Meillä on Manduga, käytettynä ostin kun sitä voi pestä pyykkikoneessa. Pääsiäisenä viimeksi meijän kaks vuotiasta siinä kannoin kun metsäretkellä oltiin. Hyvin sai päikkärit siinä nukuttua. Oon käyttänyt sitä aina tosi pienestä asti, ehkä kuitenkin yli kuukauden ikäisillä jos oikein muistan.
Meillä ei paljoa hankintoja tarvita. Auto on seittämän paikkaen joka on nyt kyllä korjauksessa, se on ollut jo ennen kuopusta. Kotonakin on hyvin tilaa vielä vaikka useammalle. Kaikki vauvan tarvikkeet (pinnasänky, patja, peitot, petari, turvakaukalo+telakka, kaukalonlämpöpussi, lelukaari, hoitoalusta, vaunuihin koppa ja vaatteita tyttö ja poika vauvalle) hyvin pakattuna tuolla kaapissa. Onneksi oon säästänyt talvivauvan toppahaalarin, vaikka olisi kyllä tehnyt mieli myydä kaikkea tuota jo eteenpäin. Rattaat tosiaan kans on.
Eli haaveilen välillä hankkivani jotain uutta lisää, mutta olen myös sitä mieltä että vauvan kanssa selviää oikeasti aika vähälläkin. Sitteri on jäänyt aina hommaamatta (siitä baby born sitteristä olen haaveillut) kun ovat viihtyneet lelukaaren alla leikkimatolla. Meillä on sellanen Fischer Price kolmijalkainen lelukaari, joka on tosi hyvä.
Meillä on myös ollut Troll- vauvan kehto ja sellaisen kyllä haluaisin nyt myös, kun sen saa niin kivasti meijän oman patjan korkeudelle.