tinkerbell84
Näppärä viestien naputtelija
Menin sitten ostaan sen kaukalopussin, no, onhan se kätevä, kun ei tarvi pukea ulkovaatteita erikseen kaukaloon :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
että meillä ei nyt sitten ole sitä kaukaloa vauvalle. Mahtavaa Meillä mies telee hankintoja omatoimisesti. Ei tarvi kun ajatella ääneen kuinka lampaantalja olis varmaan kiva, niin kohta on jo talja, siis kaksi, haettavissa postissa.
Puheissa tarvii olla tarkkana, ettei se osta mitään tarpeetonta vain sen vuoksi, että tulin mainiinneeksi asiasta.
Mä oon kyllä saanu ihan itekseni hoitaa kaikki hankinnat. Nyt ei tietty oo paljoa tarvinnu ostaakaan, mut esikoisen aikaan ärsytti miehen "no tarvitaanko sitä ja kyllähän sen ehtii"-asenne:banghead:

Oon ihan samaa mieltä!! Meillä on britaxin b-agilet matkarattaina ku en halunnu mitään ihan rimpuloita. En mä vauvaa noihin laittas, vaatii jonku pehmeän kopan. Esikoinen ei oikeen koskaan oo kunnolla viihtyny noissa, kun niissä jää istuma-asento liian löhöilyasennoks ja sit tyyppi valuu alaspäin. Makuulle nuo saa ja nukkumiseen toimii hyvin, paitsi ettei esikoinen enää pitkäänbaikaan oo nukkunu rattaissa ku ehkä vartin hyvällä tuurillaMeillä oli joskus britax b-agilet ja en kyllä vauvaa olisi sinne pistänyt ilman lisäosia, esim. Niihin on ostettavissa koppa sinne sisään. Kätevät oli muuten mur en tykännyt käyttää niitä muuten. Autoon oli helppo laittaa mutta lapsella ei ollu helppo istua niissä ja se todellakin johtui juuri niistä rattaista, koska nyt mummolassa on sateenvarjorattaat,,merkki carena, niin niissä on paljon helpompi lapsen olla vaikka on halvemmat ja vanhemmat ja epäkäytännöllisemmät käytännössä laittaa autoon ja muuta...