Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen ostellut kirppareilta jo jonkin verran vaatteita mutta hieman hankalaa kun ei tiedä mitä vauveli sitten tarvii. Pitkähiaisia kietaisubodeja on muutamia, sekä niiden kanssa käytettäviä housuja, yks yökkäri, muutamia potkupukuja sekä flanellipuku. Varmaan vielä sukkia, vanttuita ja hattuja tarvii, mutta pitäisikö olla erikseen jotain collegevaatteita tai muita sisällä pidettäviä? Ulkovaatteita ja villapuku kans vissiin :D
Meil ollu viluisia beibejä ja alkuun ollu body, puolipotkarit, housut, villasukat ja ohut lakki sisällä, joskus viel toinen paitaki.. ja tämä siis kerrostalolämpötiloissa :P Siitä vähitellen lähteny väheneen.
Ne on kyllä harvinaisen ja valitettavan tuttu juttu esikoisen vauva-ajoilta. Samoin yölliset ohipissat vaipasta sänkyyn, pulauttelut itsensä ja minun päälle ja maidon suihkuaminen kaaressa ties minne Heebeli musta kannattaa ehkä harkita oisko hyvät vaunut käytettynä kuitenkin vaihtoehto versus huonommat uutena! Mä oon ostanu emmikset uutena ja nyt kun vaihdoin niin ostin käytettynä ja ei niissä ole mitään muuta eroa kuin että käytetyt maksoi puolet vähemmän :D Sit kun oon työntäny kans huonompia niin on se ero kyl aika tosi iso(Vaikka tietty ku johonki tottuu niin ei sitä ny muuta välttämättä kaipaa.) Mutta esim noi Emmikset on semmosia et porukka pitää huolta ja säilyttää sisällä yms jotta pysyis hyvänä, ainakin fb:n emmiskirppiksellä on kuulemma tarkka meininki :D