Tänään dpo 11 ja aamun testi näytti tältä.

Liitteet

• tempImage7c48WR.png
    tempImage7c48WR.png
    4.2 MB · Katsottu: 49
Ehkä minäkin uskaltaudun kirjoittamaan. Hyvin samanlaisella taustalla kun tyty, kaksi menetystä tämän vuoden aikana ja nyt kolmannen kerran plussa piirtyi isänpäiväaamuna testiin.:red-heart: Kiva että on meitä loppukuun ihmisiä muitakin! Tänään dpo 11 ja aamun testi näytti tältä.
Vahva viiva tuohon dpo:hon nähden! 🌈

Jos minäkin uskaltautuisin varovaisesti tänne. Pelkään niin paljon, että pysyykö hän matkassa. Eilen tehty tuo punainen rfsu ja tänään nuo kaksi alempaa. Jännittää kovasti. Dposta en osaa sanoa mitään ku mun kierto on vaihdella 21-39 päivään🙈 mutta ehkä dpo12-14. Viimeiset kuukautiset alkoivat 16.10. Helmikuusta asti ollut toiveissa meillä pikkuinen ja nyt ensimmäiset plussat. Nii kovin toivottu!
IMG20231114131009.jpg

Vahva viiva @perhonen_ , onnea 😍 mullakin tämä kolmas plussa tänä vuonna. Oliko sulla ovulaatiosta tarkka päivä tiedossa?

Onnea @Aatos 😍 komeat viivat sullakin!

Mukava et täällä näyttää olevan vielä hyvinkin höpinää ja lisää loppukuisiakin tulee ☺️

Kiitos ja paljon onnea myös @Tyty ja @Aatos !:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Ovulaatiotestit oli meillä käytössä, niin melko tarkkaan on päivät tiedossa, toki eihän se ihan päivän päälle varmaa ole, mutta hyvin lähelle ainakin. Tämä viivojen vahvistumisen seurailu on vienyt mut edellisillä kerroilla niin epätoivoisiin hetkiin, että tällä kertaa päätin käydä oman mielenrauhan vuoksi ihan mittauttamassa hcg:n verestä ja käyn ottamassa sitten uuden arvon vielä 2 vrk kuluttua, jotta nään miten lähtee nousemaan.

Sinäkin täällä ja melkein samoissa mennään! Onnea!

Takaisin