Mun kaverin kaks ja puolvuotias halusi "kattoo vauvaa" ja laittoi silmän mun napaan... :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nii jos niitten kivien kans ei voi olla ni tekeehä ne sit jotain.. Tähystyksel niit vissii murskataan tms. Saitko ruokavalio-ohjeita?
Minusta ne sikiön sydänäänet on just se nopea laukka :)Mitenkä muuten, kun niitä sydänääniä kuunnellaan. Niin eikö se oo se vauvan sydänääni semmonen pieni kliksahtavan kuuloinen laukka, eikä se jumalaton jytinä (jonka olen siis ymmärtänyt olevan minun pulssini)? Hyvä tässä vaiheessa vielä kysellä, mutta ihmettelin vaan, kun eilen kätilöllä halusin kuunnella sydänäänet varmuuden vuoksi, niin laitto sen navan alle ja samantien kuulu se jumalaton jytinä. Hymyssä suin siinä sitte kätilö ja opiskelija totesivat, että heti tuli kuuluviin. Olisihan se nyt vähän outoa, jos ei kätilö muka tietäisi paremmin :D? Enkä siinä mitään kehannu kyseenalaistaa.. Ei se nyt mua vaivaamaan jääny ku muksii kuitenkin tuo neiti, mutta laiska se vaan on :D Taitaa olla laatu korvaa määrän -tyyppiä tämä vaavi, sellasella voimalla noita osumia tulee.