Hankintoja

No meillä on tahkottu vuoden päivät auton vaihdon kans, mutta nyt tämän uutisen jälkeen tuli viimeinkin mieheen vipinää asian suhteen ja edellinen myytiin sekä uus hankittiin kuukauden sisään parissa päivässä molemmat.. :grin

Niin ja paljon kuulostaisi olevan vaihtoehtoja noissa kantohommissa. Ehkä jätän suosiolla miettimisen näissä sinne jonneki.
 
Onko teillä muilla käyny niin, et ku tuleva isä sai kuulla vauvasta, niin ensimmäinen ja tietenki "tärkein" hankinta on hänen mielestä uus auto. o_O :grin
Jep, näin kävi esikoista oottaessa :grinKieltämättä kolmi ovinen pikku Audi ei ollu se kätevin lapsiperheessä :hilarious:
 
Meillä semmonen mahottoman kätevä kaksovinen bemari perheautona :D nuo 6- ja 8-vuotiaat ihan sujuvasti kömpiivät takapenkille van luulen että turvakaukalon kansa saattas mennä hermo eli auton vaihto edessä täälläkin!
 
Meillä ei onneks tartte autoo vaihtaa. Ajellaan 9-paikkasella pakulla, joten hyvin mahtuu viel uusi tulokaskin kyytiin:)
 
Meillä olis auton vaihto eessä, ei vaan mahdu Voyageriin viittä istuinta. Tai sitten pitäs joku laittaa etupenkille, ja etupenkki lapsilla on mulla hyvin ehdoton nounou. Mies alkoikin heti kattelee autoja kun laitoin sille töihin kuvan digitestistä :D
 
Meillä kans oltiin heti samana iltana netistä autoja kattomassa. :D Kyllä toki uus auto olis mukava. Miehen perustelut vaan nauratti, "perheauto" pitäs hankkia kuulemma nykysen volkkarin farmarin tilalle... se, kun ei ilmeisesti ole perheauto. :grin
 
Meillä kans oltiin heti samana iltana netistä autoja kattomassa. :D Kyllä toki uus auto olis mukava. Miehen perustelut vaan nauratti, "perheauto" pitäs hankkia kuulemma nykysen volkkarin farmarin tilalle... se, kun ei ilmeisesti ole perheauto. :grin
No mikä se sit on :grin Eikai enempää perheauto vois ollakaan :hilarious:
 
Mekin just vaihdettiin auto Toyota versoon, siinä on hyvin tilaa istuimille ja vielä vaunuille ja kauppakasseillekin. :grin käytiin kyllä montaa autoa kattomassa ja pähkäilemässä mihin noi kolme istuinta mahtuu.
 
Meillä mies innostui heti jostain hienoista tuplarattaista :D Yritin rauhoitella, ettei ehkä tarvita edes sellaisia. :P

Mutta itellä tuli mieleen, että pahus: nyt se on vissiin hankittava talvitakki isolle mahalle! :Heartred
 
Ounou niin muuten pitääkin hankkia talvitakki!!! Syystakki kyllä löytyy jo!!!
 
Hitsi mulla on raskaustoppatakki mut se rupes olee nafti jo sillo viikol 32+ ku synnytin ni saas nähä mahtuuko nyt sit enää :D
 
Mulla on talvitakiksi onneks jo olemassa kantotakki - jos sinne alle mahtuu kantorepussa matkaava vauva, niin kyllä mahassa matkustavakin mahtuu. :D
 
Aivan! Enpä mäkään tullut ajatelleeksi, että esikoista odottaessa oli kesä ja kuuma ja nyt pitäisikin olla talvivaatteita mahavaralla. Onneksi on vielä aikaa. :)
 
Niinpä äitiystalvitakin joutuu (saa) hankkia varmastikin, aiemmat olleet kesävauvoja niin ei ole tarvinnut. Onkohan muuta erityistä mitä nyt tarvitseekaan kun talvivauva tulossa? Se kaukalopussi varmaan kätevä?
 
Meilläkin kesävauva ja nyt jännittää itsensä pukeminen, vauvan pukeminen ja esim. Viimeisillään koiran lenkkeilyttäminen liukkailla :-D kaikesta sitä osaakin ressata etukäteen :-D
 
Kaukalopussia kaikki kehunut! Se tulee käyttöön ainakin :-)
 
Mä myös lisäsin kaukalopussin hankintalistalle. Piti esikoiselle jo ostaa, mutta jouduin palauttamaan kaksi, kun olivat huonoja ja sitten into loppui. Ois varmaan kannattanut suosiolla mennä liikkeeseen sovittamaan. No nyt tiedän!
 
Meillä on vaatetta kertynyt koossa 50-60cm jo ihan kiitettävästi, vaikka esikoista vasta odotellaan :D Pikkuhiljaa ollaan osteltu, niin ei sitten tule kaikki hankinnat samaan aikaan. Myös pinnasänky löytyy, kun tosi edullisesti hyvännäköinen tuli Torissa vastaan. Meiltä siis haalarikin löytyy, se on kokoa 50/56 ja on malliltaan sellainen just, että siitä saa myös lämpöpussin :) Kunhan ollaan ainakin se rv 12 ylitetty, voidaan näitä isompia hankintoja; vaunuja sun muita alkaa hankkimaan, nekin jo tiedossa minkälaiset tulee olemaan :D
 
Millasia tuplia kannattas hommaa..? Mä ihailen aina vähänväliä netistä niitä :DEn haluu päällekkäin olevia koska en käsitä niitä :D (en siis ymmärrä miks toinen istuu melkeen maassa tiepölyn sun muun sellasen "p*askan" keskellä)
 
Toi kaukalopussi oli tosi kätevä käytössä, meillä siis keskimmäinen on tammikuussa syntyny ja hommasin sillon hälle ton ja tykkäsin. Meillä on sellanen toppakaukalo pussi, remmien rei'illä, joten käytössä helppo:)
 
Takaisin
Top