Heinäkuiset odottajat 2011

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
1.7.11   aalla86      24     2             KSKS. 1.7.11     ötti          29     1           VAMMALA. 1.7.11    tai82        28     2              PORI. 1.7.11    si87         23     1                 ? 2.7.11   Emilii        26     1               KHKS. 3.7.11   Terhi86     24     2              KHKS. 3.7.11   Enkelit      26     3               KOKS. 5.7.11   Esteri87    23     2          NAIST.KLIN. 5.7.11     Imj          ?     1                    ? 5.7.11     hen        28     1                SEKS. 5.7.11   MadDee    19     1              PHKS. 6.7.11    mamix     36     2                   ? 7.7.11    Kuitu        27    1          KÄTIL.OPIST. 8.7.11     t_t          25     1                HYAS. 8.7.11 XeeenaZ     23     1               EKKS. 8.7.11 pauliina*     20     ?            NAIST.KLIN. 8.7.11   kaitlin       18     1                JORVI. 9.7.11  Santsu       34     2                JORVI. 9.7.11    Laa*        24     1                TAYS. 10.7.11 Mimi84      26     1         KÄTIL.OPIST. 11.7.11 sipsukka   32      1          KÄTIL.OPIST. 11.7.11 toukkatollero 33  1                    ? 11.7.11   nepsu     25      2                 JSKS. 11.7.11 smirgeline78  32  1                    ? 12.7.11   Mimi83     ?       ?                JORVI. 12.7.11   Saigon    27      1                   ? 13.7.11 Kirppuli86 23      1                OSKS. 14.7.11 Nappuliini 20       1                 TAYS. 14.7.11    Char      ?        1                 KSKS. 14.7.11 Jigglypuff 33       2                 TAYS. 14.7.11   Shakira   ?        2            NAIST.KLIN. 15.7.11    annel    37       2                    ? 15.7.11    Yökkö   26       1           KÄTIL.OPIST. 17.7.11 nannanen 30       2                 TAYS. 17.7.11  miuku__  21       2                 TAYS. 17.7.11    siniri     29       1                 TYKS. 20.7.11    Kaele     ?        1         KÄTIL.OPIST. 20.7.11    nasku   20        ?                SEKS. 20.7.11 Minnihiiri_ 24       1                 TYKS. 22.7.11    ElliX      25       1            NAIST.KLIN. 29.7.11   Sanra     24      1                  OYS. 29.7.11   Unsku     24      1                    ? 30.7.11     Eliz       25      2             SEINÄJOKI.
 
Vähän on hakusessa tän palstan käyttö. [:D] Tokkapa tuo haittaa. Eikö ole muita heinävauvojen odottajia? meillä tuli vähän puskan takaa tämä neljäs mutta ei se haittaa. Yhtä rakas silti kuin muutkin mussukat kun alkujärkytyksestä selvisi. [;)]
 
Tein tänään positiivisen raskaustestin. La tulisi olemaan 05.07.2011  Pikkukakkonen olisi tulossa. Ensimmäinen lapsi on 2vuotias. Ikää minulla on 23v. Synnytys sairaala on tod näk naistenklinikka:)
JÄNNITTÄÄ!! :) Toivottavasti ei nyt tule mitään mutkia matkaan..
 
 
Mulla myös vähän hakusessa tämä palsta, mut enköhän opi nopeesti :)
Tein yllätyksekseni positiivisen testin haamuna jo viikko sitten. Olemme yrittäneet pikkukakkosta nelisen kuukautta, mutta olin varautunut odottamaan pidemmän aikaa ennen kuin tärppää. La siis 1.7.11. Meillä esikoinen on siis kohta 11kk:n ikäinen tyttö. Olen 24v. Synnytyssairaala ompi keski-suomen keskussairaala.
Ja muakin JÄNNITTÄÄ :) Esikoisen kanssa ei alkuraskaudesta oikeen mitään oireita ja samanlainen tunne nytkin. Kauhun sekaisin tuntein odotan ekaa ultraa ja toivon että siellä masuvauvalla olisi kaikki hyvin :D
 
