Mulla lähtee nyt myös järki vaunuasioiden kanssa. Mähän olisin voinut jättää asian ihan viimetinkaan, mutta lähdettiin tänään ex tempore pariin liikkeeseen katsomaan sisarusrattaita. No, selvis sitten tietty, että eipä kaikkia malleja saa tuosta noin vaan vaan tilauksessa saattaa kestää. Ja mähän olin osittain jo hylännyt idean päällekkäisistä kärryistä, mutta nyt kun näin liikkeessä
Phil & Ted's Vibet ja
Britax B-Dualit, niin enpä mä enää tiedäkään. Olishan ne niin paljon näppärämmät kuin sellaiset leveät hyökkäysvaunut. Halusin nähdä
Emmaljunga Double Vikingitkin, mutta en tiedä tippuvatko leveytensä takia kärkikahinoista, vaikka niissä saisi vauvan ja taaperon eri suuntiin.
Mountain Buggy Duetit olivat etukäteen vahvoilla, mutta tuntuivatkin sitten liikutellessa jotenkin kököiltä & olivat kokoonlaitettuina ihmeellinen epämääräinen kasa.
Bumbleride Indie Twinit taas vaikuttivat kaikin puolin hyviltä, niissä kun saa vielä vauvan ja taaperon eri suuntiin.
Puoliso on nyt edelleen sitä mieltä, että
Bugaboot, mutta mä taas vastustan niitä melkein periaatteesta.

Ne ovat kuitenkin aika hintavat (+ en kestä niiden trendistatusta), vaikka niiden puolesta tietysti puhuisi se, että ne saisi tarvittaessa Mono-mallisiksikin. Lisäksi asiaa hankaloittaa, ettei niitä pääse näkemään missään vaan pitäisi tilata sokkona (ellei sitten lähde vartavasten Helsinkiin). Äh, en todella tiedä!