Taijan käyä hakemassa tänää itelle nastat alle kenkiin. Toi meiän bulldogin roikale vetää sen verran kovaa (kohta haetaan kuonoon vetopanta jossei rupee käskyjä tottelee) ja tekis mieli käyä tuolla käpöttelemässä, mut meinaa joo olla vähä liukasta.
Eilenä käytii kaverin kans pikkusen shoppailees, lähinnä askartelukrääsää tuli taas ostettua. Vauvanvaatteita kattelin ja oli niiiin ihania, mutta sinne jäi, kauppaan kaikki. :) pitäs kirjottaa ihan kunnon lista mistä tarvii ja mitä pitää vielä hommata. Oon kyl yks listojen kirjoittelija, se on kivaa :D
Ja hei! Söin eilen kanaa! Parisen viikkoa sitte söin tokan kerran kanaa raskauden aikana, koipia. Ja oli hyvää. Eilen syötiin iltapalaksi (mies tuli jo illalla kotiin eikä olu yötä myöten töissä, hassua!) Hornet-wingsejä ja ai että oli hyviä!
tosin, en suostunu syömään kun niitä siistejä lättäniä siipiä, koiven näköset sai mies hoidella :D pikkuhiljaa täst tää kanaruokailu taas lähtee . :D
Ja toi pikku pökäke tuolla kaiken mun ihran alla ja takana, se pikkunen asia mikä saa mun hormonit ihan sekasin, on saanu mut aika turvoksiin. :D kuten olen monesti sanonut, olen hyvin lihava jo ennestään, mutta isot (ei ihan mitkää teltat vielä sentään, xl riittää) villapaidat/neuleet on istunu ihan hyvin sillee että ei nuole vatsaani. Eilen sitte huomasin että komea kumpu sieltä paistaa. Siis ylävatsakin ihan pinkeenä vaikka toinen alapäässä ja ison greipin kokosessa yksiössä...
odotan kovasti ku maha muuttuu oikeesti vauvamahan näköseksi, mutta nyt jo? Tai siis ku tuntuu jotenkin että en voi antaa itseni nauttia siitä kasvavasta mahasta vielä tässä kohtaa ku "eihän sen vielä tollee pitäs näkyä, ku oon niin lihava" ja lyhyt (147cm ahoy!) Mulla kauhea stressi painosta kokoajan. Viime neuvola 14.1 ja sit alko taas vain hesemäkki maistua, muu lämmin ruoka oikee menny alas. Ja PAM, viime viikol vaakalla +2kg..
Ku jotenki hassua että nyt jo näkyisi. Tänää viikot 16+6 muistaakseni. Ja ku teiän masuja kattoo ni ne on niin söpöjä ja ihania ja isojaki jo. Mutta omalla kohdalla en tavallaan oo antanu itelleni lupaa nauttia siitä "NYT JO"..
Nyt tänää päätin että opettelen juomaan vettä. Oikeesti kunnolla vettä. Huomannu että turvotusta on ja jos sillä sais vähä hillittyä. Oon huono tossa vedenjuonnissa. Nyt mulla pöydällä 5 mukia, kaikissa 2dl nestettä. Tasaisin väliajoin käyn tyhjentämässä yhden mukin. Tän päivän haasteena on 2litraa. Sitteku noi mukit tyhjät, uus satsi odottamaan.