Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää oon miettiny kans että se kaukalopussi ois kyllä kätevä, se varmaan ostetaan. Meillä on baby björnin sitteri ja ainakin esikoisen kohdalla se oli hyödyllinen ja tuli tosiaan tarpeeseen

Mä uskon että näin syyskuun vauvoille tuo kaukalopussi olisi enemmänkin kuin nappi valinta! :happy:

Meiltä löytyy kaukalopussi ja oli tosi kätevä talvella vauvan kaa :) Suosittelen!

Meillä oli kans kaukalopussi esikoisella ja oli ihan huippu! Ei tarvii pukea mitään toppapukua ja tirvallisuudenkin kannalta hyvä, että vyöt saa tiukasti kiinni!

Mie oon miettiny sitä kaukalopussii.. Hmmm näinköhän ois hyvä :s

Meil oli kuopuksella kaukalopussi ja vallan näppärä tosin meiän pikku-ukko oli siinä aina aivan hiestä läpimärkä vai oli alla vaan yksi kerros vaatetta.
Tulee ostettua tälle kolmosellekin, mä meinaan myin tuon edellisen vähän aikaa sit pois. Meil oli se jääkarhupussi.

Apua, pahoittelut noista "en tykkää" peukuista. Ne on tullut ihan vahingossa, kun olen yrittänyt laittaa, että samaa mieltä tägin. Voi ei...:banghead:

Meillä oli myös vaunuissa lämpöpussi, eikä juurikaan haalaria tarvittu. Oli leuto talvi, niin vauvalla oli vaan villapuku, villakypärämyssy, lapaset ja villasukat ja sit pussiin. Oli todella näppärää, kun harvempi vauva siitä pukemisesta niin välittää...

Me joudutaan hankkimaan uusi auto (taas) Juuri ostettiin farmariauto ennen plussausta ja nyt kun asiaa miettii niin se täytyy vaihtaa isompaan. Ehkä hyvällä tuurilla saadaan kuopuksen turvaistuin mahtumaan reunaan ja turvakaukalon saisi keskelle. Mutta itse joudun istumaan takapenkillä pienessä mytyssä ja pidemmillä matkoilla se alkaa ketuttamaan...

Muita hankintoja ei juurikaan tarvitse tehdä kun ei olla kuopuksen tavaroita laitettu kiertoon.

Kaukalopussi oli minunkin mielestä ihan ehdoton, mutta meillä sen käyttö jäi hyvin lyhyeksi kun se oli kooltaan aika pieni. Mutta kirppikseltä sen ostin ja maksoi 7 euroa, eli oli ihan hintansa arvoinen.

Minä taas juuri mietin, että jos vauva saadaan syksyllä, eli kaikki menee hyvin, niin vältyn uuden auton ostamiselta. :) Mun auto on jo 15 vuotta vanha ja olin aikeissa vaihtaa sen nyt keväällä. Mutta jos jään äippälomalle, en tarvikaan autoa päivittäin ja varmaan pärjään tuolla vanhalla ihan hyvin. Meillä on perheessä 2 autoa, kun tarvitaan molemmat työmatkaan auto. Ja jos mun auto hajoaa lopullisesti, yritän pärjätä äippäloman ilman autoa ja ostan uuden vasta, kun palaan töihin.

Täällä ensimmäinen tulossa joten hankkia täytyy oikeestaan kaikki, mutta vielä en ees ala miettimään ennenku on ensimmäinen kolmannes ohi, kunhan vaan malttaa:rolleyes: Ja auto pitää hommata, ei oo kun kakspaikkanen miehellä tällä hetkellä :D niin ja muutto isompaan ois kans edessä.. eli paljon rahanmenoa ainakin , mutta varmasti on sen arvoista:Heartpink:happy:

Meidänkin pitää varmaan hommata uusi auto.... Kaksi istuinta ja kaukalo ei mitenkään mahdu takapenkille... Enkä minäkään, kun satun olemaan aika levee... :p

Mä oon säästänyt lähes kaikki tarvittavat esikoisen vauva-ajalta, ni nyt säästytään pahimmasta ostosrumbalta.
Ja joo, toi kaukalopussi on NIIN kätevä! Ostin myös rattaisiin isomman toppapussin ja näillä pakkasilla ollut todella tarpeen.

Täällä hankitalistalla sisarusrattaat, kaukalopussi ja jotain vaatteita ehkä. Ja itelle tietty mammavaatteita, tai niitäki on muuten ihan hyvin mut äitiysfarkkuja pittää shopata. En tiijä pitääkö isommalle muksulle ostaa sänky vai ostetaanko toinen pinnasänky ku isompi vasta sen vuosi ja 3 kk ku tää syntyy. No aina näyttää :-)

Ei nyt varsinainen hankinta, mut äitiysvaatteet vois ehkä kaivaa piilosta ! :D

Mä kans nukuin viimeks loppuraskauden ison doomoon tyynyn kanssa ja oli kyl ihan huippu! Toki oli käyttöä sen jälkeenkin imettäessä :)

Takaisin