Mulla eilisestä tullut ihan pienen pienesti vuotoa..tai no ei sitä voi oikein sanoa vuodoksi..tiputtelua ehkä pikemminkin. Liekkö sressi sen saanut aikaan vai onko tämä nyt sitten km alkua. Niistä ei ole kokemusta niin vähän tuppaa mietityttämään. Mies voisi sen sijaan olla helpottunut jos pieni ei matkassa jaksaisi..käänsi eilen kelkkansa ja on taas sitä mieltä ettei tää ole ollenkaan hyvä juttu..vaikka ei kuitenkaan keskeytystäkään halua ihan tosissaan. Vähän on pahamieli..
 
helmikuisista kurkin, hirmusesti onnea uusille plussanneille !![:)][:)]

tittelintuure mullakin tiputti ihan alkuraskaudessa, siihen aikoihin kun menkkojen olis pitäny olla. Että kyllä siellä on varmasti kaikki hyvin, tarrasukkia sullekin  kovin
 
Heippa kaikille!

Täällä eletään myös jänniä aikoja. Esikoinen on vasta pian 5 kk ja eilen tein plussatestin. Ensimmäistä tehtini lähes kaksi vuotta ja oltiin ajalteltu, että nyt ei käytetä ehkäisyä ja toinen tulee kun on tullakseen.

Tosin mulla on tullut ruskeaa niukkaa vuotoa jo kaksi viikkoa. Sain neuvolasta lähetteen ultraan, joka sit on joskus kahden-kolmen viikon päästä..! Täytyy vain odotella sitten siihen asti, että mikä on tilanne.

LA olis 4.7, ikä 27-v., toinen lapsi, TAYS.
 
Ihanaa että tänne palstalle on nyt tullut lisää porukkaa:) on tää íhanaa! Huh. Esikoista odottaessani mulla oli raskausmyrkytys, ja toisen lapsen kohdalla se vähän jännitystä lisää että mitenhän tää raskaus menee... ainakin vissiin tiukkaan seurantaan joudun. Ootteko miettinyt varhais ultraan menoa?
 
Kiitos w.astis! :) Esteri86 mulla oli toista odottaessa r-myrkytys jonka vuoksi synnytys käynnistettiin. Kolmas odotus meni aivan normaalisti mutta himpun tarkempaa oli paineitten ja sen-mitä siitä pissasta nyt seurattiinkaan- kanssa. [:)] Mulla se pieni tuhruttaminen jatkuu mutta kun ei satu mihinkään niin en enää hätäile. Pientä kuvotuksen tunnetta ilmassa ehkä..tai sitte mä oon tulossa kipeäksi..kuopus lievästi lämpöilee ja flunssailee eikä ruoka oikein maita. Toivottavasti ei kierrä koko meidän perhettä vaikka saleen sen tietää et niin siinä käy. onks muilla vielä mitään tuntemuksia,oireita raskudesta?
 
En ole ajatellu käydä muissa ultrissa kuin ne mitä neuvolass normisti on.Ellei sitten mitään eri tarvetta tule olemaan :)
 
Mäkin ajattelin malttaa odottaa siihen nt-ultraan asti :) Mulla ollut alavatsalla vihlaisukipuja silloin kun tekee äkkinäisiä liikkeitä ja sitten tuntuu että tissit painaa tonnin :) Muita oireita ei ole, joten tuntuu että ekaan ultraan on vielä ikuisuus :D Onneks päivät menee nopeeta kun esikoisen kanssa touhuaa.

