Kiitos mukaan toivottelijoille! [:)]
Jospa itekin oireita listais.. Jo ennen plussaa (ja sen jälkeenkin) alavatsassa on vihlonut tasaseen tahtiin, nyt jo hellittänyt (liekö kiinnitysmiskipuja). Hirveästi palelee ja väsyttää, varsinki iltasin. Vielä olen päikkärit välttänyt, vaikka illat kuluuki sohvalla peiton alla maatessa. Ja tosiaan turvotus mahassa on myös iltaisin tuttu juttu. Huvittavinta ehkä on hermojen meneminen, ja menee muuten sitten ihan heti, jos ei asiat luonnistu niin kuin haluan. Miehen mielestä se on huvittavaa (ainaki vielä..), toki se itsestäkin on itkuhupasaa, kun nuo kiukkukohtaukset on 3-vuotiaan tasolla:jalkaa pitää polkea maahan ja kitistä..! [:D]
Eilen oli tosi hellyyttävää kun mies halusi kuunnella kuuluuko mahasta mitään. Yritin kyllä sanoa, ettei sieltä nyt mitään kuuluu, mutta silti hän halusi korvansa painaa läskimakkaraa vasten..! [:)] Ja muutenkin mies on kyllä hirmu ihana, kun komentaa minua syömään ja elämään muutenkin terveellisesti! [:)] Mistä tulikin mieleeni, että itse olen popsinut multivitan raskausvitamiineja jo monta kuukautta, niitähän suositellaan jo lasta yrittäville.
ElliX, ehkä meidän kannattaa tehdä juuri toisinpäin eli siirtyä täältä listaus-keskustelusta uudelle pulinapalstalle, vaikka sitten kuun vaihduttua, kun viimeisetkin plussanneet ovat päässet ilmoittautumaan.
Unsku, todellakin elämäntilanne on aikalailla sama! Tosin meillä on vaan yks koira. [:D]
Pitäisi varmaan huomenna alkaa soittamaan ensimmäistä neuvola-aikaa, tänään tuli siirrettyä kirjat asuinpaikkakunnalle. Ehkä helpompaa hoitaa nämä asiat asuinpaikkakunnalla kuin että 200 km päässä entisessä kotikunnassa! [;)]