Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vauvan koko voi syntyessä vaihdella kovastikin. Meidän mini oli 44 senttinen syntyessään, ja tuntui että se hukkui kaikkiin 50 senttisiinkin vaatteisiin :). Sit taas kaverin molemmat lapset ovat syntyessä olleet jo liian isoja useimpiin 50 cm vaatteisiin. Jos haluaa varman päälle pelata ostaisin 56cm vaatteita. Voi olla, etteivät tule ihan heti käyttöön, mutta eivät olisi ainakaan jo valmiiksi pieniä.Meille esikoinen tulossa joten ihan kaikki täytyy hankkia :) Voisiko joku vähän kertoa että kuinka paljon olisi hyvä hankkia esim vaatetta vauvalle ja mihin kokoon asti ennenkun syntyy?
Mun oli jo pakko päästä kiertelemään kirppareita ja mukaan tarttui mitä ihanempia vaatteita vauvalle vähän aikasta joo, mutta kun ne on niin söpöjä sellaset isommat hankinnat sitten ehkä vasta uskaltaa tehdä rakenneultran jälkeen...
Meille esikoinen tulossa joten ihan kaikki täytyy hankkia :) Voisiko joku vähän kertoa että kuinka paljon olisi hyvä hankkia esim vaatetta vauvalle ja mihin kokoon asti ennenkun syntyy?
Mun oli jo pakko päästä kiertelemään kirppareita ja mukaan tarttui mitä ihanempia vaatteita vauvalle vähän aikasta joo, mutta kun ne on niin söpöjä sellaset isommat hankinnat sitten ehkä vasta uskaltaa tehdä rakenneultran jälkeen...
Meillä on Stokke BeSafe Izi Sleep, joka siis menee Stokken rattaisiin suoraan, ja isofix-telakkakin on. Näitä ei myydä enää uutena, mutta käytettynä voi löytyä. On näitä muillakin valmistajilla ollut/on kai edelleenkin, joten kannattaa selvittää. Vähän tuo on painavampi kuin moni muu kaukalo, mutta toisaalta kun rattaiden runko on aina muutenkin mukana, ei ole hirveästi tullut kaukaloa kannettua.Suski75, mikä kaukalo on tuo jossa kääntyvä selkänoja?
Mulla menee myös nää vaunukeskustelut ihan ohi
Mä luulen, että meillä mies perehtyy näihin vaunu- ja turvakaukaloasioihin tarkemmin ja kertoo mulle mitkä meidän kannattaa hankkia
Meillä taas mies jaksaa tutkia erilaisia vaihtoehtoja ja ominaisuuksia. Mä valitsisin ihan puhtaasti pelkästään ulkonäön perusteellaMä en taas ois ikinä antanu miehen valita xD se ois valinnu varmaan vaa ensimmäiset mitkä vastaan tulee