Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Me hommattiin vaunut jo hyvän aikaa sitten, kans juuri nuo Emmaljungan Duo Edget. Oikeastaan oli vaan tarkoitus mennä kattomaan millaisia runkoja löytyy, mutta vaunut oli niin isossa alessa, että mies innostui heti ostamaan ne. Se on sinänsä outoa, kun tyyppi normaalisti harkitsee sukkaparinkin hankintaa vähintään viikon
Käytiin myös juuri New Yorkissa lomailemassa. Käytiin amerikkalaisittain Gender Reveal ultrassa, jossa selvisi ipanan olevan tyttö. Tuli sitten ostettua "muutama" mekko, body ja muu ylisöpö vaatekappale. Jotenkin oli vapauttavaa päästä ostamaan hillittömiä vaaleanpunaisia röyhelöjuttuja ja muita söpöyksiä, kun oma vaatekaappi on lähinä mustaa ja muita tummia värejä täynnä. Sisäinen Paris Hilton pääsi valloilleen![]()
Mulle myyjä ei ees suositellu muuta ku tuota omaa koppaa, koska se on pienin jolloin sit jos on tarve sisarusrattaille niin tulee hankaluuksia saada istuinosa sopimaan tai siihen jää tosi vähä tilaa. En sit tiiä oliko vaan myyntipuhetta, koska sanoin et meillä on jo koppa ja vaan rungolle ois tarvetta.Mä kävin tänään kans vaunuostoksilla, mutta vielä ei lähtenyt mitään mukaan. Emmaljungan super vikingien rungon haluan, mutta en osaa päättää otanko siihen super vikingin oman kopan vai city crossin. Jotenkin hankala valita, kun ei ole mitään kokemusta vaunuista.
Joo tuplina noita voi käyttää vaan omalla kopalla, mutta mun on hyvin hankala kuvitella, että meille tulis tuplille tarvettaMulle myyjä ei ees suositellu muuta ku tuota omaa koppaa, koska se on pienin jolloin sit jos on tarve sisarusrattaille niin tulee hankaluuksia saada istuinosa sopimaan tai siihen jää tosi vähä tilaa.

Imetyksen tuesta vakuuteltiin että jees jees hyvää maitoa.. Mutta mitä sille ämmälle oikein tapahtuu siellä pakkasen uumenissa. Jatkan vielä, onko joku käyttänyt tollaista Doomoon imetystyynyä jo nyt raskauden aikana öisin tukemassa asentoa? Mulla on tosi ilkeä yöllinen närästys ja oon miettinyt auttaisko se puoli-istuvassa asennossa nukkumisessa...