Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hän lohdutteli, että luvulla ei juurikaan ole merkitystä, kunhan se vaan on yli sen 1:250. Hui!
Ja mun ikäisellä siis normaalisti 1:900.. Sen jälkeen mitattiinkin verenpaine, joka kumma kyllä oli hiukan koholla! 

Flunssassa ja influenssassa on sikiölle vaarallista lähinnä kova kuume. Eli siis se pitäisi saada pidettyä lääkkein kurissa. Muuten ei oo hätää :) Keskiraskaus on flunssien kannalta helpompi kun silloin voi käyttää tarvittaessa muutakin kuin Panadolia! Alkuraskaudessa/loppuraskaudessa ibuprofeiiniä kun ei suositella ja mulla se on ainoa, joka auttaa!Hyviä vinkkejä flunssan taltuttamiseen? Tosi kuumeinen olo ja kurkku kipeenä tässä stressailen et eihän vaan influenssaa pukkaa kun ei rokotusta tullu otettua.. vaikuttaako flunssa/influenssa sikiöön?![]()
Heippa kaikki! Täällä odotellaan innolla jo mitä kaikkea vuosi vielä tuo tullessaan. LA 3.7 ja tähän asti osoittautunut vauhdikkaaksi tapaukseksi. Itsellä muutama ystävä synttyttämässä huhtikuussa ensimmäistään ja ihanaa katsoa vierestä mitä sitä itselläkin edessä. Oon miettinyt sellaista, että haluatteko te tietää lapsen sukupuolen, jos se on mahdollista rakenneultrassa? Sinkki ja c-vitamiini lääkkeettöminä juomina auttaa tai ainaki helpottaa kurkkua. Posivil zink nimellä myynnissä.Hyviä vinkkejä flunssan taltuttamiseen? Tosi kuumeinen olo ja kurkku kipeenä tässä stressailen et eihän vaan influenssaa pukkaa kun ei rokotusta tullu otettua.. vaikuttaako flunssa/influenssa sikiöön?![]()