Mäki odotan mut vielä ei uskalla mitään katella ja ostella :) mä oon aina halunu emmaljungat en kyl tiiä miks joskus vauvakuumeessa vuosii sit katellu. Mut oikeesti yli tonnin vaunut!!! mitä järkee :D me ei olla mitää rikkaita! Et ehkä ku alan tutkii ni löytyyki jotkut muut ja tärkeintä on käytännöllisyys :)
Ainoo mitä o valmiina ni rottinkinen ensisänky joka ollut jo minun äidillä hänen siskoillaan ja minulla ja siskollani
Meidän emmaljungan yhdistelmät on kyllä ollu huiput! Tosi jykevät ja käytännölliset. Niin paljon vaunuilta vaadin kaikkee, että hinnaksi olis uutena tullu juurikin reilu tonni. Löysin kuitenkin käytetyt kaverin kaverilta hintaan 250e. Tiesin, että hän on vaunut säilönyt asianmukaisesti ja ne kyllä silmämääräisestikin olivat kuin uudet. Tottakai sitten pesin ne kunnon tekstiilinpesuaineilla kumminkin ja hyvin ovat palvelleet :)
Hyviä rattaita löytyy myös muilta valmistajilta ja aina saattaa tulla hyviä kampanjoita. Kannattaa pitää silmällä tarjouksia ja poistotuotteita, mikäli uudet haluaa :)