Hankinnat

Mulla ehdoton hankinta itselle viime raskauden alussa oli tukevat imetysliivit. Niitä käytin koko raskauden (kyllä, nukkuessakin) ja imetysajan. Sai taas kaapista kaivaa esiin heti plussatestin tehtyäni, sen verran aristaa rintoja. Suosittelen kaikille esikoista odottaville ostamaan hyvät, laadukkaat liivit. On paljon mukavampi olla :)
 
Ai niin.. Täytyyhän meijän kaukalokin ostaa..:hilarious:
 
Mä aattelin mennä koiralenkit kombolla esikoinen kävelee, keskimmäinen rattaissa ja vauva sit kantoliinassa tai repussa.
Tai sit keskimmäinen kantoliinassa selässä ja pienin vaunuissa. :)

Mä en uskalla ainakaan pimeällä ja liukkailla keleillä ottaa vauvaa reppuun, kun tuo meijän pentu painaa tällä hetkellä 60kg.. :grin
 
-pallokala- Osaisitko suositella hyvää merkkiä/mallia liiveille? En edes muista mitä viimeksi käytin, vaikka ei siitä nyt niin kauaa ole. Täytyykin tarkistaa, että säilytinhän ne.
 
Varmaan ottaisin äitiyspakkauksen sijasta sen rahan, koska me ei loppujen lopuksi niitä vaatteita juuri käytetty kun eivät olleet 2016 pakkauksessa mieleisiä, ja olivat niin törkeän isojakin meijän tirppanalle.
Tuosta tuli mieleen... missä kohtaa vuotta äitiyspakkaus vaihtuu? Jossain vaiheessa kevättä aletaan jakaa uutta, ja toisaalta mikä on aikaisin hetki, jolloin voi tilata äitiyspakkauksen? Pidän todella paljon tämän vuoden väreistä ja kuoseista, ja olisi aivan loistavaa, jos vielä ehtisi saada tämän vuoden pakkauksen.
 
-pallokala- Osaisitko suositella hyvää merkkiä/mallia liiveille? En edes muista mitä viimeksi käytin, vaikka ei siitä nyt niin kauaa ole. Täytyykin tarkistaa, että säilytinhän ne.
Mulla on ollut useammat Carriwellin imetysliivit (tukevat kolmen hakasen mallit). Niistä olen tykännyt. Yökäytössä ollut Lindexin imetysliivejä sekä toppeja (tosi tukevia!). Nyt ajattelin tilata Bravadon liivit. Niitä monet ovat kehuneet :)
 
Eikös uus pakkaus julkaista aina helmikuussa ja sitä aletaan jakamaan, kun vanhat on saatu pois..? Oisko ollu joskus rv20, kun neuvolasta saa kelaan sen raskaustodistuksen..?
 
Uus äp julkaistaan maaliskuussa ja uutta aletaan jakaa tosiaan kun edellinen jaettu loppuun yleensä noin huhtikuun alkupuolla.
Kun 22 viikkoa (154pv) on täynnä niin sit saa hakee.
 
Uus äp julkaistaan maaliskuussa ja uutta aletaan jakaa tosiaan kun edellinen jaettu loppuun yleensä noin huhtikuun alkupuolla.
Kun 22 viikkoa (154pv) on täynnä niin sit saa hakee.
Kiitoksia!! Pikaisella laskulla 22 viikkoa täyttyy helmikuussa, joten vaikuttaa siltä, että meille tulee vielä 2017 äitiyspakkaus. Wuuhuu! :happy093
(Eihän tässä taas mennäkään asioiden edelle tai mitään...)
2017_Kaikki_tuotteet.jpg
 
Vauvalle ei tarvii hankkia mitään muuta kun vaatteita jos tulee tyttö. Itselle vois ostaa imetysliivit ja äitiysvaatteita. Rattaita ei varmaan ostella. Käytävä vaan lenkillä sillein että esikoinen jää isin kanssa kotiin kun ei se muutenkaan rattaissa pitkään viihdy.
 
