Hankinnat

Meillä on nyt varastossa odottamassa kasattuna rattaat ja kaukalo. Isoista hankinnoista pinnasänky pitää vielä jossain vaiheessa ostaa, mutta meillä on nyt tuo äippälaatikko ja tiny loven kehtositteri niin niilläkin pääsee alkuun. Mies tilas justiinsa kamerallisen itkuhälyttimen ebayn kautta, saas sit nähdä minkälainen tulee :)
Samalla kun haettiin lastentarvikkeesta rattaat ostin myös tarjouksesta kokoon taitettavan vannan...
 
Meillekin tuli tällä viikolla äitiyspakkaus, viime vuoden malli, minkä halusinkin. Mitään muita hankintoja ei ole tehty. Rattaat on hyvät esikoiselta, peti pedataan ensialkuun äitiyspakkaukseen (koska pinnasänky vie niin paljon tilaa), turvaistuimeen pitäisi jossain olla "pienennin", että kävisi vastasyntyneelle, ja se pitää vaan etsiä.
 
Eikö kukaan muu ole saanut äp vuoden 2018 mallia? Mulle tuli viikolla ja oli tämän vuoden malli. Onneksi. Mä pidän tästä enemmän kuin viime vuoden vaatteista :cat: Ainut miinus on se lammasmakuupussi.:sad001

Enää hankintalistalla on kunnon imetysliivit ja turvakaukalo telakalla.
 
Mä sain, kirjotinki tonne salaiselle puolelle :) Ja ainaki toisessa kesäkuisten ryhmässä oli muutama saanu uuden.
 
Takaisin
Top