Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Koiso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliko täällä jo unipesistä puhetta? Mistäköhän niitä saisi sopuhintaan kivan näköisiä, onko suosituksia? :)

Ja ylipäätään, onko hitti vai huti?

Lekmerillä ainakin edullisia unipesiä, jos käy tavallisemmat kuosit.
Itsellä ei ole kokemusta, mutta ajattelin moisen kyllä hommata.
Mites nää vaipparoskikset?
Ajaa asiansa eikä levitä hajuja (ainakin joissain näin vakuutellaan)?

Lekmerillä ainakin edullisia unipesiä, jos käy tavallisemmat kuosit.
Itsellä ei ole kokemusta, mutta ajattelin moisen kyllä hommata.
Mites nää vaipparoskikset?
Ajaa asiansa eikä levitä hajuja (ainakin joissain näin vakuutellaan)?

Meillä ollut ihan perus ikean poljinroskis, haiseehan tuo jos auki, mutta ihan hyvin on kestetty :D ne pussien vaihtokasetit on aika tyyriitä niihin virallisiin vaipparoskiksiin..

Mä koen itse vaipparoskiksen niin epäekologisena vaihtoehtona, että näen melkein punasta sellaisesta puhuttaessa. Mielestäni turha kapistus ja hirveä taakka ympäristölle. Meillä vaipat menee keittiön roskikseen, kun sinne roskaa tulee kuitenkin niin paljon että melkein päivittäin vaihdetaan. Hajuongelmia ei meillä ole ollut.

Minä en ole vaipparoskiksesta kuullut mitään suosittelemisen arvoista. 1 kehu sitä että kun vauva käytti pienempiä vaippoja niin oli kätevä mutta kun rupesi käyttämään olisko ollut kokoa 3 niin sit täyttyi liian äkkiä niin jäi käytöstä pois. Eikä minustakaan kuulosta ekologiselta kyseinen härveli.

Sähköpumppu itselle ehdoton! Maitoa tulee paljon ja käsipumppuun meni hermot, sain jatkuvasti pumpata pitkiä aikoja. Panostin ja ostin spectra2 mallin ja kannatti. 5min ja rinta tyhjä ja pullo täynnä. Harmi että oon myyny pois kun ei enempää pitänyt tulla lapsia, mutta investoin uudelleen. Helpottaa mun arkea.

Vaipparoskista en hanki nytkään. En vois ajatella että kerään vaippoja johonkin. Mieluummin vien useammin roskat. Haisevat vaipat meillä menee pieneen pakaste pussiin tavalliseen roskikseen. Kuitenkin meillä ainakin kertyy roskaa sen verran että vien päivittäin vaikka olenkin kova kierrättämään ja kerään kaikki erikseen.

Turvakaukaloja pitää lähteä vertailemaan. Meillä Britaxin matkarattaat ja niihin sopiva kaukalo pitää löytää. Aiemmin ollut shr2 ja se hyväksi todettu. Se ainakin kävi emmaljungan vaunuihin sellaisen ison adapterikehikon kanssa. Nyt on britaxilta tässä välissä tullut uusia istuimia siksi pitää käydä vertailemassa ja turvatestit tarkistaa.

Meillä on myös se Ikean jalalla avattava roskis ja on kyllä ollut todella hyvä. Ei haise ollenkaan ja miehellä on vielä todella todella tarkka hajiaisti. Jos on kansi jäänyt auki (vaippa mennyt osittain väliin), niin haistaa sen tyyliin yläkertaan asti :joyful:

Meillä on myös se Ikean jalalla avattava roskis ja on kyllä ollut todella hyvä. Ei haise ollenkaan ja miehellä on vielä todella todella tarkka hajiaisti. Jos on kansi jäänyt auki (vaippa mennyt osittain väliin), niin haistaa sen tyyliin yläkertaan asti :joyful:

Joo tossa vaiheessa huomannu hyvin, että kyllä siellä hajut sisällä pysyy :D

Haluatko linkittää tämän? :D Mulla Ikean sivut ei suostu toimimaan kun yritän etsiä.

soriiii :joyful::joyful: en tiedä mitä mun puhelin sekoilee. Tuli teksti näköjään kolmeen kertaan:joyful:

Meil on tuollanen ikean roskis ja sama oli käytös sillo tytön vauva-aikana 9v sitte. Hyvin toimii, tosin toki se roskis täytyy muistaa tyhjentää ain välil :D

mäkin haluun bugaboot mut donkeyt ku esikoinen vielä sen verran pieni :) on kyllä upeet! ja jos hyvällä hinnalla sait niin vielä parempi! :)

Hei millaisen itkuhälyttimen ootte meinannu hankkia tai jollakin jo hyviä kokemuksia jostain tietystä itkuhälyttimestä? :)
Tuntuu et tänäpäivänä vaihtoehtoja niin lukuisia et menee niitä selatessa jo ihan sekaisin.

Meillä esikoinen (2/2016) nukkui aluksi pelkästään vieressä mutta koin pinnasängyn käteväksi etenkin päiväuniaikaan. Sai nostettua pojan sinne eikä tarvinut pelätä että tipahtaa. Pystyi lähtä vierestä tekemään vaikka kotihommia. Eli pinnasänky tulee meille ehdottomasti käyttöön vaikka siinä ei öitä nukuttais.

Takaisin