Saniais, meillä taas sellainen "ongelma" että kun ei kuuluta kirkkoon eikä lapsia kasteta, niin valikoima pienenee tosi paljon jo siitä kun ei haluta sinne mitää kaste, kirkko, pappi juttuja... Jos että löydä kivaa niin ainahan voi ostaa vaikka kirjan malliksi ja sitten itse askarrella vastaava kauniiseen tyhjään kirjaan :) Muistasin että jossain olen nähnyt sellaisen mikä on tosi neutraali vanhempien sukupuolien kanssa, perheen rakenteen osalta ja just tän kirkko asian osalta. Olin silloin vaan ehtinyt jo ostaa ja täyttää esikoisen vauvakirjaa, niin en sit sitä enää ostanut.
Mä olen jo ennen plussaa vauvakirjan ostanut ja nyt alkanut jo täyttää sitä. Mietin että jos menee kesken, niin se saattaa olla hyvä terapia muoto mulle selailla sitä kirjaa ja kirjotella omia fiiliksia sinne. Haluun kaikista raskauksista vauvakirjan, koska muutun kyllä henkisesti jo useamman lapsen äidiksi kun saan plussan tikkuun. Vauvakirja on itselleni sellainen symbooli vauvan olemassa olosta ja siitä kuinka odotetaan ja rakastetaan
Mä olen jo ennen plussaa vauvakirjan ostanut ja nyt alkanut jo täyttää sitä. Mietin että jos menee kesken, niin se saattaa olla hyvä terapia muoto mulle selailla sitä kirjaa ja kirjotella omia fiiliksia sinne. Haluun kaikista raskauksista vauvakirjan, koska muutun kyllä henkisesti jo useamman lapsen äidiksi kun saan plussan tikkuun. Vauvakirja on itselleni sellainen symbooli vauvan olemassa olosta ja siitä kuinka odotetaan ja rakastetaan