Hankintoja

On kyllä aika kivan näköinen se pakkaus, katsoin sitä joku aika sitte iltalehden sivulta :) harmi kun ite en sitä saa kun en kuulu suomen sosiaaliturvan piiriin kun asun toisessa maassa
 
Mä oon katellu kauheesti vaunuja ja ehkä päätynykki brion happyihin :) mitään en vielä oo itelleni ostellu mut kaapista löytyy pari ihanuutta joita oon ostanu siskon lapsille ja mitkä oon saanut takasin :)

Mä katoin kanssa äitiyspakkauksen ja tykkään tosta kovin!!
 
Me otetaan äitiysavustus rahana.

Turvakaukaloksi haluan tällä kertaa maxi-cosin ja vaunuiksi emmaljungat tai briot. Vaunut metsästän käytettynä, mutta tiedän jo suunnilleen millaisia etsin sitten kun/jos sen aika on.

Aikaisemmin meillä on ollut britaxin ja gracon kaukalot sekä kahdet brion vaunut (tavalliset ja tuplat). Vaunut oli tosi hyvät ja britaxin kaukalo ihan jees, mutta gracon kaukalo oli liian leveä ja massiivinen.
 
Muikkunen meillä on sitte samat ajatukset, nimittäin meinaan kans hankkia maxi-cosin kaukalon. :) ja ne emmaljungat.
 
Muistakeehan sitten että Brio ja Britax yhdisty ni ei oo enää ku Britax, mutta sielt löytyy kyl kaikki Brion entiset mallit. Esim. Brion B-Agilet on nykyään Britax B-Agilet
 
Mä olen kans katsonut että Maxi-cosin kaukalo olisi meille tulossa vaunuista en ole osannut vielä päättää ja pitäisi mennä ihan jonnekkin liikkeeseen katsomaan ja kokeilemaan niitä ihan siinäkin mielessä että mitkä mahtuu meidän hissiin ja ovesta ylipäätänsä sisään :)
 
Mulla ei oo mitään käsitystä vaunuista, kaukalosta sun muusta. Mies on meillä muutenkin se, joka tuollaisten ostosten vertailun tekee huomioiden ne teknisetkin ominaisuudet. Mä saattaisin valita vaan värin perusteella. :-) Vaunuissa toki se, että mä niitä eniten tulen työntelemään, niin se tuntuma ja liikkumisen sujuvuus merkkaa mulle paljon.
 
Me ei oteta pakkausta ku oli ton rkaki kans nii turhia kaikki! Saapi sen rahan sit käyttää mihin haluaa hankintoihin
 
Mää alan pikkuhiljaa kallistua turvakaukalossa cybex:ään, mutta eipä sitä vielä varmaksi tiedä ennenku käy liikkeessäkin katsomassa ja testaamassa. Rattaista ei ole vielä tietoa, emmaljungat ois varmasti hyvät mutta pitää vielä katsella muitakin :) Oon kuitenkin kova liikkumaan eli rattaita käytettäis varmasti paljon kävelylenkeillä joten pitäis olla kevyet ainakin ja näppärät kääntymään :)
 
Mies tänään töihin lähtiessään tokas että käy ostamassa farmari auton "nyt kun meitä on tulossa kolme".

Vauvahankintoja en oo uskaltanut tehdä, koska jos....u know...
Paikallinen iso lastentavaraliike lopettaa ja siellä on isot alet, oon tänään menossa kaverin ja sen lasten kanssa käymään, osaankohan pitää näppini erossa kuitenkaa...
 
Mäkin viime maaliskuussa katoin tota äitiyspakkausta, siinä on mun mielestä niin kivat värit! :happy: Kovasti toivoin, että mekin ehittäis semmonen saamaan ja nyt näyttää kyllä sen suhteen hyvältä, jee!

Kalliiksi tulee tää homma jos pitää farmarikin ostaa... :hilarious:
 
Me ei otettu esikoiselle pakkausta ku mun mielest se oltais saatu 2013 vuoden pakkaus viel ja en tykännyt niist retroväreistä, mutta tälle maaliskuiselle otetaan kans varmastikin pakkaus, koska tän 2015 pakkauksen värit on kivat.
 
Milena90 mä oon kanssa vähän ton tyylisiä missä tulee paljon mukana katellu. Niissä kanssa halpa hinta niin vähän epäilyttää kun muut maksaa järjettömästi että voiko olla hyvät :)

Me ostettiin just alkuvuonna uusi auto niin vaikka ei farmari ookkaan saa luvan kelvata :D on siinä sen verran tilaa kumminkin.

Mä en oo mitään turvaistuimia edes ajatellut muuten kun että haluaisin sellaisen missä on se isofix kiinnitys. Mitta kyllä sitä aikaa vielä on :D
 
Me otetaan kyllä äitiyspakkaus nytkin. Esikolle sain ensimmäisten joukossa sen 2014 pakkauksen ku venytin viime päiviin sitä hakemista..

Juu kalliiks taitaa tulla täälläkin kun on puhuttu et jos tulee toinen, ni pitää hankkii auto sitte.. Nyt lainailtu tarpeen vaatiessa porukoitten autoo, mut sit menee jo vähä hankalaks ku on kaks lasta..
 
Meillä menee myös auto vaihtoon ku ei mahduta enää samaan autoon.. mutta aika vähän koko perheellä liikutaan, niin ei oo mikään kova kiire sen kanssa. Äitiyspakkauksen aijon ottaa.
 
En oo miettiny ollenkaa tota auton vaihtoa:woot: mä tykkään paljon mun vm 2005 corollasta, mutta se on porrasperä eli sinne takaluukkuun ei välttämättä vaunut mahdu :wideyed: mutta luulis yhden lapsen kanssa tommosella autolla pärjäävän?
 
Me ei aiota äitiyspakkausta ottaa, esikoisen pakkauksesta on kaikki tallella ja niitä vaatteita ei juuri tullut käytettyä kun oli aika tylsiä ja hassun mallisia. Ja mua harmitti että vaatteet oli niin isoja, paljon 70 senttisiä ja lähes kaikki vaatteet oli tosi reilun kokoisia vielä että ois mennyt vielä isompanakin. Musta ois ollut kiva että ne vaatteet ois just vastasyntyneelle ja siitä vähän kasvaneelle sopivia.
Peittoa, makuupussia ja haalareita kyllä käytettiin.
Näissä kahdessa viimeisimmässä on kyllä vaatteet parantuneet ja ollut ihan kivannäköisiä, varsinkin tässä nykyisessä. Mutta sillä rahalla saa sitten aika monta mieluista ja oikean kokoista vaatetta kaupasta.
Ja musta tuntuu että ne peitot, makuupussit ja muut menee vähän hukkaan kun sitten ois jo kahdet ja ihan samassa koossa.
 
Me meinataan kanssa ottaa äitiyspakkaus. Kyllä siinä ainakin ekalle tulee sen verta hyödyllistä tavaraa että omasta mielestä kannattaa.
 
Mä ihastelin kanssa talvella tämän vuoden äitiyspakkausta, aiotaan ehdottomasti se ottaa! Muuten ei ole vielä tullut vauvatarvikkeita katseltua, mitä nyt joskus salaa yövuoroissa jo ennen raskautta Asutaan nyt pienessä vuokra-asunnossa, rakennetaan parhaillaan taloa ja tarkoitus olisi päästä muuttamaan ensi vuoden alussa. Ei haluaisi kauheasti tavaraa kerätä tänne ahtaisiin nurkkiin odottamaan, hamstraa sitten kaiken kun on uusi koti valmis.
 
Takaisin
Top