Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylläpä voikin taas stressata.. ylempi dpo16 ja alempi tänään dpo19.. olisin toivonut että viiva olisi tummunut enemmän. Molemmat aamupissasta testattuja, mutta tämänpäiväinen muutaman tunnin lyhyemmällä rakkoajalla.
IMG20231102164157.jpg

Kylläpä voikin taas stressata.. ylempi dpo16 ja alempi tänään dpo19.. olisin toivonut että viiva olisi tummunut enemmän. Molemmat aamupissasta testattuja, mutta tämänpäiväinen muutaman tunnin lyhyemmällä rakkoajalla.
View attachment 127327
Mä stressasin kauheesti ku pc:t junnas suurinpiirtein paikallaan noin 4-5 päivää ja sit meni vaaleemmaks. Samalla ku se meni vaaleemmaks ni rfsu meniki tummemmaks mikä vähän lohdutti, mutta olin kyllä ihan maani myyny siitä. Seuraavan päivän aamun tokasta pissasta olikin taas tummempi testi mikä rauhotti... Mut siis, noi testit ei vaan aina oo ihan tasalaatusia. Mut tää on ihan kamalan stressaavaa puuhaa, ymmärrän!! ❤️

Mä stressasin kauheesti ku pc:t junnas suurinpiirtein paikallaan noin 4-5 päivää ja sit meni vaaleemmaks. Samalla ku se meni vaaleemmaks ni rfsu meniki tummemmaks mikä vähän lohdutti, mutta olin kyllä ihan maani myyny siitä. Seuraavan päivän aamun tokasta pissasta olikin taas tummempi testi mikä rauhotti... Mut siis, noi testit ei vaan aina oo ihan tasalaatusia. Mut tää on ihan kamalan stressaavaa puuhaa, ymmärrän!! ❤️
Huh, kiitos tästä ❤️ eipä auta kuin odotella ja toivoa parasta ❤️

Jossain oli joskus keskustelua, et päivän toisesta pissasta tehty testi voikin olla tummempi. Mie tässä raskaudessa tein 6 testiä ja niistä vaan yhden aamun ekasta 😅

Kylläpä jännitti tämän digitestin tekeminen, mutta tulos antoi myös vähän varmuutta! 5+0 tänään ja NYT vihdoin uskallan lopettaa testaamisen😅

@Dumbo Itsekkin huomasin että nuo PC:t ei ole ihan tasalaatuisia ja viivojen vahvuutta on tosi vaikea enää verrata kun ne on tietyn vahvuisia. Vaikea selittää! Siksi itsekin tein vaan enää joka toinen päivä tällä viikolla PC:n, joskin siltikin vaikea vertailla

IMG_6774.jpeg

Komppaan tota testien epätasalaatuisuutta. Ja on se vähän varmaan kuun ja auringonkin asennosta kiinni millanen viiva millonkin tulee. Jänniä aikoja eletään ja tsemppiä kaikille🤞🏻

Tää näyttää hyvältä. Tää sun rivi lohduttaa mua kovasti. 🤗 Näyttää sun eka aika samalta kuin omani, mutta mulla ei ole vielä jatkoa mun riville.
Jänniä päiviä edessä! 🌈

Tää on jo viime sunnuntailta ja yhen ainoon testin oon tehnyt. Voi olla, että ennen neuvolaa pitää tehdä vielä toinen. En mä ekassakaan raskaudessa tehnyt kuin kaksi mutta silloin kyllä kävin varhaisultrassa, jonka nyt ajattelin skipata.

Liitteet

• IMG_20231105_071306.jpg
    IMG_20231105_071306.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 50
Takaisin