Hankinnat

Huomenna kirppikselle menossa, saa nähdä löytyykö sieltä jotain.. :) Vaunut varmaan tulee olemaan miehen pojan vanhat, pitää vaan käydä appivanhempien luona vielä tarkistamassa niitten kunto. Samoin pinnasänky. Kaverilta mahdollisesti ostetaan sitteri, imetystyyny, vaatteita, kestovaippoja, rintapumppu, kantoliina.. :D Käyn niitä tavaroita katsomassa lähiaikoina, mutta haluan ainakin ensin käydä ultrassa niin on varmempi olo hankintojenkin suhteen..

Oon jo yhden vaatesetin ostanut varhaisultran jälkeen. :D Uskon, että käyttäjä saapuu vielä joskus, vaikka tässä kävisi huonosti. Melko luottavainen olo jo on. Isoja hankintoja ei tarvitse tehdä kun ne on jo valmiina. Viimeksi ostettiin vaunut rakenneultran jälkeen.

Kaverilta mahdollisesti ostetaan sitteri, imetystyyny, vaatteita, kestovaippoja, rintapumppu, kantoliina.. :D Käyn niitä tavaroita katsomassa lähiaikoina, mutta haluan ainakin ensin käydä ultrassa niin on varmempi olo hankintojenkin suhteen..

Näitä ehkä ensi viikolla katsomaan. :happy093:D

Kesäkuu minkälaisen imetystyynyn ostat kaveriltas? :) mie oon täs miettiny iteki sellasta.. mitähä niissä on täytteenä? Tuurissa oli myynnissä sellane jossa oli jotn "ryyniä" täytteenä, tuntus vähä epämukavalta minusta....

Ei taideta hankkia juuri mitään kun kaikki on esikoiselta tallessa. Tietty jos nyt ois tulossa poika niin jotain vaatetta vois ehkä ostella sitten lähempänä.

Mulla on vanutäytteinen imetystyyny. Sellainen kuun muotoinen. Se on tosi jämäkkä ja itse tykkäsin käyttää sellaista. Enkä tiedä olisinko pärjännyt ilman, tai ois voinut jäädä imetys vähiin, kun sen avulla tuntui löytyvän ainoa oikea imetysasento. Ja ei tarvinnut pelkin käsivoimin vauvaa kannatella tai tyynyjä viritellä. Meillä ei imetys onnistunut makuuasennossa ollenkaan. Toisilta taas olen kuullut, että makuulleen on löytynyt ainoa imetysasento, eli siinä tapauksessa ei imetystyynylle juuri käyttöä ole.

Mun tutuista moni pitäny imetystyynyä turhana kun se ei ole riittänyt tukemaan vaan on tarvinnu vielä lisätyynyjä. Itellä on sellainen tosi iso imetystyyny, ns. pitkät jalat, niin sillä sain kyllä ihan hyvin tuettua. Ehkei sellainen pieni ole yhtä näppärä.

Mulla oli esikoisen kanssa semmonen imetystyyny ryynillä, se oli myös vartalotyynynä loppuraskaudesta. Suosittelen kyllä, se muovautui tosi kivasti vaadittuihin asentoihin :)
Se kannattaa kyllä ehkä pyrkiä lainaamaan, koska tosiaan kaikille se ei vaan sovi ja jää käyttämättä.

Tänään tein ekan hankinnan vauvalle ja ostin hymy-helistimen. Aikalailla kaikki esikoisen ajoilta jäljellä, joten mitään suurta ei tarvitse ostella.

Mulle ainakin imetystyyny oli tarpeellinen! Välillä lisäilin muitakin tyynyjä, mutta aika raskasta olisi ollut vauvaa kannatella sylissä koko ajan. Ainakin pienirintaiselle oli tarpeellinen. :D

Kesäkuu minkälaisen imetystyynyn ostat kaveriltas? :) mie oon täs miettiny iteki sellasta.. mitähä niissä on täytteenä? Tuurissa oli myynnissä sellane jossa oli jotn "ryyniä" täytteenä, tuntus vähä epämukavalta minusta....
Tää on tällainen C:n mallinen, täytteenä on jotain pieniä "rakeita". On tukevamman tuntoinen ku mulla aikaisemmin ollut imetystyyny jossa oli jotain pumpulin tapaista täytteenä.

