Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä stressasin kauheesti ku pc:t junnas suurinpiirtein paikallaan noin 4-5 päivää ja sit meni vaaleemmaks. Samalla ku se meni vaaleemmaks ni rfsu meniki tummemmaks mikä vähän lohdutti, mutta olin kyllä ihan maani myyny siitä. Seuraavan päivän aamun tokasta pissasta olikin taas tummempi testi mikä rauhotti... Mut siis, noi testit ei vaan aina oo ihan tasalaatusia. Mut tää on ihan kamalan stressaavaa puuhaa, ymmärrän!!Kylläpä voikin taas stressata.. ylempi dpo16 ja alempi tänään dpo19.. olisin toivonut että viiva olisi tummunut enemmän. Molemmat aamupissasta testattuja, mutta tämänpäiväinen muutaman tunnin lyhyemmällä rakkoajalla.
View attachment 127327
Huh, kiitos tästä eipä auta kuin odotella ja toivoa parastaMä stressasin kauheesti ku pc:t junnas suurinpiirtein paikallaan noin 4-5 päivää ja sit meni vaaleemmaks. Samalla ku se meni vaaleemmaks ni rfsu meniki tummemmaks mikä vähän lohdutti, mutta olin kyllä ihan maani myyny siitä. Seuraavan päivän aamun tokasta pissasta olikin taas tummempi testi mikä rauhotti... Mut siis, noi testit ei vaan aina oo ihan tasalaatusia. Mut tää on ihan kamalan stressaavaa puuhaa, ymmärrän!!
Tää näyttää hyvältä. Tää sun rivi lohduttaa mua kovasti. Näyttää sun eka aika samalta kuin omani, mutta mulla ei ole vielä jatkoa mun riville.
Jänniä päiviä edessä!Tää näyttää hyvältä. Tää sun rivi lohduttaa mua kovasti. Näyttää sun eka aika samalta kuin omani, mutta mulla ei ole vielä jatkoa mun riville.
Mun piti ihan googlata, mitä tarkoittaa dpo mutta hienoa
Heh joo itekkin muistan olleeni tuosta samasta ihan silleen öööö mitä tää tarkoittaa ja eikun google laulamaanMun piti ihan googlata, mitä tarkoittaa dpo mutta hienoa
Mä kansMun piti ihan googlata, mitä tarkoittaa dpo mutta hienoa