Hankintoja

Mulla muutamat äitiyshousut tilauksessa, jos edes yhdet olis hyvät. :)
 
Täytynee itekkn lähteä mammavaate ostoksille, farkut ahdistaa!! Sormuksista huomaa hyvin kuinka turvonnu on :wacky:
 
Mulla ei kumma kyllä oo sormet tai mikään muukaan turvoksissa, ainoastaan tuo maha. Sais kyllä sormetki turvota, laihtumisen myötä sormus meinaa välillä pudota :D
 
Nuo jotku mammavaatteet on kyllä niin ihania! Vieläku kasvais se kumpu tuohon :Heartred
 
Mulla olo kanssa edellisessä raskaudessa mamalicious-paitoja ja niitä oon käyttänyt myös muutenkin :D
Ihme ja kumma, turvotusta mulla ei ole, vielä..
 
Hihhi, ihana lukee näitä teijän viestejä, kyllä vauvakuume pistää pään ihan pyörälle :grin

Mie en oo vielä ostanu mitään, kävin hakeen sen Vauvan odotus -oppaan apteekista eilen. Aattelin, että jos ar-ultraan asti malttas, sit heti sieltä kurvataan miehen kaa ostaan potkupuku ja jotain jos uutiset on hyviä :happy: Mies koittaa vielä niin toppuutella, kun oon jo itekkin vähän vaunujakin selaillu :grin Saa nähä tarttuuko ruokakaupassa vielä ennen sitä joku tuttipaketti matkaan... :grin Kuitenkin vasta rv 4+3, ei haluis pettyy...
 
Vitsit, kateltiin tuossa äsken tän vuoden äitiyspakkausta ja se on kyllä ihana! :) Kun eikös me niitä just saaha? Iteasiassa ihastelin sitä jo kun se maaliskuussa julkastiin. Sillon jo kävi pieni ujo ajatus, että ehkä miekin vielä ehtisin sen saaha... Piän tätä hyvänä enteenä kun oon aivan älytön pöllöfani ja sattumalta tän vuoden pakkauksestahan niitä pöllöjä löytyy tosi kivasti! :grin Näin tän piti siis mennäkin :p
 
Munkin makuun tuo tämän vuoden pakkaus on kivempi kuin viime vuoden :) voikun pääsis jo hypistelemään kaikkea sieltä!
 
Selailin kans äsken tota äitiyspakkausta ja mietin just tota samaa että kun kerran maaliskuus uudistuu niin kerkeekö meille vielä toi vanha tulla ?

Koskas sen aikaisintaan voi tilata ? :)
 
Piti munkin käydä tsekkaamassa mitä siinä tän vuoden pakkauksessa on. :-) Pöllöt on kyllä ihania. Kyllä me tuo pakkaus vielä saadaan, kun tän vuoden puolella kuitenkin haetaan: 20 jotakin viikolla, jonkun todistuksen saannin jälkeen voi hakea. Tarkentakaa, kuka tietää.
 
Kun musta Kelan sivuilla luki et se pitää hakee viimestään 2kk ennen laskettuu aikaa, niin eihän se millään ehi vielä siihen mennessä uudistua, tänäkin vuonna vasta maaliskuussa vaihtu. :)

Äitiysavustusta voi ainakin hakee kun on todistus, että raskaus kestäny vähintään 152 päivää(kö). Eli meinaako se sit just tätä pakkausta?
 
Munkin mielestä se pakkaus on ihana :) sen otan ehdottomasti. Kaverini ei ottanut sitä, vaan otti sen rahan 140€ jonka se saa tällä viikolla, hän on siis rv 25+ muistaakseni nyt. :) ja se äitiysavustus meinaa just sitä rahaa tai pakkausta. :) tämä pakkaus me varmaan saadaan, ainakin luulisin!
 
Niitä pakkauksia jaetaan aina niin kauan vielä seuraavana vuonna kun niitä on jäljellä eli melko varmasti kaikki saa tuon nykyisen paketin. Sitähän voi hakea kun saa neuvolasta sen todistuksen että raskaus kestänyt sen +150 päivää.
Esikoisen pakkauksen sain 3kk ennen laskettua aikaa :) eli monet saa sen varmasti jo tän vuoden puolella :)
 
Eikun joo se 154pv se oli, just senkin sieltä olin lukenu mut eipä tarttunu niin tarkkaan päähän :grin Eli varmaan joskus joulukuussa sen sit saa, ihanaa! :)

Mie kyllä aijon vielä mahdollisilta tuleviltakin lapsilta ton pakkauksen ottaa. Tähän liittyen: Hyvä kun me puhuttiin yks päivä vähän vitsillä jo vaunujen väristä, niin mies oli sitä mieltä et väri sen mukaan kun tietää sukupuolen. Naurahin siihen, että eehhei, senhän pitää olla sukupuolisensitiivinen et passaa sit tulevillekin lapsille. Ollaan kyl puhuttu et halutaan useempi lapsi, mut silti se toppuutteli taas, että ootahan nyt ku ekaakaan vielä saatu... Pöh, miehet :rolleyes:
 
Takaisin
Top