Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Mä en jaksais odottaa enää omaani...
Oikeestaan sen voimalla jaksan, että norsut kantaa 2 vuotta. Onneks tää ei kestä kuin noin 9kk :D :D
Norsut voi myös keskeyttää synnytyksen siksi aikaa, että saavat levähtää, joten ehkä se on sitten se mukava tasapaino tuolle 2 vuoden odotusajalle

No nytpä tuli uutta tietoa norsuista:D
Olisin kyl itsekin ihan valmis synnärille mut nyt olis parempi että pysyy masussa kunnes tää tauti on podettu... onhan taas olotilat:o

Siis täällä edelleen räkätauti, sunnuntaina alkoi ja loppua ei näy. Välillä oli sentää parempi fiilis, mut taas väsy ja nenä vuotaa. Tietty kun ei oo koko viikon aikana ehtinyt levätä ja parannella niin se varmaan kostautuu... ja sitten mies kiukuttelee mulle kun oon väsynyt. Huoh.

No nytpä tuli uutta tietoa norsuista:D
Olisin kyl itsekin ihan valmis synnärille mut nyt olis parempi että pysyy masussa kunnes tää tauti on podettu... onhan taas olotilat:eek:

Täällä ihan sama, olen ajatellut että saisi jo syntyä, mutta nyt kun olen itse flunssassa, niin saa kyllä tulla maailmaan vasta kun tästä on selvitty.. Ja ehdoton kielto syntymiselle on tänään kun on äitini syntymäpäivä :grin Hän kun on muutenkin vähän yli-innokas isovanhempi, vaikka ei lapsia ikinä tapaakaan, niin sama syntymäpäivä vain pahentaisi tilannetta.

Täälläkin nyt mies flunssassa. Miten tää flunssakausi on jo näin ajoissa? Nyt sormet ristiin ettei tartu enempää ja me raskaana olevat pysyttäis terveinä/ tervehdyttäis ennen synnytyksiä.

Täältä kans paranemista kaikille ja toivotaan että pysyttäis terveenä ennen synnytystä ja mielellään vielä vauvan syntymänkin jälkeen... pakko sanoo että onhan olo:/ kovin rapsakka!
Onneksi toi mies oli eilen ja toissapäivän vapaalla niin sai itsekin levättyä... nytpä sitäkään ihmettä ei näy vasta kun tasan viikonpäästä kun sillä viikonloppu vapaana! Nyt tarviis kyllä mieheltä halia... aivan järkky olo! Sori valitus virsi!

Siis täällä edelleen räkätauti, sunnuntaina alkoi ja loppua ei näy. Välillä oli sentää parempi fiilis, mut taas väsy ja nenä vuotaa. Tietty kun ei oo koko viikon aikana ehtinyt levätä ja parannella niin se varmaan kostautuu... ja sitten mies kiukuttelee mulle kun oon väsynyt. Huoh.

Sanoppa sille miehelle että jos sille on ongelma sun väsymys niin miten ois jos tekis asialle jotain... pitäspä senkin ymmärtää että ei ole sun vaihtoehto num1 että oot kipeenä ja että sunkin pitää saada levätä että olisit kunnossa ennen synnytystä... ihan suututtaa sun puolesta!
Olisko sun mahdollista saada apua mistään muualta? Ole ihan oikeesti itsekäs ja ota itsellesi päikkäri tauko!
Voimia ihan tuhannesti <3

Täällä herättiin tänään puol viiden maissa siihen, kun alaselkään poltti. Välillä vähän tihheempään tuntuu supistavan ja välillä pitempiä taukoja, suppareitten napakkuuskin vaihtelee. Ensimmäiset "kivuliaat" supistukset nämä. Jospa tässä parin päivän sisällä pääsisi synnyttämään jo. :D

Meilläkin mies on onnistunu saamaan flunssan.. Kunhan ei itselle tulisi. Ja oishan se kiva, että mies ei ihan hirveässä taudissa olis kun tulee lähtö synnärille.

Höpöttäkään jotain, vauva nukkuu ja mies ja tyttö lähti siivoilee autotallia ja mä lepäilen ja palstailen :)

Ja ärsyttää ja harmittaa ja kiukuttaa kun tänään ystävän häät ja mä kärvistelen edelleen tän sektiohaavan ja suolistokivun kanssa kotona.

Ahven voit kertoo mulle kokemuksen siitä Espoon sairaalasta! Onko tilat millaiset ja ennenkaikkea missä se siellä on jos auton vie parkki halliin, pääseekö hissillä ja mikä kerros;)

Voimia sulle sinne kipujen kanssa...
Mä vaan koitan saada happea! Nenä aivan tukossa:(
Täälläkin pienin nukkuu ja muut kattoo piirettyjä... päivän hiljaisin hetki! Mä tykkään ;)

Ajat vaan suoraan parkkihalliin ja sieltä hissillä nelos kerrokseen ja samantien oot oikeessa paikassa. Siellä oli niin ihanat kätilöt, jokainen joka mulla kävi oli tosi mukava ja ammattitaitoinen. Ihanat isot huoneet ja oma vessa ja suihku, niin luksusta. Kättärillä oli käytävällä vessat ja yleiset suihkutilat, espoo oli ihan luksusta. Ruoka oli kyllä aika kauheeta, yks päivä oli jotain keittoa enkä osannut sanoa että onko se kanakeitto, lihakeitto ja vai joku vegeversio, semmosia kalpeita soikioita kellu liemessä..:grin

Joo ne kätilöt on siellä kyllä niiiiin ihania ammattilaisia <3 ne ruuat osaa kyl olla vähintään mielenkiintoisia mut parempia nekin kun että nälässä ois;)
Kiitos kokemuksen kertomisesta, niin valmis sinne menemään että ei tosikaan...

Siis teillä on edessä noi piinaavat viimeiset viikot :wacky: toivotaan ettei menis kauheesti yli lasketun, se on niin rasittavaa odotella.
Mietin et laittaisin positiivista palautetta sinne espooseen, jäi harmittamaan et annoin synnytys numeroksi vaan kolmosen, mut se johtu siitä sektiosta ja heräämön hullusta naisesta.

Takaisin