Hankintoja

IMG_2645.JPG Mies sai eilen isyyspakkauksen! Oli melkosen otettu ja innoissaan! :Heartblue Kuvasta puuttuu lompakko, ku se pääs heti käyttöön..pari vaippaa ja pari saunajuomaa. :) Niin ja korvatulpat! :grin

IMG_2648.JPG IMG_2649.JPG
Tällästä nappasin kirpalta ja kaupoilta mukaan keskiviikkona! Uskalsin ostaa pojalle..jos hän päättääki yllättää ja olla tyttö, niin saa nuo takasi kirpalle myyntiin! Nyt on sukkahousujakii muutamat. Nuo kuviolliset sukkikset on tarkotus laittaa ristiäisiin kastemekon alle. :)
 
Minä sain viimein eilen käytyä suurinpiirtein kaikki meidän vauvavaatteet läpi. Esikostahan ei tiedetty sukupuolta, joten vauvavaatteissa on ollut aika paljon neutraaleja. Mutta, minähän olin ehtinyt jo jotain myymään kirpparilla ja kavereille. Mää joudunkin ihan tosissaan ostoksille, koska nyt kun vauvoja tuleekin kaks, niin tuo 15 kpl koon 50/56 vaatteita ei ihan riitä! ONNEKS on kirpputorit.

Mitään en ole siis vielä ostanut, mutta tänään mennään katsomaan kaukaloa ja rattaita. Jos miellyttää, niin tilataan varmaan tämmönen: http://www.kinderwagen.com/mountain-buggy-duet-2-5-2-carrycot-plus-2-cybex-aton-4-flint-grau-c

Mies haaveili vielä autokaupoistakin! :P
 
Me käydään tänään tai huomenna hakemassa liikkeestä turvakaukalo. Se vaihtuikin lennosta vielä Cybexin toiseen malliin, kun eivät maahantuojalta saaneet mustana enää Aton q:ta. Nyt tulee sit Cloud q.

Appivanhemmat on niin innoissaan tulevasta lapsenlapsesta, että haluavat maksaa yhdistelmävaunut, nekin varmaan tilataan ens viikolla kun tulevat käymään. Ollaan miehen kanssa päädytty Mutsyn Igo -vaunuihin.

Eilen illalla nakuttelin kaikenlaiset ilmaiset vaippanäytteet ym meille tuleviksi. Vaatepuolta pitänee vielä tutkia, millasella määrällä sitä pärjäis..
 
Nyt on meidänkin tullut tehtyä hankintoja. Tilasin netistä sitterin, kantorepun ja lapset valitsivat vauvalle jumppamaton. Muutaman söpön vaatekappaleen tilasin myös. Valintoja on kiva tehdä. Rahaa tämä kyllä tulee nielemään :oops::joyful:
 
Onko jollain kokemusta Stokken scoot v2 rattaista? Oon meinannu hommata ja siihen se yhteensopiva besafe izi go kaukalo. Matkustellaan paljon, kun mun mies on saksalainen ja toiset sukulaiset siit Saksassa.
 
Tämän päivän kirppisostokset ja inventaarin tekoa vihkoon. :) Nyt on kaikki hankittu! Mitään ei enää tarvita, ennen ku 68 jää pieneks. :) Pinnikseen enää patja ja mobile, niin sitte meillä on kaikki valmiina odottamassa vaavelia!:Heartblue
IMG_2679.JPG
 
Tänää ostin itelleni villakangastakin josta saa myös normitakin odotusajan jälkeen oli vielä 30 prossan alennuksessa, vauvalle hain postista tilatun 56 koon toppahaalarin ja ostin kevyttoppapussin kokoo 62 -50 prossan alennuksella!
 
Me haettiin Teutonian Beyout pari viikkoa sitten. Käytettynä vm 2011, eka lapsi ei ollut viihtynyt vaunuissa joten jääneet lähes käyttämättömiksi. Sitten 2014 syntyneellä oli olleet enemmän käytössä. Ruskean väriset ja kevyet ja näppärän oloiset :)

Eilen hain myös tori.fi Maxicosin Cabriofixiin jalustan (käyttämätön, vielä paketissa, puoleen hintaan siitä mitä liikkeessä), kaukalo on vielä hommaamatta mutta pitää kyttäillä ostaako tarjouksessa liikkeestä vai käytettynä.

Kirpparilla oon käyny pari kertaa ja saanu lahjoituksena vaatteita, ja muutamia vaatteita on kertynyt alelaarista mukaan myös :D

Isyyspakkauksen tilaukseen lähti ACDCn body Baby in black -tekstillä ja star wars aiheinen setti (body,ruokalappu,pipo) Jedi in training -tekstillä. :D

Huomenna kelaneuvola ja pääsee laittamaan äitiyspakkauksen hakuun :) Nyt 23+4
 
01de667d01848bb5b2becf5409efe908

Me haettiin tänään vaunut :)
 
Kivan näköset Milemile! :)
Eikös toi alakori oo väärinpäin, vai näyttääkö vaan? :D
 
Super viking runko ja sit city koppa. Voi olla et näyttää vaan, mies kyllä kokosi noi et voi se myös olla väärinpäin :D
 
Meillä näin päin :D

Outoa, että ite kasasitte! :eek: Lastentarvikkeessa niiden pitäis kasata emmaljungat valmiiksi ja merkitä ohjekirjaan, että kaikki on tarkastettu ja toimii..
 

Liitteet

  • 1475165374470.jpg
    1475165374470.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 76
Meilläkään eivät meinanneet kasata, mutta mä vaadin sitä. Se oli kuitenkin yksi syy ostaa liikkeestä eikä netistä.
 
Takaisin
Top