Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Meillä osataa pitää yllärit ja vähän liianki hyvin. :D välillä ärsyttävää mut välillä ihan virkistävää. Tosin ne yllärit on välillä sitä luokkaa että ei ois todellakaa taas tarvin :D

Mahantaputtelijoita ei oo tullu vastaan. Ku eipä toi tuleva isäkään sitä hipelöi! Vissii kaks kertaa koskenu mahaan ku oon käden mahan päälle vieny. :mad:
 
Eipä täälläkään tuo tuleva iskä hirveästi hipelöi vatsaa mutta jospa se sitten kun kunnolla jytisee. Nyt on lähinnä jos oon menny sohvalle viereen pötköttään ottanu kiinni niin että käsi on vatsalla (muutaman kerran) tai sit jos oon suurin piirtein sen käden siihen vetäny.
 
Täälläki joutuu pyytämään että tuuppa ukko koittamaan! Kyllä se tulee mutta oma-alotteisestikin sais tulla :P
Liikuttuisin kyllä ko. eleestä varmaan niin paljon et alkaisin itkeen x) kauhee itkupilli.. joka välissä pitää vähä nyyhkästä o.O ihme ku en itke esim. Pyykkejä laittaessa "nyyh oon niin onnellinen ku nää pyykit on puhtaita!!" :P
 
Hiivaa rauhottaa tosi paljon sokerin ja nopeitten hiilareitten karsiminen. Hiiva syö sokeria ja villiintyy jos mahdollisuus.
 
Ei meilläkään mies oo vapaaehtoisesti tullut mahaa kokeilee. Yöllä pitää kyllä kättä vatsalla, mut ei muuten. Odotan kans et liikkeet oikeesti alkais näkyä uloskin päin, ni ehkä sit sais ton ukonkin mukaan paremmin näihin liikkeiden tuntemiseen :)
 
Joo meilläki yöllä käsi vatsalla, tai rinnalla, tai kyljen päällä tai pyllyn päällä tai selän päällä (mahallani ku nukun. :D ) mut ei se sillon oo sama asia.. alan sille vähä vihjailee et mahaa saa joskus silitellä kyllä ja taimelle höpötellä, kuuluu myös isän oikeuksiin :D
 
tulipa tässä hoksattua että jenni89 -käyttäjää en oo havainnu täällä keskusteluissa vähään aikaan (tai sit oon vaan sokee :D) :eek: Ennen niin aktiivisena mukana keskusteluissa, onkohan passivoitunut muuten vaan - eikai mitään oo sattunu.. :eek:
 
Kysymys matkustamisesta, lähtisittekö reilun kahden vuorokauden seminaarimatkslle keski-eurooppaan rv 30? Olen viikolla 24 ja olo on ihan priima, mitään ongelmia ei ole vielä ollut (erilaisia pelkoja vaan). Te jotka olette vähän pidemmällä, niin kuinka raskaalta olo jo tuntuu vai tuntuuko? Se olisi varmasti mahtava matka ja kovasti haluaisin mennä, mutta toki on mahdollista että olo muuttuu raskaaksi tai että en saakaan lääkärintodistusta matkaa varten.
 
tulipa tässä hoksattua että jenni89 -käyttäjää en oo havainnu täällä keskusteluissa vähään aikaan (tai sit oon vaan sokee :D) :eek: Ennen niin aktiivisena mukana keskusteluissa, onkohan passivoitunut muuten vaan - eikai mitään oo sattunu.. :eek:

Tiiätkö ite mietin eilen iltasella ihan samaa että missä Jenni on. o_O ehkä on ollu jossaa reissun päällä ja ei oo vaa joutanu tulla juttelee :)
 
Joo toivotaan näin! :) eiks täällä ollu aika paljo matkaajia jossain vaiheessa, ehkä hän oli yks niistä :)
 
Jennillä tais olla muutto tässä kuun vaihteessa, vai muistanko ihan väärin? Jos se pitää kiireisenä vielä :)
 
Kyllä mä ainakin Tiisu lähtisin, jos olo olisi ihan hyvä :) Mun lääkärillä ei ollut mitään sitä vastaan, että olisin vielä vko 35 lentänyt Suomi-Australia välin :) Eli oman kunnon mukaan, Euroopan lennothan on ihan lyhyitä :wink Muistat vaan jaloitella paljon ja juoda vettä!

Mäkin mietin yks päivä, missä Jenni on :p
 
Kävin ystävän kanssa kahvilla ja otin juustokakkua. Vasta syötyäni tuli sellanen fiilis, et hitto eihä tätäkää olis saanu syödä. Ehkä jopa vähän huono omatuntokin. Maalaisjärjellä oon aatellu noita syömisiäni, mut jostain syystä asia jäi mietityttämään kun ei ollut omatekemää kakkua eikä tiiä mitä juustoa siinä oli. :D
 
On Jenni ainakin hengissä, facebookissa oli päivittänyt :) Tulee varmasti kun joutaa :)

En usko Mimoza, että mitään vaaraa siitä juustokakusta oli, jos Suomessa sitä söit. Luulis että kahvilassa käytetään jotain edullisempaa, ehkä jopa kotimaista, juustoa (joka on käytännössä aina pastöröity (vieläkään osaa tota sanaa)) kuin kalliita ulkomaisia tuorejuustoja :)
 
En minäkään usko, että siinä mitään isoa riskiä ollut, Suomessa tuorejuustot ovat pääasiassa pastöroituja. Oliko se paistettu vai tuote kakku? Jos paistettu, niin ei tarvitse edes miettiä koko asiaa.
 
Ei ollu paistettua.. no! Sattuuhan noita :) sai vauveli ainaki jumpat aikaseks makiasta :D
 
Ite söin ihan surutta Prahassaki juustokakkuu, tuorejuustoihi en sellasenaa koskenu. Suomessa syön kyl ihan surutta creme bonjourit yms.
 
Takaisin
Top