Suosittelen bravadon liivejä. Ihan älyttömän mukavat päällä. Mä otin esikoista odottaessa jo käyttöön. Pitänee ostaa parit uudet kun on sen verran kulahtaneet edelliset, kun olivat niin kovassa käytössä
Meillä on esikoisen jäljiltä kaikki tavarat kun olen hamsteroinut kaikki :happy: jos tulee poika niin vaatteita vaan pitää ostaa.
 
Suosittelen bravadon liivejä. Ihan älyttömän mukavat päällä. Mä otin esikoista odottaessa jo käyttöön. Pitänee ostaa parit uudet kun on sen verran kulahtaneet edelliset, kun olivat niin kovassa käytössä
Meillä on esikoisen jäljiltä kaikki tavarat kun olen hamsteroinut kaikki :happy: jos tulee poika niin vaatteita vaan pitää ostaa.

Mistä ton merkkisiä liivejä saa? Mulla nyt käytössä niin superhuonoja imetysliivejä että tän uuden kohdalla on kyllä satsattava näihin :)
 
Netissä löytyy useastakin nettikaupoista. Omani tilasin muistaakseni nettiemo.fi sivuilta. Se minun lempimalli on nimeltään bravado silk seamless
 
Netissä löytyy useastakin nettikaupoista. Omani tilasin muistaakseni nettiemo.fi sivuilta. Se minun lempimalli on nimeltään bravado silk seamless

Kävin vähän kurkkaamassa mutta huh miten kalliita noi on! Jos ei ihan noin paljoa oo valmis satsaamaan niin ite suosittelen näitä Lindexin liivejä, on tosi mukavat päällä ja musta ihan tukevatkin :) Ite ainakin jouduin alussa pesemään liivejä maitotulvan (ei auttanu liivinsuojat) ja puklujen takia, niin ois menny omaisuus useampaan pariin liivejä :D https://www.lindex.com/m/fi/7133891/?back

Mutta henkkamaukan liiveillä saa kyllä heittää vesilintua! Ne toppimalliset on liian ohuet (toisaalta oivalliset yöksi), joten ilman liivinsuojia nännit paistaa kilometrin päähän ja liivinsuojatkin erottuu niistä liikaa. Ne enemmän liivityyppiset on tosi epämukavia ja ainakin omille tisseille istu huonosti.
 
Mulla oli esikoisesta henkkamaukan liivejä ja musta toimi ihan hyvin, toki mun tissitkin on suht pienet niin ei oo ”kovin vaativa” käyttäjä.. :D
 
Juu siis mullakin oli ekat liivit niitä ja pitkään niillä meninkin (ennen raskautta oli A-kuppi), mut nyt kun katoin näitä mietin oisko paremmat liivit ennaltaehkäisseet ees vähän tätä maan vetovoiman vaikutusta... :DD
 
Juu on kyllä melko kalliita. Täytyy vähän harkita :) Lindexin liivit on ollu ihan ookoot, hm:n liivit ei mullekaan oikein istu. Öisin oon käyttänyt niitä toppimallin liivejä (joista paistaa nännit läpi :D) ja niistä on olkaimet menny poikki ?!
 
Mää kans suunnittelen jo imetysvaatehankintoja! Esikoisen ajalta hävitin kaikki ku olin aika varma ettei meille enää lapsia tule :laughing002

Mulle sopi kyllä hyvin ne henkkamaukan pehmeät liivit, mulla onki kyllä niin pienet tissit ettei aivan kauheesti tukea tarvi :laughing001
 
Juu onhan nuo bravadot kalliimmat. Itsellä ne oli käytössä lähes 2 vuotta kun odotusaikana jo tuli käyttöön ja pitkään imetin. Isommissa koossa ovat paljon mukavammat päällä kun Lindexin liivit. Mulla oli niitäkin, mutta pääsivät käyttöön vain kun bravadot oli pesussa.
 
Takaisin
Top