Mulla vaan muutama hankinta mielessä, koska esikoisen aikana hankittiin jo kaikki tarpeellinen. Ostin mm black friday tarjouksesta imetystyynyn kun sitä ei ollut viimeksi, ja voi olla ihan kätevä☺️

Mun tutuista moni pitäny imetystyynyä turhana kun se ei ole riittänyt tukemaan vaan on tarvinnu vielä lisätyynyjä. Itellä on sellainen tosi iso imetystyyny, ns. pitkät jalat, niin sillä sain kyllä ihan hyvin tuettua. Ehkei sellainen pieni ole yhtä näppärä.
Mä sain esikoiselle eka kaverilta sellaisen doomoon styrokspallo täytteisen imetystyynyn ja se oli niin lötkö ettei riittänyt yksinään. Oli kyllä tainnut jo iän myötäily lötkistyä kun kaveri sen kanssa kaksi lasta imettänyt. Sitten mä ostin ergobabyn imetystyynyn ja se on aivan mahtava. Se on niin napakka että kädet sai kokonaan vapaiksi imettäessä, ja pystyi tarvittaessa vaikka kantamaan vauvan paikasta toiseen ilman että häiritsi toisen ruokailua. :)

Meillä on vielä kaikki esikoisen tavarat tallessa, joten ihan hirveästi ei tarvitse mitään ostaa. Uusi pinnasänky tarvitaan, kun esikoinen nukkuu vielä omassaan. Ja sitten jonkin verran vaatteita, kun vuodenajat ei ihan natsaa, kun esikoinen syntyi tammikuun lopussa. Sitten tarvitaan vielä sisarusrattaat, mitkäköhän olis hyvät? Muita isompia hankintoja ei onneksi tarvitse tehdä.

Ootteko hankkinu dopplerin? Siitä on moni puhellu ja mä en oo ennen edes miettiny sen hankkimista, mut olishan se kiva.
Onko jotain vinkkejä sen hankintaan?

Ootteko hankkinu dopplerin? Siitä on moni puhellu ja mä en oo ennen edes miettiny sen hankkimista, mut olishan se kiva.
Onko jotain vinkkejä sen hankintaan?

Mää tilasin wishistä angelsoundin, hyvin toimii. Olin pihi, mutta sama tuote kun suomessakin. Tais maksaa posteineen joku 17e.

Mä ostin verkkokaupasta omani, oli pakko saada just sillä punasella sekunnilla kun vanhaan ei saanutkaan enää eloa.

Dopplerin käyttö vähenee nyt kyllä koko ajan ja varsinkin sitten kun alkaa tuntemaan liikkeitä, joten sen puolesta en tiedä ostaisinko enää näillä viikoilla. Itselle se ainakin on tärkeämpi rv 10-16.

Ostin ison takin talveksi hennesin aleista parilla kympillä. Vanha oli tullut järkyttävän kireäksi vatsan päältä. Onneksi löytyi noin edullisesti, kun en haluaisi ostella raskausajaksi mitään kovin kallista mitä voi hetken vain käyttää.:)

Ostin ison takin talveksi hennesin aleista parilla kympillä. Vanha oli tullut järkyttävän kireäksi vatsan päältä. Onneksi löytyi noin edullisesti, kun en haluaisi ostella raskausajaksi mitään kovin kallista mitä voi hetken vain käyttää.:)
Mä oon menny vielä toistaiseksi vanhoilla takeilla ja pitäny niitä vaan auki :hilarious:
En oo löytäny tarpeeksi edullista äitiystakkia ja en haluaisi tuhlata siihen montaa kymppiä. Toivottavasti täällä pk-seudulla jatkuisi leudot säät niin ei haittaa vaikkei takki menekkään kiinni :grin

Takaisin