I'm back! :D Koulussa oli tenttejä tenttien perään ja mulla järjetön väsymys niin en oo sitten tännekkään mukamas kerinnyt.. :D No mutta nyt oon taas kuulolla! :D
Luinkin ison määrän kirjotuksia ja ensimmäisenä voisin kommentoida tota painoasiaa. Oon 100kg ja 163cm lyhyt. :D Oon aina ollu tämmönen pullukka, mut kylläki seurustelu myötä paino o senku noussu.. karmeeta ajatella että sillon ko ruvettii seurustelee mä olin "vaan" 80kg.. siis 3 vuotta ja 20 kiloa!!!!!!! n.seittämä kiloo vuodes.. Aloin laihdutus kuurille tos syyskuussa, kun jouduin jättään pillerit pois ja turvotus hävisi. Jotenkin motivaatio heräsi ja rupesin liikkumaan ja syömään. Eipä sitä juurikaan kerinnyt paljoa tippua kun oli reissu sinne Viroon ja minä erittäin ylipainoinen naisenriekale tulin kerrasta raskaaksi. :D
Mä olen aina ollut epävarma itseni suhteen, varsinkin pidän itseäni huonona ihmisenä kun en saa edes painoa pidettyä normaaleiden rajoissa, mutta nyt kun oli kilo tippunut neuvolassa olin vallan ylpee ittestä. Aattelin että perskuta kunhan syö hyvin ja liikkuu niin en mä nyt voi ihan väärin tehä. Neuvolatäti sanokin että älä stressaa, teet kuten ittestä hyvältä tuntuu niin hän uskoo että kaikki menee hyvin. Okei mulla on ollut helppo alkuraskaus, ei pahoinvointia, ei vuotoja, suuria kipuja joten liikkuminen ja syöminen on onnistunut. Mieliteotkin enimmäkseen terveellisiä, puuroa, kiiviä, banaania yms. joten olen välttynyt niiltäkin. Mutta oon itte sitä mieltä että hemmetti jos se ylipainonen keho on raskaaksikin siunaantunut niin kyllä se sitten
kestää odotuksenkin ja synnytyksen. :D
Ja mitä tulee tohon saunaan niin... meillä ollaan aina sekasaunottu ja kyllä ollaan oltu ihan alasti. :D Mies olikin vähän ihmeissää meidän hirvipeijaisissa yksi vuosi kun serkut ja tädit ja sedät puolisoineen olivat sekasaunassa alasti. Kysyi multakin, että onko toi nyt ihan normaalia.. Sanoin että meijän suvussa on, Että jos joku noista mun sukulaisista musta ajattelee jotenkin seksuaalisesti niin kyllä sitten päästä viiraa. :D
Ainiin ja oli puhetta siittä seksistä, meillä kyllä on peitto heilunut alusta asti tiuhaan (aika normaalia että 3-5x viikossa) Yks ystäväkin totesi, että "miten te voitte seksiä harrastaa niin usein ?" Hän kun paljasti että heillä alkuhuuman jälkeen on seksi vähentynyt kertaan/kahteen kuukaudessa. No emmä osannut vastata. Kai me sitten nautitaan siitä toisen tyydyttämisestä ja seksistä niin paljon, että meillä on harvinaisuus että seksiä olisi vaan kerran viikossa.(ja jos on niin sitten kyllä ollaan molemmat vähän, että mikä mättää. :D ) Kyllä neuvolatätikin kun kyseli meidän seksielämästä niin sanoi, että kesän jälkeen saattaa olla aika shokki kun peitto ei heilu enää niin usein, mutta onneksi osataan asioita selvittää puhumalla niin luotetaan että selvitään siitäkin ja kuulemma siihenkin tottuu, että seksiä on harvemmin.