Heinäkuiset odottajat 2011

tuonne toisen otsikon alle jo ilmoittauduinkin [:)][:)][:)]
eli täälä toista odotetaan ja LA ilmeisesti 13.7 [:)]
 
Etelä-Pohjanmaalta ollaaan[:)]
 
Moikka! Mulle on tullut painoa jo muutama kilo.Tulee varmaan ennätys määrä kiloja raskauden aikana.Yleensä tullut +15kg. Väsymys jo hellittänyt ja muutenkin vointi hyvä.Parin viikon päästä varhaisultra Kotkassa.
Nyt 9+1..
 
Kyllä täälläkin joudutaan syömään useemmin. Nälkä on tosi useesti ja jos ei syö edes jotain pientä niin saman tien on ällö olo.. Aluks se pahin ällötys oli aamulla, mut nyt se on siirtynyt iltaan.

Ja sit toi väsymys, tuntuu ettei mikään riitä, vois nukkua kaiket päivät :D Mut ei se mitään, pitää vaan nukkua päikkärit aina kun ehtii :)

Tänään sain ajan ekaan kunnalliseen ultraan, vieläpä ennen joulua :) Ihan kiva et on sit kuvakin jota näyttää kun meidän olis tarkotus kertoo uutiset sukulaisille joulun aikaan. Nyt ei olla kerrottu vielä kenellekään, ainoostaan yks mun kaveri tietää ja sekin arvasi itse..
 
tääläkin väsy jo hellittänyt mutta  koko ajan on nälkä ja koko ajan pitää syödä ja jos ei syö, niin tulee huono olo[&:][:)]
 
Ultrassa näkyi tuulimuna.

Nipsu poistuu ja jää odottelemaan lääkkeellistä ja/tai mekaanista tyhjennystä, joka on tällä viikolla.
 
Voi ei Nipsu86![:(] Voimia sulle! Tuo on just mun pahin pelko, että olis tuulimunaraskaus..

Viime viikko meni kyl niin hyvin, et ajattelin että nyt tuo pahoinvointi helpottaa niin eikös sit tänään heti ylös noustessa ollu pakko käydä halaamassa wc-pönttöä.. Et niin meillä alkoi tää viikko.. Onkohan tää viikkokohtaista? Joka toinen viikko on huono olo ja joka toinen viikko suht nohrmaali. Tänään myös oli aamulla pikkareissa ihan kivasti ruskeaa vuotoa, mut sanoivat neuvolassa, että se on ihan normaalia. Mut kyl vähän säikäytti! Ja oikeestaa koko päivän on sit tiputellu. Mut ei kuitenkaa satu pahemmin mihinkää ni kai se on ohimenevää. Sit alan kyl huolestumaan, jos jatkuu vielä huomennakin.
 
Hei

Valitettavasti minut saa poistaa listalta. Raskausoireet katosivat jo yli viikko sitten ja la tekemäni raskaustesti näytti negatiivista. Huomenna menen tutkimuksiin. Ihmetyttää, että miten tässä näin kävi, kun eka raskaus meni niin hyvin. Ja harmittaa toki, mutta onneksi on jo yksi lapsi ja kyllä me vielä se toinen saadaan.

Onnea ja hyvää terveyttä kaikille odottajille. Oma heinävauvani -09 on suloinen, terve ja reipas tyttö, joka kiipeilee ja opettelee juoksemaan ja puhumaan.
 
Kylläpäs oli paljon surullisia uutisia[:(] 
 
Ensinnäkin Nipsu86 paljon paljon voimia tulevaan ! <3 Tosi surullista[:(]
 
 
Xeeenaz  sinuna soittaisin uudestaan neuvolaan tai menisin käymään tarkistuttamassa, että kaikki varmasti hyvin.  jos kerta koko ajan on tiputtelua[:-][&:] mutta toivotaan että ´loppuu  ja kaikki on hyvin pienellä ja pieni pysyy matkassa mukana <3
 
 
tanhav paljon voimia sinnekkin ![:(] Kyllä se pikkukakkonen sieltä tulee! <3
 
 
Näm
 
lähti liika ennen viesti; olin vielä kirjottamassa, että nämä on sellaisia  juttuja mihin on vaikea löytää edes sanoja...
 
