Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

syötiin hyvin ja maalattiin mun masusta akvaario
Oli hauska ilta, ja omatkin tytöt pääsi mukaan juhlaan.. 

eli asennoitua siihen, että tämä vauva ei synny vielä pariin viikkoon ainakaan. Vasta lasketun ajan jälkeen voi alkaa odottaa synnytystä. Olen miettinyt itse synnytystä paljon ja kuulostellut kroppaa, mitä tapahtuu. Mutta pelottaa ja stressaa se vauva-arki, miten se lähtee käyntiin, kun esikoinenkin on niin pieni ja tarvitsee paljon huomiota ja hoitoa. Mies on toki kuvioissa, mutta kun nämä ruuhkavuoden päällä, niin hän on rakentamassa omakotitaloa eikä varmasti jaksa osallistua niin paljon vauvan tai taaperon hoitoon kuin esikoisen aikana. Ja siis tilanteeseen olen asennoitunut ihan plussatestistä alkaen, että mies rakentaa meille kotia ja minä koitan klaarata kotona.
mä en ala sitten. Ihan oikeesti 

Viikon päästä äippäpolille kontrolliin, jos ei aikasemmin oo synnytys käynnistyny. Hieman mua kieltämättä jännittää olla kotona, mutta ihana päästä edes hetkeksi pois sairaalasta. Toivotaan että kaveri vatsassa on mun kans samaa mieltä eikä päätä esim. yöllä alottaa starttia maailmaan. Nyt rv 35+3 ja sektioaika varattiin 12.9 jolloin on 37+5. Tyyppi siis edelleen istuu vankasti mun kohdunkaulan suulla.
Täällä nyt osastolla pötkötellään. Lapsivedet meni yöllä ja nyt odotellaan josko alkaisi supistuksia tulemaan. Kotiin eivät enää päästä. 39+1