Hankintoja

Meillä on melkein kaikki muu esikoisen ajoilta tallella, mutta vastasyntyneen kestovaippoja pitäis alkaa bongaileen. Viimeksi sain kaverilta lainaksi, kun en tiennyt haluanko alkaa käyttämään, joten ne on kaikki nyt jo palautettu. Mut odotan kyllä ees ekan ultran ennen kuin ostan yhtään mitään.
 
Kiva kuulla Ninni22 :) Meillä esikoisen kanssa oli niin helppoa toi kestoilu, että mulla on nytkin kovin optimistinen asenne sen onnistumiseen. Esikoinen teki vauva-aikana kakan vain kerran viikossa, joka helpotti huomattavasti tuota kestojen puhtaanapitämistä :wink
 
Mä oon myös valmis luopumaan äp:n kestoista. Edellisen pakkauksen kestotkin on vielä tallella ja käyttämättömiä :)
Meillä esikoinen oli kova puklailemaan ja sitä pyykkiä tuli muutenkin niin paljon.. jäi kestoilut kokeilematta, eikä muutenkaan ollut kovin suurta intoa lähteä siihen touhuun :)
 
Olisko sulta sitte äippä-89 mahdollista ostaa tms. ne kestot? Äitiyspakkauksen saamiseen kyllä menee vielä hetki :D
 
Sitte ku se äp tulee, nii voin ihan ilmatteeks lähettää sen keston, postitus pitäis vaa maksaa :)
 
Multa saa Nabakettu äp:n keston kans. Meillä vissiin välimatkakaan ei oo iso :)
 
Mie voisin kans luopua postareiden hinnalla äp:n kestosta sitten kun saan pakkauksen. Mulla itsellä kun ei varmaan hermot riitä kestovaippailuun :D
 
Mäkin oon ajatellu että kestovaipat vois olla jees :) katotaan tilanne uudestaan ens vuonna kun kuukauden pesee sitä paskapyykkiä :P
 
Määkin oon aatellu kestoilla aina kun kotona ollaan, reissuun sitten kertakäyttöset mukaan. Sisko tehnyt aikoinaan lapsillensa kestot, niin siltä ajattelin ottaa kaavat ja tehdä meillekkin. Mutta sen näkee sitten kuinka kauan sitä jaksaa :D
 
Jeee kestoja :D Juu postikulut yms tietty maksan :) Mulla olis kunnon teollisuuskone mutta siihen el löydy neuloja sitte mistään :sad001
 
Ja siinä mieles hassua, paljo mielummin pesen pyykkiä ku vien roskat :D Ukko aina marmattaa. Ja siis roskishan olis tuossa 15m päässä ulko-ovesta... :D
 
Täällä meillä päin oli tänään maalaismarkkinat ja olisi niin tehny mieli ostaa vauvalle vaaleanharmaat villatossut mutta en vielä raaski ostaa mitöän.. :D kuitenkin ehkä pikkusen harmittaa että jätin ostamatta :D
 
Mä en tuu kestovaippaileen eli meiltä saa sit kans kaks pakkausta äp:n kestoja.. Luulen että mulla taitaa aika olla muutenki kortilla ja pyykkiäki tarpeen :)
 
Olikohan kellään tietoa netin (hyvistä) lastentarvikekirppareista? Esim. vaunuja etsiskelen :)
 
Tori.fi kannattaa tarkistaa ensimmäisenä. Lisäksi fb:ssa on alueittain erilaisia lastentarvikekirpputoreja tai vaihtoryhmiä, joista voi tehdä löytöjä, ainakin jos osuu ensimmäisenä paikalle.
 
Torista jo yritinkin katsella, mutta ei juurikaan ainakaan Brioja löytynyt (vai enkö vain osannut..?). Täytyy jatkaa metsästystä :)
 
Takaisin
Top