Meillä ainakin saa vyöt irti kaukalosta ja niin sai vanhastakin piti kyllä leikkiä vähä aikaa ennenkö tajusi kuin ne irtoaa tästä uudesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mä kyselin, sellaisia tutut tarjosivat ja päätettiin ottaa ne. :)
Ootteko hankkineet muuten sellaista nukkumis makuupussia vauvalle? Mietin että onkohan sellainen hyvä, ei pääsis raapimaan naamaansa ym.
Entä millaiset vaatteet olis hyvät synnärille vauvalle? Joku sanoi että sellainen kietaisu paita jossa hihat suljettu. Vai muistankohan väärin? :D
Olen melko varma, että helvetissä ihmiset laitetaan asentamaan turvakaukaloita autoon ad infinitum. Jos joku on miettinyt.
Eilen meni TUNTI kun väkerrettiin turvakaukalon telakkaa isofix-kiinnikkeisiin :arghh:
Anteeksi mutta miten voi mennä noin kauan?Olen melko varma, että helvetissä ihmiset laitetaan asentamaan turvakaukaloita autoon ad infinitum. Jos joku on miettinyt.
Eilen meni TUNTI kun väkerrettiin turvakaukalon telakkaa isofix-kiinnikkeisiin :arghh:
Eikö sen pitäis olla maailman helpoin ja nopsin homma.. Siis ihan oikeasti ihmettelen koska itse olen ihan täysin käsi tuollaisissa ja silti onnistuin siinä ihan helposti..