Voimia ja halauksia Nipsu86:lle ja tanhaville! <3


Täällä sujuu oikein mukavasti, nyt alkaa hieman jo ymmärtämään, että nyt tosiaan ollaan ihan oikeasti raskaana ja että tuolla vatsassa joku kirppu kasvaa [:D] Tosin ekaa neuvolaa pitää vielä kytätä kolmisen viikkoa, eikä ole varmaa kuunnellaanko siellä edes sydänääniä vielä.. Masukki kyllä muistuttelee olemassaolostaan tämän tuosta: tissit on arat, etoo pitkin päivää (erityisesti aamulla ja illalla), alavatsaa nipistelee, väsyttää ja haukotuttaa ihan vietävästi. Niin ja mua ei oo KOSKAAN ennen närästänyt, mutta tänään närästi ihan reiluun ja osasin tunnistaakin sen heti närästykseksi kun olen kuullut kavereilta miltä se tuntuu. Ei kyllä lainkaan mukava tunne, toivottavasti se oli yksittäinen kerta.. Kuulemma närästys on tavallista myöhemmässä raskaudessa, kun kohtu alkaa kunnolla kasvaa..??

nasku, rv 6+5
 
Voi, näitä surullisia uutisia..
Voimia Nipsu86:lle ja tanhaville!

Tämä alkuraskaus on aina jotenkin niin pelottavaa, ei tiedä kuinka kaikki menee.. Mutta ei kai sitä auta muuta kun elää päivä kerralla ja toivoa että kaikki menee hyvin. Tosi kliseistä, mut siltä musta vaan tuntuu.
 
Pahoittelut ja voimahalit Nipsu86:lle ja tanhavlle

Mulla tiputteli melkein viikon ja vaikka kävin työpaikka lääkärillä Ultrassa viikko sitten jäi mulle takaraivoon kuitenkin vielä pelko siitä että masu asukilla ei ole kaikki hyvin. Kävinkin eilen uudestaan lääkärillä ja hän kiltisti ultras uudestaan. Kaikki oli onneksi kunnossa ja oli kasvanutkin hyvin viime viikosta. Lääkäri suhtautui tosi ymmärtäväisesti mun huoleeni, onneksi, sillä olin vähän hermostunut sinne menosta, kun tuntuu että sitä huolehtii turhasta. Tuli kyllä parempi mieli kun näki että sydän sykki. Edellisessä raskaudessa en ollenkaan pelännyt kesken menoa. Nyt tuo tiputtelu on saanut mut ihan hermoksi. Vielä melkein viikko tiputtelun loputtuakin katson aina kauhulla housuihin vessaan mennessä, et onkohan se alkanut uudestaan. Luulin että kakkos raskaus olis helpompaa, mutta ei taida mulla ollakaan... seuraavaksi rupean varmaan jännittämään onko vauvalla niskaturvotusta...
 
Suuret pahoittelut Nipsu86:lle ja tanhaville! Todella ikäviä uutisia.. [:(] Voimia ja haleja!
 
Vaikka en varsinaisesti pahoinvoinnista kärsikään, niin tulee kyllä syötyä tiheämmin ja sitä kautta enemmään. Jotenkin tuntuu, että nälkä tulee useammin: Ei aamupalasta pärjää lounaaseen ja illallakin pitää syödä iltapala pariin otteeseen. [;)] En kyllä sitten tiiä tarvisko varsinaisesti vielä syödä "kahden edestä"..! [:D]
 
Mietin tässä, että pitäsköhän minun tänään soittaa neuvolaan niistä minun valtavista mahakivuista, jotka öisin herättää. Tuskin nekään osaa mitään sen kummempaa puhelimen välityksellä sanoa, mutta jos vähän sais mielen rauhaa itselleen.
 
Perustan jo valmiiksi tuonne jutusteluketjun joulukuulle. Jatketaan siellä jutustelua huomenna, niin ei tämä listausketju tästä enää veny ja paisu. Passaakos? [:)]
 
Hellou kaikille [:)] Mua ei oo vähään aikaan näkyny..jotenkin niin yliväsyny että ei oo jaksanu kirjotella [8D]
Paljon voimia Nipsu86 ja Tanhav <3
Ja Paljon Onnea Jenni90 [:)] Mahtavaa päästä tälläkin kertaa samalle foorumille [;)]
Kuten jo totesin ton väsymyksen suhteen ni se on ihan samanlaista ku ensimmäisen kans.. silmät ei meinaa pysyä millään auki ja olo on superlaiska..pahoinvointiakin on enemmän ja kaikkea.. saapas nähdä kumpi tulee tällä kertaa [:)] toisaalta ois kiva saada poika mutta tyttökin ois kiva ni ois kaks prinsessaa [:)]

Hyvät päivänjatkot kaikille! <3
 
Pahoittelut nipsu86 ja tanhav! Voimia!

Kääk huomenna on tosiaan jo joulukuu... Joku mainitsi laiskuuden raskausoireena, ja allekirjoitan sen täysin. Oon yrittäny tässä opiskella, mut ei oikeen suju, ku tuntuu et ei sillä niin väliä. Onhan se hyvä et tärkeysjärjestys muuttuu elämässä lapsiystävällisemmäks, mut ei kai sen ihan vielä tarttis tapahtua opiskelun saralla [;)] olis meinaan mahdollisuus valmistua keväällä, mut se kyl vaatii hieman pontevampaa otetta opiskeluun ku viime viikkoina... No saa nähdä,mitä kevät tuo tullessaan...

