Mä oon kantanut sillä pääsääntöisesti selässä ja jos säätää lapsen mahdollisimman korkealle niin silloin se painopiste muuttuu kaikista kevyemmäksi kantaa. Tossa on kyllä pitkänä miinuksena se, että noi olkahihnat tuppaa ottamaan sen painon ja rasittamaan hartioita painavemman lapsen kanssa. Että jos kantaa pitkää matkaa niin onbu liinahihnoilla lienee mukavin. Meillä tuo palvelee tarkoitustaan hyvin, sillä käytetään sitä tammikuisella vain satunnaisesti ja metsässä jne. Kannattaa katsoa Mamsellin nettikauppa, niiltä ostin oman edullisesti.
Mutta tosiaan minun käsityksen mukaan tuota suositellaan lapselle, joka osaa vähintään istua ja vaatekoko ois lähempänä 80cm. Että ihan vauvalle se ei ole tarkoitettu. Tykkään tuosta pikareppuna ja juuri tuo lannevyön puuttuminen tekee siitä helpon kantovälineen raskaanakin. Ja sitä on helppo käyttää. Laitan lapsen maassa istumaan sen kyytiin ja heitän repunlailla vaan selkään :D
Mutta tosiaan minun käsityksen mukaan tuota suositellaan lapselle, joka osaa vähintään istua ja vaatekoko ois lähempänä 80cm. Että ihan vauvalle se ei ole tarkoitettu. Tykkään tuosta pikareppuna ja juuri tuo lannevyön puuttuminen tekee siitä helpon kantovälineen raskaanakin. Ja sitä on helppo käyttää. Laitan lapsen maassa istumaan sen kyytiin ja heitän repunlailla vaan selkään :D