Hankintoja

Mä myös ajattelen tuota vakuutusta niin, et sit kun palaan töihin, niin on näppärää käydä vaikka ilta-aikaan näyttää poikaa lääkärissä, eikä kulu siihen työtunteja ja siinäkin mielessä maksaa itseään takaisin. Myös jos saa nopeamman avun vaikka korvatulehdukseen ja ei tarvii olla palkattomalla sairaan lapsen kanssa kotona, niin sekin auttaa. Kunnallisella usein sanottiin, et katsotaan vielä pari päivää ja sit voi tulla uudestaan.
 
Eikö sen vakuutuksen voi ottaa sit lapsen synnyttyä jos ei odotusaikana saa? Meillä esikoiselle Tapiolasta ja tällekin otetaan. Ja sekin on totta et vakuutusmaksun summalla käyttää lasta vuoden aikana useamman kerran yksityisellä. Meillä esikoisella ei oo ollu mitään mut mä pelkään et sit tulee heti jos sen lopettaa. 2 ekaa vuotta on kalliimmat kun jatkossa mut kyllähän se maksaa ja omavastuut on joka vuodelle mut jos on oikeesti joku iso sairaus niin kyllähän siitä kuluja tulee...

Ja mä oon aatellu just sitä päiväkodin alotusta...
 
Muokattu viimeksi:
Voi synnyttyäkin ottaa, mutta synnytykseen liittyy paljon riskejä ja jos siinä tulis vaikka jokin pysyvä haitta tai lapsella olis jotain heti syntyessään, niin sitten syntymättömän lapsen vakuutus korvaisi ne, mutta myöhemmin otettu vakuutus ei.
 
Voi synnyttyäkin ottaa, mutta synnytykseen liittyy paljon riskejä ja jos siinä tulis vaikka jokin pysyvä haitta tai lapsella olis jotain heti syntyessään, niin sitten syntymättömän lapsen vakuutus korvaisi ne, mutta myöhemmin otettu vakuutus ei.
Jep, tämä on totta. Esim. meidän ei kannata enää vaihtaa vakuutusta, koska uusi vakuutus rajais sitten vakuutuksen ulkopuolelle refluksin ja tuon munuaisjutun. Eipä kyllä ole syytäkään vaihtaa, nopeasti tullu korvaukset jne. joten tyytyväisiä ollaan..

Ja nyt kannattaa tosiaan hyödyntää tuo OP:n tarjous, että vuodeksi saa ilmaiseksi, jos ei siis muuten olisi varaa vakuutukseen. Sen voi sitten irtisanoa milloin tahansa.
 
Kävin tutkailemassa tuota, ja siellä ei missään erikseen mainita et sen voi sanoa veloituksetta irti? Eli se voi olla et siitä kuitenkin voi joutua maksamaan jotain... Ja tuo et sit pitäs asiakkuus siirtää op:n et sais tuon?
 
Mikä toi op tarjous on? Me ollaan op pankissa?? Se on siis vissiin pohjolan vakuutus?
 
Tarjoovat maksutta syntymättömälle lapselle vakuutusta ja ilmeisesti alle vuoden ikäselle myös? En oikein selkeetä tietoa löytäny ehdoista tai mistään?
 
Op-vakuutus: "etu on voimassa 9.5.2016-31.12.2017 välisenä aikana terveysvakuutuksen ottaneille.

Vakuutusta voi hakea heti, kun rakenneultraäänitutkimus on tehty aina siihen asti kun vauva on syntynyt. Äidin tulee olla laskettuna aikana enintään 45-vuotias. Syntyvän lapsen vakuutusta hakiessa äidin tulee täyttää terveysselvitys OPn verkkopalvelussa ja vakuutuksen myöntäminen ratkaistaan vakuutettavan lapsen äidin terveyden perusteella. Vakuutus astuu voimaan siitä päivästä, kun vanhempi hakee vakuutusta ja on siitä hetkestä lähtien vuoden maksuton. Sen jälkeen vakuutus jatkuu maksullisena. Asiakas voi irtisanoa vakuutuksen milloin tahansa vakuutuskauden aikana. Voit hakea vakuutusta konttorista hankkeen voimassaolon aikana. Vakuutuksen myöntää OP Vakuutus Oy."
 
