Mistä noita muumibaby juttuja vois tilata?
Täältä: http://muumibaby.fi/fi/etusivu/
ja oikeessa yläkulmassa on 'tilaa näyte!' niin sieltä saa tilattua ja voi tilailla erikokosia vaippoja :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä noita muumibaby juttuja vois tilata?
Meillä on noi samat rattaat ollu matkarattaina. On ollu tukevat ja kaupoissa kivat kun on kääntyvät eturenkaat. Aiotaan ostaa nyt britaxin kaukalo, että saa noihin kiinni.Mies kävi juniorin kanssa viikonloppuna tilaamassa meille Britax Motion 4 rattaat, siihen vaununkoppa ja kaukalo telakalla.
Itse olisin tyytynyt hieman halvempiin mutta miehet halusi nyt panostaa :) Nyt hieman jännittää millaiset ne on kun en ole niitä vielä livenä nähnyt ja toimitus on vasta huhtikuussa.
Itse ostin typykälle nettikirpparin kautta ison säkin vaatetta ja aikaisemmin on jo tarttunut kirppareilta jotain mukaan, nyt näyttääkin sitten olevan kasassa jo 2 ikea säkkiä vaatetta jolla luulis typykän pärjäävän ( ainakin alkuun )
Onko teillä kokemuksia kantoliinoista tai kantorepuista että minkälainen kannattaisi hommata?
Mullakin olin kantoliina etsinnässä ainaki ensimmäisten kuukausien ajaksi.. Trikooliinaa en kesäks haluis. Jos joku haluu myydä omansa saa ilmottautua :D :) ! Esikoinen ei kyllä viihtynyt liinassa yhtään... ehkä pikkuveli viihtyis niin vapautus kädet sit isomman kanssa touhuamiselle.
Fb:ssä on yksi hyvä ryhmä kantovälineiden ostoon ja myyntiin. :) Harmi kun täällä ei saa mainita.
Mutta oisko vuokraus vaihtoehto, jos epäilyttää tuleeko käyttöön paria kuukautta pidempään? :)