Hankinnat

Meillä oli esikoisella sellanen haalean vaal.pun. untuvaa oleva haalaripussi. Oli ihan mun suosikki! Harmittelin ku oli se poika fiilis kuinka se jää nyt tällä käyttämättä, mut eipä olekaan sitä ongelmaa. :)

Mä hankin esikolle tommosen ja sit tein reijät jotta sai käytettyä kaukalossa ja oli kätevä ja lämmin, tuntu et aina poika oli hikinen vaikka koitti pukea kevyesti :)

Ostin tänään sen Lidlin vartalotyynyn. Katotaan tuleeko käyttöön asti :joyful: ..tai se jäi vielä töihin nyt, kun en sitä saanut rahjattua tänään pois. Tais tosiaan olla suosittu tuote, kun aamulla 7.30 nappasin sieltä vikan :eek:

Mä jäin ilman tyynyä. :( No täytyy pärjätä ilman. Pärjäsin viime kerrallaki. Halailtava vaa miestä! :D

Hankittiin Ora Land-tuplat käytettynä. Kivasti rullaa ovistakin ilman kikkailuja kapeutensa vuoksi. :)

Mäki jäin ilman tyynyä, pitää yrittää pärjätä imetystyynyllä niinku vuos sitten :)

Mä oon jotenki iha jumissa hankintojen kanssa! :sorry:
Edelleen tarttis vaunut päättää ja ostaa.
Hoitolaukku puuttuu.
Turvakaukalolle jalusta pitää vaan ostaa, se on helpoin homma ku ei tartte valita:grin
Hoitoalusta, pöytää ei varmaan osteta kun on hyvä taso vessassa.
TrippTrapp + newborn set tai ihanampi Steps newborn osalla..

Oon ostanu vaunuihin toppapussin ja turvakaukaloon oman pussin. Vaatteita on paljon.

Aiemmin ongelma oli tää pieni kämppä, jonne ei mahdu mitään.
Ostettiin oma asunto viikko sit ja tilaa on reippaasti enemmän, mut muuttoon on aikaa ja joudutaa vähä remppaa eli marraskuussa vasta muutetaan!
Silloin raskaus on aika lopussa ja en voi lähtee kaikkia hankintoja vasta silloin tekemään! :arghh:
Ja haluisin jotain ostella käytettynä, jolloin ne pitäis jo änkee tänne pikkukämppään muuton keskelle.

Ja mä sentää tykkään shoppailla! Mikä mua vaivaa:grin

Mä sain lidlin tyynyn ♡ menin neuvolan jälkeen joskus ysiltä ja vielä oli jäljellä. Yhden yön nukkuneena tuntui kyllä tosi hyvältä. Mutta eihöhän noita myydä jossain muuallakin. En kyllä tiedä mihin hintaan.

Mä ostin eilen vauvalle lämpöpussin/haalarin :) muuta en vielä ole ostanutkaan . Kaukalo ja kehto sekä tuplat täytyy ostaa. Meillä muut isosiskon jäljiltä ja ehkä sit kesällä saa siskonsa pinniksen viimestään jos typy muuttaa isompaan sänkyyn :)

Meillä ei uudelle tulokkaalle ollut oikein mitään hankintoja, joten ostettiin sitten Gracon simple sway swing. Aivan ihana!!

Miehen vanhemmat osti meille vaunut, käytiin Vantaan Tammiston Vauvapisteestä ostamassa ne. X-lander Move ja tykätään kovasti

Me ei osteta kehtoa vaan saa mennä esikoisen pinnasängyssä. Kunhan joku vaan opettaisi sen alta pois isompien sänkyyn. Se on jo valmiina, mutta en tiedä haluanko ryhtyä tähän hommaan :D :D

Rusina, rohkeasti vain:) mitä aiemmin pienen syntymää sitä paremmin teillä riittää siihen voimia. Yhteinen suunnitelma nukkumaan meno rytmistä auttaa pysymään jämptinä, uudessa sängyssä pysymiseen. (Meillä nuorin kyllä niin läheisyyden kaipuussa iltaisin että haluaa että toinen vanhempi lähellä melkein nukahtamiseen asti <3 )

Me ostettiin pojalle 30€ käytetty sänky mikä uutena maksais n 200€. Yleensä ei harrasteta kauheesti käytettyjä kamoja mutta tällä kertaa onneksi. Siirrettiin sänky vierashuoneeseen jossa myös 160cm vierassänky. Poika nukkuu siinä.. eli toi jatkettava sänky on nyt mietinnässä et josko jopa puretaan se pois..

Meille on nyt hommattu vaunut, tripp trapp mihin newborn set, sitten iso kasa vaatteita ja harsoja/pikkupyyhkeitä sekä parit lakanat. Pienen osan vaatteista ostin uutena, muuten kaikki hyväkuntoisia käytettyjä. Paitsi toki harsot, lakanat ja pyyhkeet uusia :D Vielä puuttuu turvakaukalo ja telakka sekä pinnasänky ja sitten ehkä unipesä ja rintapumppu.

Te jo äidit.. ootteko käyttäneet pullonlämmitintä? Tuli vaan mieleen. Mun äiti tilasi sellasen mulle.

Silloin harvoin kun esikoinen tuttipullosta joi niin käytettiin kun isi halusi sellaisen hommata :)

mua alkaa entistä enemmän houkuttamaan noi bugaboon buffalot! :joyful:

Onko jollain kokemusta bugisten tilaamisesta ulkomailta? Ilmeisesti siinä hieman voi rahaa säästää, mut onkohan vaivan arvoista..

Takaisin