Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Olipas kiva herätä aamulla, kun oli netpostiin tullut jo tulokset verikokeesta ja ultrasta. Tulokset normaalit Downin syndrooman kohdalta, ei aihetta jatkotutkimuksiin :)

Mutta ihan kuin olisin aiemmin jostakin lukenut, että joku oli saanu tietoonsa ihan sen suhdeluvunkin. Mulla ei kyllä sitä lukenut siinä huslabin kirjeessä, pelkästään, että tulos normaali. Vai muistelenko väärin, että joku olisi omasta suhdeluvustaan täällä maininnut?

Ja mulla ei kyllä näy tuolla omakannassa myöskään verikoetuloksia, vähän tylsää.

Eikä tullut kitjettä,vaan nämä laskettiin ja kerrottiin meille heti ultran jälkeen.

Madamea: Täällä Hus:in alueella ei ilmoiteta niitä suhdelukuja. Labratulokset ei myöskään tule sinne omakantaan, vaikka marraskuussa jo labrasta mulle väitettiin niin.

Kysyin asiaa terveyskeskuksesta ja sieltä sanottiin, että lääkärin pitäisi ne sinne erikseen aina laittaa ja siihen ei ole resursseja.

Kävin muista syistä labrassa ja silloin sovin, että lääkäri vastaa asiointi.hel.fi: kansioon, eikä soita. Silloin sain kaikki labravastauksetkin nähdä.

Äää! Nälkä ja jääkaapissa vaan kaikkea mitä ei sitten niin yhtään tee mieli! :BangHead

Mulla huomenna toinen neuvola..

Kalaäiti & Kyytiläinen 15+2

Mulla on eka lääkäri nyt 12+3 eli ylihuomenna ja np-ultra ens ma eli 13+ Vieläkin odottelen veriseulan loppuja tuloksia....Mulle ainakin tulee sähköpostiin ilmo jos on tullut uusia labra tuloksia omahoitoon...Ei tarvii siis kokoajan vahtia ja kuluttaa niitä pankkitunnuksien plulukuja ...Vielä jännitetään siis et onko kaikki kunnossa kun se viime raskaus päättyi siihen enkeli vauvan synnytykseen syksyllä ;( Olis nimittäin 4päivää enää laskettuun aikaan :/....

Tervetuloa uusille tai uus vanhoille :D

Eks sielt saa vessaankaa mennä?mä en 2h pidätä muute! Ja pidetääks ne neuvolas vai lääkäris vai mis? Koska neuvolaan reilu30min kävely matka ni aika kurja kävellä se nälkäsenä ja voimat lopussa yms kivaa.

Sokerirasitus on siellä, missä teillä on labra, yleensä kai tk:ssa. Vessassa saa käydä, mutta suurempaa liikkumista pitäs vältellä, ettei sen takia tulokset valehtele. Meillä on labra ja neuvola samassa talossa, ni kävin neuvolan siinä näytteiden välillä, sitte lueskelin, ja jos on käsityöihminen ni voi esim. neuloa.

Tervetuloa mukaan sannakoo! Joskus luin (ehkä kirjoitinkin) johonkin ketjuun jossa myös sä kirjottelit sun synnytyspelosta (?) kun esikoisesta olit revennyt pahasti. Sen ketjun silloin hukkasin ja jäinkin miettimään, että uskalsitko sitä kakkosta koskaan tehdä. Näemmä uskalsit :) Miten sulla meni kakkosen synnytys? Ei ilmeisesti ainakaan ihan pieleen kun kolmonen tuloillaan :)

Mimoza, pieni? :wideyed: Mulle sanottiin, että mun ikäisellä (29v) ns. normaali ois 1:9000 (ihan tarkkaa lukua en muista) ja tässä raskaudessa riski Downiin 1:10250 tms. :eek:

Normaali on vielä 1:250, jos on 1:249 niin rupeavat tutkimaan. Esikossa mulla 1:21 000 ja nyt 1:18 000. :)

Mie saan tiettää neuvolassa tuon suhdeluvun.

Tervetuloa Sannakoo! :)

Mul t18 riski 1:1616 mut omaskannas ei lukenu et ois kohonu mut ei kai lukis riskilukua jos ei ois kohonu. Ja t21 1:10.. tuloksia odotellee.huome aikasintaa voi tulla postia:) Tai puhelu:(

Takaisin