Eli siis siinä pitää kuitenkin itelle ottaa se terveysvakuutus? Ja olla op:n asiakas?
 
Ei tarvi itelleen ottaa vakuutusta. Joskus piti olla kotivakuutus Pohjolassa, että sai syntymättömän lapsen vakuutuksen, mutta ton mukaan sitä ei enää vaadittaisi.
 
171104363aca069a028c94123f68fbb3
tuommonen tuli hankittua :)
 
Eikö niissä vakuutuksissa oo aika isoja hinta eroja paikkakunnasta riippuen?
 
Missä se lukee et eka vuos on ilmanen? Pitääkö olla kotivakuutus myös pohjolassa? Kyllä se 500€ kyllä houkuttais... Siihen voi vissiin hyödyntää noita op-bonuksia...

Meillä on vakuutukset lähiTapiolasta. Sinne saa s-bonusta vakuutuksista. Sillon kun tulee autovakuutus tai lapsivakuutus tulee täydet hyvät bonukset niiltä kuilta. Enää ei joka kuulla tuu kun miehen työmatka lyheni merkittävästi ja mä en oo töissä kulkenu.

Nää on vissiin ainakin ne laajat. Kaksosille ottaisin minäkin ehdottomasti ja se Pohjola kun se korvaa (korjatkaa jos oon väärässä) senkin et jos äiti joutuu odotusaikana osastolle viikoiksi. Siitä kertyy aikamoinen lasku. Mitä se on nykysin se vrk sairaalassa oliko ennen 42€?? En muista??
 
Muokattu viimeksi:
Ja voih kun te ootte jo hommaillu tavaraa!!! Mä en vielä mitään!! Ehkä se äp on eka mikä tulee.
 
Mä ostin Torista pinnasängyn, 35 euroa. Vaikka en edes tiedä onko mahassa eloa. Hullua varmaankin, mutta samalla niin ihanaa tehdä hankintoja :)
 
Hanttuu.. ihana toi college puku ❤
Mää oon ostellu kirppareilta lähinnä ja yhen vähä enemmän vaattteita sisältävän tilauksen tehny. Aatellu niin et jos ei kaikki ookkaan hyvin nii varmasti tavaroille/vaatteille tulee jossain kohtaa käyttöä kuitenkin.
Hellu.. mäki aattelin torista ostaa ku siel oli tosi nättejä.. rattaat varmaan myös sieltä mut ne kaks aattelin jättää iha viimisiks ostoksiks.. :)
 
Missä se lukee et eka vuos on ilmanen? Pitääkö olla kotivakuutus myös pohjolassa? Kyllä se 500€ kyllä houkuttais... Siihen voi vissiin hyödyntää noita op-bonuksia...

Scrollaa vähän ylemmäs, hillevin viestissä tarkempaa tietoa tosta vakuutuksesta. Nykyään ei enää taida olla noita rajoituksia, että pitäis olla myös kotivakuutus samassa. En mene kyllä satavarmaksi sanomaan. Tuota ei pysty ilmeisesti verkossa ottamaan, vaan pitää soittaa tai varata aika. Soittamalla varmaan selviää myös tarkemmat ehdot :) Mutta ei tuossa ainakaan sanota, että pitäisi olla muita vakuutuksia OP:ssa. Nyt oli myös tarjous, että vanhemmat saa henkivakuutuksen vuodeksi ilmaiseksi ja samaten lyhennysvapaata mahdollisuus hakea vuodeksi ilman lisäkuluja, jos on alle 1vee muksu tai uusi syntymässä. Nämäkin siis OP etuja.
 
Takaisin
Top