Tietääkö muuten joku voiko noita activia yms. jugurtteja vetää raskaana normaalisti? Oon niitä syöny, nyt vaan tuli mieleen, et kai passaavat... [8|]

ElliX
 
Hei! niinpä tuli sitten liityttyä tännekkin:D esikoista kun odottelen<3 tein lauantaina positiivisen testin ja sydän oli pakahtua onnesta! oltiin yritetty miehen kanssa 2 vuotta. Jännittää kamalasti... Odotan ensimmäistä neuvolaa ja rukoilen että kaikki menis hyvin<3 oireita mulla ollu, väsymys, rinnat todella kipeenä,pissattaa kokoajan(nytkin, heh) ja omituisinta mistä olen lukenut NE aivastelut![:-][:D] 
 
Ja niinhän se sit meni, et ei tänään enää onneks ollu tiputtelua! Eli ei varmastikkaan syytä huoleen. Niin ku ne eilen siellä neuvolassa sano. Sanoivat, että tiputtelu on ihan normaalia ja, että emättimeen on vaan jäänyt vanhaa verta mikä tulee sieltä pois. Voi kuulema tulla tiputteluvuotoa seksin ja sisätutkimuksen jälkeenki. Ja sekin on ihan normaalia. Ja varsinkaan kun ei oo mitään kipuja. Et en jaksa murehtia siitä, että kaksi kertaa on nyt tullut niukasti ruskeaa vuotoa. Kyllä ne varmasti sit siel ekassa ultrassa kertoo, jos kaikki ei oo hyvin. Et mitä turhaan murehtia etukäteen. Tänää pitäis soittaa aika ekaan ultraan! Vähän jänskättää, että mihin se saadaan.. [:)] 
 
Nipsu86 ja tanhav - suurensuuret pahoittelut, voimia ja jaksamisia molemmille...

Taas on uusia odottajia ilmestynyt, mukavaa. [:)] Niin ja onnittelut.

Mulla on huonovointisuus lisääntynyt, tänäänkin ollut tosi heikko olo... Oksentanutkin oon kerran. Noh, kaikenkaikkiaan oon kuitenkin voinut hyvin eikä tää pahoinvointi oo mitään verrattuna edelliseen raskauteen. Ja mieli on hyvä, se on pääasia. [:)]

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti. [:)]
 
HEI kaikki heinäkuiset odottajat!
Suurella ilolla ilmottaudun minäkin tänne[:)]! vauvaa ollaan yritetty puolisoni kanssa noin vuoden ja sen aikana olen saanut kaksi keskenmenoa. Kiertoni on ollut eäsäännöllinen,kun lopetin e-pillerit ja saadessani positiivisen tuloksen raskaustestistä soitin heti neuvolaan ja sain  ajan varhaisultraan,joka täälläpäin tehdään kaikille.Ekassa ultrassa ei näkynyt kuin tumma rinkula ja lääkäri sanoi,että joko raskaus on niin varhaisesessa vaiheessa ettei näy vielä tai olen saanut keskenmenon. Tietenkin pelkäsin ja jänniyin tätä päivää ja juuri tänään tehtiin toinen ultraus ja nyt näkyi jo pienen sydämen syke ja olen siis raskaana[;)]. Olo on mitä uskomattomin....
Oireina on ollut rintojen kasvu,väsymys ja ajottainen pahoivointi! Ihana,että on täällä voi höpistä,koska emme uskalla vielä kertoa muille raskaudestani,koska kerroimme kahdella ensimmäsisellä kerralla kun sain keskenmenon ja päätimme nyt pitää salaisuuden mahdollisimman pitkään. Olen vaan helposti lihoavaa sorttia ja painoa on tullut lähiaikoina lisää ja tuntuu,että vatsan turvotus on nyt jo näkyvä[8|],vaikka on vasta 7.raskauviikko meneillään.
Siis esikoista odotan ja olen 27-vuotias ja mies saman ikäinen joka on yhtäinnoissaan raskaudestani[;)] .Synnytyssairaalani tulee olemaan Tampereen Tayssi.
Meinaatteko osallistua siköseulontaan? meillä siis ainain tarjottiin siihen tilaisuutta terveystalolla.Aion osallistua siihen ihan vaan sen takia,että saan nähdä taas pikkusen uudestaan.En niinkään sen takia,että jos jotain ongelmia tulee niin...en sen takia! sinne aika oli rv 11-13+6 muuten kai ultraus on sitten rakenne ultra,jos oikeen ymmärsin. Onnea vielä kaikille odottajille!
 
Hei vielä!
Yks pikkujuttu miten saan tn stickerin ilestymään kuvana allekirjotuksenani nyt se tulee vaan tekstinä? kiitos kauheesti,jos joku jaksaa auttaa!
 
Takaisin
Top