Mulla on nyt jotenki tosi helpottunu olo ku sain teille ton painotilanteeni kerrottua. Anonyymisti ja tuntemattomille, jotka kumminki tullu tutuiksi. Arvostelette tai ette, en näe sitä teidän naamasta ja näin ollen saa pahaa mieltä siitä. :)
Ja EmmiA, olen kanssani samoilla linjoilla, ois paljon kivempaa ku ois vaikka se 15km tossa välissä. :D
Joo sauna on sauna ja siellä saunotaan, ja itsekin toissa kesänä kännipäissää niiden miehen sukulaisten kanssa kesäyönä rantasaunassa istuttiin ja juteltiin ja ryypättiin. Ihan oli semmosiaki ketä ekaa kertaa tapasin silloin. Mutta omat sukulaiset, en samaan pystyis.
Meidät on vaan kasvatettu erilailla ja kyllä meiän natiainen saa saunoa sukulaistätien/setien kanssa niin kauan kuin haluaa ja viittii, emmiä sitä kieltämään ala. :)
Itse en vaan koe oloani hyväksi tommosissa sekasaunoissa tai aina välttämättä ees pelkkien naistenkaa kans.
Varmasti miehellä toi paino vaikuttaa haluihin.. mutta myös se vituttaa että miä yritän ja yritän ja yritän sitä saaha tekemään asialle jotain. Ni ei... sen pitää itse saada se idea ja oman pään omat ideat se olla pitää.. :s neuvolanterkkari vähä sitä "ripitti", ihan hyvä vaan. Silleen rohkaisevasti sen teki ja sen jälkeen mies on pikkusen onkeensa ottanutki. Ollaa ruvettu (miä vähän vähempi) käymää tos meiän pelloilla juoksuttaas koiraa, umpihangessa painettu menee nyt ku lunta. Vähä vittumaista itellä ku ei oo talvivaatteita ja näinollen housuissa lumipuntteja tai remmejä, ni nousee rullalle ku painaa hangessa.
Tänää kävin sit purkamas turhautumista ja ahdistusta pellolla, mönkijän kanssa. Ukko oli töistä lainannu mönkkärin ku kävi asennuttaas telat siihen. Käytii ajaa pellon reunaa jäljet ni helpompi kävellä siellä. Pari kiekkaa heitettii niin että ajoin ja mies seiso takana kyyissä. Sit sen jälkee sain mennä yksin ja kyl miä sit ajoinki! Annoin palaa kyllä ja monenmonta kiekkaa heitin ja ajoin ja ajoin ja sai Muhkispökäle semmoset kyyit että.. :D tosin mulla oli nuttura pipon alla ni pipon reuna nous hitusen ja siin kohtaa ku kuuskymppiä vauhtia ni meinas korvat ihan vallan jäätyä. :D mulla oli sukat aivan märät ku lopetin ja housutki, kengät viel olevinaa vettä hylkivää mallia. Housut ei ollu innostuksesta märät vaan lumesta. :D siinä kohtaa ku mun piti kiipee mönkkärillä lumivallin päälle, meinas itku tulla mut pakko oli koittaa. Ja peräkärriinki piti kone viel ajaa..
Mieski kysy että saisiko se tyttöystävältä niskahieronnan. Tyttöystävä ei antanut. Tyttöystäväkään kun ei saa semmoista kun tarvitsee. Viime kerta oli kyllä niin poikkeus että jäin ihan suu auki. Alkuraskaudesta istuin sen eteen ja sanoin että hiero. Ja se hiero. Ja tais olla eka kerta meiän suhteen aikana ku noin tapahtui..
meillä on hieromapöytä ja mies itseoppinut hieroja, tai no vaarin opeissa ollut. Ja kaverit yhessä vaiheessa kävi sillä paljonkin hieronnassa. Minä oon suhteemme aikana päässy kaksi kertaa pöyälle. Ollaa pidetty yhtä reilut kaksi vuotta..