Niin ja tosiaan väsymys on kiusannut. Meidän pikkuakka kun heräilee jo kuuden jälkeen aamulla ja äitiä unettais vielä kovasti :) vaikka miten yrittää mennä ajoissa nukkumaan ja huilata päivällä niin aina vaan mua väsyttää :D
 
Jos minäkin sitten tänne jo uskaltaudun laskettu aika olis 1.7. omien laskujen mukaan. Ikää miulla on 29v ja esikoista odotan [:)] Synnyttään varmaan lähden Vammalaan jos vaan kaikki menee hyvin ja sinne asti päästään... :)
 
Oireita on tullut jonkin verran, ei kuitenkaan mitään yökötyksiä vielä :) Onneksi! Esikoisen kanssa  oli jatkuvat pahoinvoinnit jotka jatkuivat läpi raskauden.. Toivottavasti nyt ei tuu..
Ainoa vähän harmillinen juttu tietenkin on jatkuva yöllä pissalle herääminen, ja nälkä vaivaa koko ajan.. Viimekkin yönä heräsin , ja oli kamala nälkä, sen seurauksena sitten kamala närästys kun en viitsinyt ruveta syömään. Esikoisen kanssa tuli niin paljon kiloja että pakko olla vähän varovainen, ellei halua olla samanlainen pallero taas!:D niin ja neuvolaan on nyt sitten soitettu ( olen malttamaton) aika on jo 3viikon päästä. Mites muut? ootteko jo soitellu? vai oonko mä ainut hätähousu :D?
 
Kesken taisi mennä. [:(] Vuoto voimakasta ja hyytymiä tulee kipujen kanssa. Eilen illalla vuoto voimistui ja yöllä kivutkin alkoivat. Menetettyä elämää surin viime yön ja mies nukkui huolta vailla vieressä vaikka yhdesti heräsi kysymään miten voin kun vessassa kävin siteen vaihtamassa. Kai tämä sitten helpotus hänelle. Onnea ja enkelten siipien havinaa kaikille muille odottajille. <3
 
Omien laskujen mukaan la 8.7.11. Kesäkuussa takana keskeytynyt keskenmeno, joten ei vielä uskalla iloita, vaikka toivottu raskaus onkin. Oireita ei oikeastaa ole, kuukautiset vasta 5 päivää myöhässä, perjantaina tein testin joka oli selkeästi positiivinen. Ainut muutos entiseen, on ajoitainn huimaaminen, välillä ei meinaa uskaltaa tikkaille kiivetä kun taloa rakennnetaan.
 
Heippa!

Tuolla äidiksi ensi kertaa- osastolla jo riemuitsinkin, että perjaintaina testiin tuli toinenkin viiva flunssasta huolimatta. [:)]Kierto on ollut vähän selkaisin, viimeisimmät kuukautiset oli elokuussa, yli 60 päivää sitten. Olen kuitenkin testaillut kerran viikossa varmuuden vuoksi ja tuollainen varmistus se perjantainenkin testaus oli. Nettilaskurien mukaan laskettu aika olisi sitten 17.7.2010, mutta luulenpa että se tulee muuttumaan ekassa ultrassa. [:)]Toivotaan vaan kovasti, että sinne asti päästään, on jotenkin niin hassu olo kun ei tätä oikein ymmärrä. Olo ei tunnu mitenkään erikoiselta, mitä nyt nännit on vähän arat. Ja tänään tuli oksennut, mutta se saattoi kyllä johtua päänsärystäkin. [:'(]

En osaa itse itseäni tuohon listaan lisätä, jotenka:

la 17.7.2011 nimi: Nipsu86 1. lapsi ja synnyttämään mennään tyksiin ja ikää 25
 
Moikka!

Ensimmäistä lasta täällä odotellaan. Ikää on 23. Laskettuaika olisi 8.7.2011. Vielä ei ainakaan ole mitään kamalampia tuntemuksia. Välillä ollu aika kovatkin menkkakivun tapaiset viiltelyt alavatsassa ja nännit on aika herkät. Pitää vaan pitää peukkuja ylhäällä, että kuuluisin niihin ihmisiin joille ei tule ollenkaa pahaa oloa! :) Tän palstan käyttö on vielä vähän hakusessa, mut pikku hiljaa opettelen.. :)
 
Takaisin
Top