Hankintoja

Mä en oo ostanut vielä mitään. Nyt ei oo semmosta samanlaista mielitekoo kun esikoisen kohdalla, vaan malttaa ootella. Toisaalta ostelen kyllä esikoiselle aika paljon kaikkea :p

Ehkä sitten, kun tämä raskaus konkretisoituu ja tajuaa oikeasti, että sieltä on joku tulossa :)

Ja joo, jotkut pikku sukat pitää ainaskin neuloa sitten jossain vaiheessa. Ehkä vois myös tuttinauhan virkata tms.

Mä en malttais odottaa, että pääsen hankkimaan kaikkea kivaa pikkuiselle :) koitan kuitenkin malttaa syksyyn.

Mulla on jo iso boxi vauvan vaatteita odottamassa. Pieniä juttuja apteekista jne. ostelen aina käydessä. Myöskin jos löytyy hyvistä aleista jotain niin ostan varastoon. Lämpöpussin tilaan ens viikolla.
Kyllähän ne säilyy ja kivempi ku ei tarvii sit kerralla käyttää hirveesti rahaa kun ostelee pikku hiljaa:)

Minä en uskalla hankkia mitään vielä varmaan pitkään aikaan.. oon niin pöljä että tuntuu että jotain sattuu heti jos alan liian aikaisin tommosiin. .

Oisin halunnut jo ostaa muutaman unisex -bodyn, mutta toistaiseksi ei ole löytynyt tarpeeksi silmää miellyttäviä, mikä harmittaa kovasti. Toki aikaahan tässä on hyvin ostella. :happy119

Kaikenlaisia isompia hankintoja on tullut selattua jo kaaaauan ja uskoisin IKEAn reissun olevan ainakin jossain vaiheessa ajankohtainen, mm. pinniksen ja syöttötuolin suhteen. Kellään edellämainituista kokemusta? Niin ja oon ihan rakastunut noihin Emmaljungan uusimman mallin yhdistelmiin.. :love7
Autoiluvälineitä oon myös miettinyt ja mielellään jonku mahdollisimman pitkäikäisen ostais, mutta ilmeisestikin ihan perus turvakaukalo on turvallisin aluksi, vaikka esittelyiden perusteella olisi esimerkiksi Cybex Sirona ihan syntymästä jonnekin neljään vuoteen mahdollinen? :scratch

Meillä esikoisella on ikean pinnasänky ja sit sen antilop syöttötuoli. Molempiin ollaan oltu kyllä tyytyväisiä.

Meillä isoin hankita varmaan tulee olemaan uusi auto :nailbiting: kun on varmaan tuplarattaat ostettava ja ne ei kyllä nykyiseen autoon tule mahtumaan. Muuten en oo hankintoja sen kummemmin ajatellut, mutta onneksi on aikaa vielä.

Just tuosta antilopista oon kuullut hyvää, kun niin helppo puhdistettava ja menee pieneen tilaan. Lisäksi suoraan sanottuna en näe järkeä laittaa kovin paljon rahaa syöttötuoliin, kun ajatuksena on saada tilaa viemästä se mahdollisimman pian sitten pois. :)

Esikoisen jäljiltä meilläkin paljon tavaraa. Sisarusrattaat täytyy hankkia :)

Tuplat on varmaan se isoin hankinta sitten..
Syöttis pitää toki kans ostaa ja tripp trappin haluan myös kakkoselle. Esikoinen tarttee kuitenkin vielä omaa tuoliaan ja sehän menee sitten myös junnutuolina.

Meillä on antilop kakkossyöttiksenä kyläilyjä varten ja siinä se ajaa kyllä asiansa, mutta tripp trappiin olen mieltynyt enemmän näin kotikäytössä :) Antilop on kätevä säilyttää, kun menee pieneen tilaan, mutta käytössä ne jalat vie kyllä yllättän ison alueen ja ei oo ihan ykköskertoja meinannut joku siihen kompastua :D Makuasioita toki nämäkin :)

Mäkin tykkään tripp trappista, haluan seuraavalle myös. On tukeva ja hyvä tuoli :)

Toinen tripptrappi meillekkin varmasti tulee

Meillä myyty paljon pois ku ajateltiin että lapsiluku on täynnä... mutta kolmannen kuume tuli ja nyt hankittava kaikki uudelleen.:wink onnex löytyy paljon just käytettyä tavaraa kirppareilla yms..no vaatetta on kyllä tietysti tallella... en kyllä vielä uskalla mitään hankintoja tehdä, odottelen kyllä ekaan ultraan ainakin...

Danski meillä ainakin ikea Pinni, en kylläkään muista tarkemmin nimeä.. mutta tosi hyvä ja on ollut lainassakin välissä.

Meillä kaikki muut vauvajutut alkaa olla eteenpäin annettu..
Autoonkaan ei enää mahduta koko perhe.

Uutena ostamisessa on se hyvä, kun on takuu :)

Miten pitkä takuu niissä muuten on?

Meidän tuoli on ostettu käytettynä, mutta eipä tuo tuosta ole miksikään mennyt peruskulumaa lukuunottamatta ja se nyt kuuluu asiaan kun on kyse lapsista :D Ja on kuitenkin jo jokusen vuoden vanha yksilö :)

Minä varmaan saan äidiltäni vauvavaatteita, kun nuorin siskokin on 4 vuotta vanha :D Isä jo ehdotti siskon vanhaa pinnasänkyä ja sitteriä minulle :D
Ompas sulla nuori sisko!! Sulla on jo lasten hoidosta kokemusta :wink

Takaisin