Hankintoja

Tirpana90 Tarkotus ei ollu ostaa mitää mutta kaupoilla kierrellessä tuo college puku sattu silmää ja pakko saaha ni siitähän se sitte lähti :Heartred
 
Mun mies meni tilaamaan jo tällä viikolla brio smilen yhdistelmät, kun sattui olemaan tarjouksessa. Niiden valmistus on loppunut, niin sattui vielä löytymään yhdestä verkkokaupasta järkevä väri. Ne on kyllä niin näppärät, kun saadaan sitten tuo brion turvakaukolo niihin kiinni. :) Mutta aika kallis hankinta kyllä heti alkuun :D Yhden bodyn löysin myös kirpparilta :)
 
Esikoisella on Iffin vakuutus ja kuopuksella op- vakuutus, molemmat otettu syntymättömälle lapselle, tosi vähän on tarvinut käyttää kun terveitä ovat olleet vielä ei ole mietitty tälle vauvalle vakuutuksia mutta tasa-arvon nimissä varmaankin otetaan ja todennäköisesti op-lapsivakuutus.

Mä olen tilannut vauvan talvihaalarin valkoisen värisen, muuten meiltä löytyykin vauvatavaraa kuopuksen jäljiltä kun vasta 2v täytti kesäkuussa, paitsi jos uusi tulokas on poika niin joutuu rimpsurömpsyvaaleanpunaisen tilalle ostamaan poikavaatteita.
 
Mä oon kauheasti ressanu kaikkia hankintoja. Varsinki isompia hankintoja, vaunuja ym muita. Onnekseni saan tutuilta hyvät vaunut, pinnasängyn, sitterin ja paljonpaljon vaatteita. Nyt sitten tässä mietitään, että mitä mä itse oikeen ostelen turvaistuimen lisäksi :D
 
Iskä yks päivä ilmotti että meijän ullakolta löytyy vielä oma vanha pinnasänky ja hoitopöytä jotka on hyvässä kunnossa niin ei tarvii niitä ostaa :) isommista hankinnoista pitää vielä ainaki vaunut, sitteri ja turvaistuin. Varmasti taas unohin paljon asioita mut niitä kerkee tässä miettiä ja muistella vielä :D
 
Me saadaan mun ukin mulle tekemä syöttötuoli, täytyy vaan maalata se :) Ollaan ostettu jo pinnasänky, kun löydettiin kiva, mutta taidetaan myydä se ja ottaa ton toisen puoliskon vanha pinnasänky, niin on kummankin puolelta jotain vanhaa perittyä tavaraa :)

Ens viikon lauantaina käydään ostamassa se kauan haluttu vaunujen runko, kun niitä ei enään oo paljoa tehtaalla varastossa, eikä niitä enään valmisteta. Koppa ja istuin ostetaan syksyllä, kun uudet värit on tullut, niin voidaan sitten käydä katsomassa minkä värisenä ne halutaan :grin
 
Vaunuista tuli mieleen…että mitä eroa on Brio Smileillä ja uusilla (vissiin tavallaan niiden tilalle tulleilla) Britaxin Smile 2:lla? Onko kukaan kerennyt perehtymään?
 
Taitaa Britax Smile 2 olla vaan uudistettu versio vanhoista Smileistä, niinkun joka vuosi valmistajat uusii mallistoa ja hieman tekee muutoksia, yleensä parempaan suuntaan :grin
 
Juu, sen tiesinkin että on uusin malli, mutta olisi kiva kuulla mikä niissä eroaa vanhoista/ mikä on parempaa tai huonompaa? Ilmeisesti ainakin hieman pienemmät kokoontaitettuna.
 
Ei taida kauheen monella olla vielä kokemuksia, kun on niin uudet. Pituus suunnassa taitaa olla vähän pienemmät, mutta korkeudessa on sit 10cm lisää kokoon taitettuna, aisan korkeudessa näyttää olevan enemmän säätövaraa, korkeudessa näkyis olevan pientä eroa ja rattaiden syvyydessä tms. kans. Muuta ei oikein noiden netin tietojen avulla saa irti. Kannattaa käydä ihan vaunuliikkeestä kyselemässä, osaavat siel varmasti kertoa enemmän eroavaisuuksia, vaikka en kyllä usko niitä ton enempää olevan. Ei niitä vaunuja niin radikaalisti muuteta uuden mallin myötä, tehdään vaan pientä hiomista :)

Esim. Emmaljunga muuttaa nyt vuoden 2017 mallistoon ainakin tosta meidän haluamasta mallista vaan kaks runkoa pois ja uudet niiden tilalle, samoin pari väriä poistuu ja tilalle tulee uusia, muita muutoksia ei taida olla :grin
 
Mun pitäs laittaa meidän brio smilet myyntiin, tuplarattaat hankintaan..
En vaan oikein tiä mitä niistä voi pyytää. 2015 talvella m ostettu.. :D
 
Minulta on myös luultavasti tulossa myyntiin Brion Smilet mustana, pakettiin kuuluu istuinosa, kova koppa, turvakaukalo ja telakka. Ja Oulusta löytyisi.
 
Mustana haluaisin…tuo akj20:n paketti kuulostaa juuri siltä mitä haluan, mutta itse asun Uudellamaalla :/
 
Mustana haluaisin…tuo akj20:n paketti kuulostaa juuri siltä mitä haluan, mutta itse asun Uudellamaalla :/
Mä laitan näillä näkymin ainakin, emmaljungan citycrossit (rattaat, ei vaunukoppaa mutta sen saa kyllä ostettua noihin) myyntiin sitten lähempänä tammikuuta. Jos kiinnostaa ;)
 
Mä laitan näillä näkymin ainakin, emmaljungan citycrossit (rattaat, ei vaunukoppaa mutta sen saa kyllä ostettua noihin) myyntiin sitten lähempänä tammikuuta. Jos kiinnostaa ;)
Mitkä kärryt te ostatte uudet?
 
Minulta on myös luultavasti tulossa myyntiin Brion Smilet mustana, pakettiin kuuluu istuinosa, kova koppa, turvakaukalo ja telakka. Ja Oulusta löytyisi.

Jos laitat myyntiin, nii pidä minut mielessä, olisin todella kiinnostunut tuosta paketista ja Oulusta olen myös :)
 
Jos laitat myyntiin, nii pidä minut mielessä, olisin todella kiinnostunut tuosta paketista ja Oulusta olen myös :)

Joo pidän mielessä :) Vielä tosiaan mietin raskinko niistä luopua kun olen tykännyt tosi paljon, mutta toinen tulossa ja ikäeroa tulee 14kk nii voi olla että joudun vaihtamaan sisarusrattaisiin :)
 
Smilet on ihan huiput :) Me säästetään ne, mutta hankittiin lisäksi myös tuplat. Käytetään sitten tilanteen mukaan.
 
Takaisin
Top