Mekin ollaan mietitty nukkumisjärjestelyjä. Todennäköisesti vauva tulee nukkumaan omassa pinniksessä heti alusta mun vieressä ja pyritään siirtämään hänet sitten omaan huoneeseen nukkumaan noin puolivuotiaana. Mies on todella levoton nukkuja joten meidän väliin vauvaa ei voi laittaa millään, ja toisekseen meillä on kaksi vanhempaa kissaa jotka ovat tottuneet kulkemaan makkariin ja pois omia aikojaan ja jotka nukkuvat meidän jaloissa joka yö. Kissaverkko onkin ihan ehdoton hankinta.
Talossa on kaksi kerrosta, alakerrassa varmaan vietetään aikaa päivisin joten olen harkinnut Vaavi-ensisängyn vuokraamista, siinä vauva voisi nukkua päikkäreitä niin, että näkisin hänet koko ajan ja voisin vahtia, etteivät kisut mene hänen viereensä. Vaavi-sängyssä on pyörät alla niin voin kätevästi vaihtaa sängyn paikkaa aina sen mukaan, missä itse milloinkin puuhaan. Yöksi sitten yläkertaan omaan sänkyyn.
Sitteri varmaankin hommataan, sellainen minkä saisi kiinnitettyä syöttötuoliin niin vauvan saisi osaksi ruokailuhetkiä jo varhain. Sieltä käsin vauva sitten voi myös seurailla mun ruoanlaittoa jne. mikäli vain on sellainen, että sitterissä viihtyy :D
Eilen hain Ikeasta sellaisia kokoontaitettavia, lipastoon tai vaatekaapin hyllylle laitettavia jakajia pikkuisia bodyja ja pöksyjä jne. varten. Ja pieniä hengareita <3 Mulla oli taas matkassa kokenut äitiraati, ja porukalla arvioitiin sitten muita vauvatarvikkeita joita pitää myöhemmin ostaa. Tässä vaiheessa, kun vointi sallii pitemmän kaupoilla pyörimisen, olen yrittänyt tehdä hankintalistaa valmiiksi niin sitten alkusyksystä ei tarvitse kuin kävellä ostoksille tai parhaassa tapauksessa klikkailla sopivimmat kotiin :) Onneksi iso osa saadaan tosiaan käytettynä, yllättävän paljon tuollainen pieni ihminen tarvitsee kaikenlaista