Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon katellu vasta netistä mutta mountain buggy duetit vähän kiinnostais ku ois ainaki kapeet. Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä :D

Ostin esikoiselle kauheesti 50cm vaatteita ja poika oli reilu 54cn jo syntyessä että eipä ollu käyttöö. Kakkosen kohdalla jätin ostamatta mutta hän sitten tarvikin ja täyty käydä heti ostamassa ku kotiin päästiin.

Kärryistä aattelin ostaa varmaa bumbleride indie 4, kakkosella vielä käytössä noista 2 ja oon tykänny ihan älyttömästi. Aluks kakkosella oli hartanit mut muutettiin Tampereen keskustaan niin koin ne hankaliks bussissa ja jos halusin päästä johonkin kauppoihin niin aina ne oli liian leveät eikä mahtunu.

Tosin kaveri on babystylessä töissä niin tarvii käydä tutkimassa kuhan tässä nyt edetään vielä vähän pidemmälle :)

Viipsukka onpa mukavan näköinen setti eikä edes ihan hirveän kallis! :) noihin sais ton kaukalonkin kiinni... Nyt alkoi itseäkin kiinnostaa nää.. :grin

Wiivis kyllähän niitä kärryjä nyt pitää käydä vähän ajelemassa, että tietää mitkä on sellaiset "oman" tuntuiset? :p

Meillä pitää hommata oikeestaan kaikki ja ai että tuo viipsukan linkittämä setti ois aika kiva ja edukaskin!:)

Mä oon kaiken myyny/antanu pois ton kuopuksen jälkeen ku ajatus oli että kaks riittää, varsinki ku tuo kuopus oli ja on vieläki hieman haastavampi tapaus mutta niin vaan se vauvan kaipuu voitti!:grin

50cm vaatteita tulee varmaan hommattua muutamat, on nuo edellisetki niitä käyttäny ja harsoja paaaljooon jos on samanlainen puklailija ku tuo kuopus!

Kylvetyksen hoidan alkuun khh:n lavuaarissa, se on sen verta iso ja hoitopöytää en osta, ostan vaan alustan.

Varmaan np ultran jälkeen alan hypisteleen ja rakenne ultran jälkeen osteleen. Ja sisko aiko tuua tavaraa niin pitää sitte kattoo kuin paljo on ostettavaa:)

Tuohon hintaan, mikä on näkyvissä tulee vielä turvaistuin ja telakka. Alle 500 menee. Kaverilla on noi mercit, niin on kyllä todella kevyet.

Viipsukka on aika edulliset! Harmi vaan että meillä on jo vastaava setti, ni ei tarvi ostaa uusia vaunuja :p
Onko jollain kokemusta noista baby mercin vaunuista?

Ehkä tämäkin kuuluu hankintoihin. Käytättekö raskaussovelluksia esim. älypuhelimissa? Tuo Vau.fi:n app on musta ihan ok, mutta WomanLogin Pregnancy -sovellukseen merkkailen välillä omia vointeja. Molemmat ovat saatavilla ainakin omppupuhelimiin. Täydellistä sovellusta en ole löytänyt.

Mulla vauva sovellus ja nyt latasin myös ton womanlogin, koska siihen sai kirjattua oireita ylös.

Mulla on kans vau.fi appi ja sit vauva ja pari englannin kielistäki :D Musta niitä on mielenkiintoista tutkia ja kattoo mikä on sit kivoin ja poistaa muut :)

Miuna ja Lälly, onko tuo Vauva se Vauva-lehden Odotukseni-appi? Mulla on se kans, mutta tykkään ehkä vähemmän kuin muista. Tänään se esim. kertoo mulle, että "herkimmät raskaustestit havaitsevat raskauden jo 8–10 päivää hedelmöittymisestä". Mitenköhän tämä tieto kiinnostaa mua 5. raskausviikon loppupuolella...:rolleyes: Mutta hyvää sovelluksessa on se, että voi mennä "vähän" asioiden edelle ja alkaa listata nimivaihtoehtoja. :joyful:

Sissis joo just toi. Ja tosiaan ne tekstit on välillä hönöjä ainakin näin alussa, mutta on se kiva aina lukea, ja sit tykkään tästä viikkokatsauksesta. image.png

Lohduttaa tietää, kun toi ohjelmakin sanoo, että saatat voida vallan mainiosti. Yritän siis olla stressaamatta tätä oireettomuutta.

Noi pöllö rattaat on super hauskat kyllä !! Meillä on jemmassa jo turvakaukalo isofikseineen ja sitteri, joka on ollut kätevä pikku vieraiden kyläillessä. Kierrän paljon kirppareita niin sieltä on tullut ostettua jotain vaatteita myös.

Mä sitte ostin tänään vaunut...:rolleyes: en yhtään aikasessa mutta työkaveri alko kaupitteleen mulle vaunuja jotka mä oon aikonaan esikoiselle ostanu ja sitte heille myyny..:)

Meillä on niin kaikkea että enpä äkkiseltään keksi mitään mitä olisi pakko hankkia :grin No vaippoja tietenkin :grin

Kaksi juttua on joita harkitsen. Ensimmäinen on semmoinen kaukalopussi. Meillä ei ole ollut sitä, mutta olen havainnut sen olevan kätevä. Siskollani on semmoinen... pitääpä kahtella sitten joskus saisiko häneltä. Toinen on sitteri. Meillä on joku emman vanha, käytettynä ostettu ja jo kahdella lapsella ollut. Aika lyttyyn istuttukin, ei ihan vahvimmassa kunnossa enää. Olen miettinyt sitä baby björnin sitteriä. Mulla molemmat lapset ovat olleet tosi kovia puklaamaan. Etenkin tämä nuoorempi yrjös vähintään ekat puol vuotta. Varmasti tätä kolmaskin puklailee.... "vika" kun on imetyksessä, tai siis mun reilussa maidontulossa. Se tuskin mihinkään muuttuu. Ymmärtääkseni tuossa bbn sitterissä saa vähän "pystympään" asentoon? pitää vielä perehtyä asiaan :)

Takaisin