Hankintoja

Meillä on 2 ovinen Nissan Almera ja tosiaan tällä hetkellä 4 henkinen perhe ja hyvin ollaan tuolla mahduttu kulkemaan ja tuplatkin mahtuu kyytiin :D
Meil mahtuu taakse kaukalo, jos laitan sinne telakan ja takapenkillä on siis ennestään jo kaksi istuinta. Meil on Recaron Young Sportit muksuilla ja kaukalona römmerin baby Safe, menevät kaikki kolme yhtä aikaa taakse.
Me ollaan siis tällä nykyisellä kokoonpanolla mahdutettu tuonne autoon tuplat, lätkäkassillinen vaatteita, vaipat, lelut, potkupyörä ja vaikka mitä yhdellä kertaa kun lähdettiin mökille ja kamaa piti ottaa mukaan koko kesäksi. Uskomattoman tilava auto :D
Uskoisin et pärjätään tällä nykyisellä autolla ainakin siihen saakka että tää kolmas on niin iso että siirtyy pois kaukalosta.
 
Odecca kuulostaa oikein tila-ihmeeltä! :grin ja onhan noissa kaukaloissa ja muissa turvaistuimissakin tietysti koko eroja...
 
Meillä Opel Zafira ja nyt joudutaan hommaamaan boxi katolle, kun meillä on iso koira, jos matkalle lähetään, niin pitää saada tavarat mukaan. :D

Meillä on kaikki muut valmiina, paitsi vaunut ja kaukalo. Mutta ne on jo valmiiksi katsottu. :)
 
Mä oon kerinny kaikki esikoisen vauvajutut jo myydä eli ostos listalla on ainakin vaatteet, sitteri, tuplat, bumbo, rasvat yms tarvikkeet.
Esikoinen nukkuu vielä pinnasängyssä joten hän tulee siirtymään isojen tyttöjen sänkyyn :D
 
Meillä on lähes kaikki tallessa ja tutuilta varmaan saadaan se mitä ei ole. Kaukalo joudutaan ostamaan uusi, kun esikoisen vanha on yli 5vee ja en halua niin vanhaa käyttää. Lisäksi ostan pullojen sterilisointilaitteen, jos pulloa tulee käytettyä. Se pullojen, tuttien yms sterilisointi kattilassa on ihan syvältä.
 
Meilläkin on kaikki esikoiselta tallessa, en pääse shoppailemaan :sad001 Mutta toisaalta tosi hyvä, kun tiedän nyt mitkä jutut meillä toimii ja mitä oikeasti tulen tod näk käyttämään. Pinnasänky on ainoa, joka pitää hankkia. Esikoisella oli tosi surkea ja haluan paremman: sellaisen, joka menee omaan sänkyyn sivuvaunuksi, eli laita pitää pystyä laskemaan/ottamaan pois ja pohjan korkeutta säätämään.
 
Meillä kans esikoisen jälkeen kaikki tavarat tallella. Ei siis suuremmille hankinnoille tarvetta. Tuplarattaita varmaan harkitaan ja vaatteita pitää saada vähän shoppailla :D riippuu tietysti kumpi tulee.. tytön vaatteita ku kaapit pursuaa jo valmiiksi.
 
Haa, turvakaukaloon pitäs ettiä telakka.. Tai jos ei löydy niin "pakko" ostaa uus kaukalo ja vaunut :D
 
Mä tykkään keitellä tutti- ja pullosoppaa. Tuli jotenkin tapa kakkosen ja kolmosen kohdalla, että aina kun yöunet alko lapsilla, niin mä niitä keittelin. :)
 
Mä oon miettinyt, että haluan sellaisen kaukalon, jonka voi laittaa vaunuihin kiinni... Ois kätevä kauppareissuilla.:)
 
Desiree se on tosi kätevä, meillä oli käytössä :) ja haluisin käyttää sitä samaa mutta uuteen autoon tarviis sen isofix telakan ja en tiiä löytyykö enää :/
 
Meillä oli sellaiset tosi pienet ja näppärät matkarattaat, joista sai istuinosan pois ja runko jäi, jossa oli adapterit kaukalolle. Oli niin helppo autoilla, kun runko oli kevyt ja pieni ja helposti sai taitettua kasaan ja mahtui tosi pieneen tilaan ja sitten vain nosti kaukalon siihen. Lisäksi meillä oli vaunuissa adapterit, mutta koin noi matkarattaat paljon näppärämmiksi ja sai pidettyä vanut vaunuina ja ei tarvinnut aina olla irrottamassa ja kiinnittämässä sitä vaunukoppaa ja matkarattaat oli vakiona aina autossa mukana.
 
Musta tuntuu, että pitää hankkia uusi koti. Odotan ensimmäistä ja olen vähän pihalla siitä, mitä on pakko hankkia, mutta nyt näyttää siltä, ettei meillä mahdu pesemään vauvaa missään (tai ehkä suihkukopin lattialla kuitenkin). Vaunujen luonnollisin säilytyspaikka olisi olohuoneessa ja hoitopöytä – jos sellainen on tarpeen – mahtuisi ehkä kellarikomeroon...
 
Ve22 Mä olen myös haaveillut sellaisesta sivuvaunu sängystä esim. Babybay bed sängystä. Olis varmasti niin paljon kätevämpi, kun ei tarvitsisi vauvaa nostella joka yösyötöllä viereen ja omaan sänkyyn. Nimimerkillä esikoinen herätti sen 20 kertaa yössä :D

Onko kellään kokemusta kyseisestä sängystä?
 
Meijänkin pitäs muuttaa isompaan asuntoon, mutta ei vielä, katsotaan sitten myöhemmin tänä vuonna.

Hoitopöytä ei mahdu, hoitotaso, ehkä. Mä kyllä tuossa mietin sitä Ikean taitettavaa hoitopöytää. Pystyy säilyttää pienessä tilassa ja eikä veis kyllä tilaa sitten. :D
 
Meil on varmaan kans kämpän vaihto eessä.. Vastahan myö loppusyksystä muutettiin yksiöstä kaksioon, nyt vois harkita jo omakotitaloa :D
 
Viipsukka niitä näkee tosi paljon käytettyinä myynnissä.
 
Viipsukka mites mahtus semmone seinään ruuvattava aukitaittuva hoitopöytä? :)
 
Takaisin
Top