Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No meillä on esikoiselle sellainen vakuutus, että saadaan käydä yksityisellä lääkärillä ja ei ole kallista ja se vakuutus kestää 85 vuotiaaseen asti muistaakseni:) Ainut tässä vakuutuksessa on se, että se on aika kallis ja nyt jos on tulossa viellä kaksoset niin ollaan mietitty että miten heidän kanssaan tekisi kun tulisi todella kalliiksi kaikille ottaa samanlaiset ...
Kaksosille voi olla vaikea saada noita vakuutuksia, riippuen minkälainen kaksosraskaus on kyseessä. Itse otin viime odotusaikana (kaksosraskaus) ja päätöksessä kesti vaikka kuinka kauan, lopulta vakuutukset myönnettiin ifiltä. Eli muilla lapsilla on ifissä vakuutukset ja koska muillakin on otamme uudellekin. Meillä ollut käyttöä osalla enemmän ja osalla vähemmän. Mutta en uskalla noista luopua. Uudelle mietittiin op:n vakuutusta juurikin sen vuoksi että eka vuosi olisi ilmainen tarjouksen vuoksi :) Täytyy vaan vielä kysellä ifiltä mitä tulisi kustantamaan, että kumpi kannattaa pitkällä tähtäimellä.
Meilläkin syntyi keskosena mutta ei kuulemma pitäis vaikuttaa uuden vakuutuksen ottoon.. Mikä teillä oli keskosuuden syynä?Otetaan vakuutus, jos vaan se saadaan. Edellinen on syntynyt keskosena, niin olen ymmärtänyt, että seuraavan kanssa on vähän nihkeetä saada vakuutuksia. Isommilla meillä on op:sta, just vaihettiin poikien (6v ja 4v) vakuutukset pelkiksi tapaturmavakuutuksiksi. Kertaakan ei olla kyllä kenenkään kohdalla tarvittu, mutta katsotaan nyt mitä jälkiä keskosuus kuopukseen jättää ja miten kolmosen mystinen ihosairaus edistyy.
Ennenaikainen vedenmeno jolle ei löytynyt syytä :/ Vedet meni muistaakseni rv29+2 ja tyttö syntyi 32+6.Meilläkin syntyi keskosena mutta ei kuulemma pitäis vaikuttaa uuden vakuutuksen ottoon.. Mikä teillä oli keskosuuden syynä?
Okei mulla ilmeisesti oksennustauti oli piste iin päälle ja laukaisi synnytyksenEnnenaikainen vedenmeno jolle ei löytynyt syytä :/ Vedet meni muistaakseni rv29+2 ja tyttö syntyi 32+6.
Kyllä me silti vakuutusta haetaan, hylkäävät jo hylkäävät, toivottavasti ei.