Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl on jonki verran rompetta, esikoiselta ei oo mittää jälellä ku tyty menee jo eskarii syyskuuus:happy:

Onko kukaan teistä tilannu vaunuja ebaystä? Mietin että ottaakko semmoset 3 in 1 yhdistelmät jossa ois car seat mukava vaiko metsästää sitä istuinta jostain erikseen.. En ole oikein heidän tiedoista löytäny mimmosilla systeemeillä sen istuimen saa autoon kiinnitettyä.

Nyt alkaa tulemaan paniikki. Viikkoja 28+0 ja paljon puuttuu vielä tavaraa :( Vaatteet on onneks esikoisen jäljiltä ja pinnis, mut esim.vaunut ja turvakaukalo puuttuu.. oon vaan niin väsyny koko ajan etten jaksa miettiä minkälaiset vaunut tai kaukalo olis hyvä. Ärsyttävää..

Meiltä kanssa kaukalo puuttuu kokonaan, eikä oo ees hajuakaan millanen olisi hyvä.. :shifty:

Meillä ollu Britaxin b-safe kaukalo esikoisesta asti nythän siinä jo käyttöikä poksuu mut saadaan siskolta samainen lainaksi:) suosittelen!

• Tykkään
Reaktiot: Epa
Sama, kaukalo puuttuu :S mun kannattaa kyl varmaan oottaa siihen asti et mies saa päätettyä minkä auton se nyt ostaa!!!?? =) tietää sitten että millä kiinnikkeillä, vai? :)

Aikalailla kaikissa vm 2005-> autoissa on isofix kiinnikkeet et aikalailla taivas rajana minkä kaukalon sitä haluaa hommata;) meillä noi ollu kiinni ihan vaan turvavöillä... tos mun pakussa (vm 95) ei edes oo isofix kiinnikkeitä!

Aikalailla kaikissa vm 2005-> autoissa on isofix kiinnikkeet et aikalailla taivas rajana minkä kaukalon sitä haluaa hommata;) meillä noi ollu kiinni ihan vaan turvavöillä... tos mun pakussa (vm 95) ei edes oo isofix kiinnikkeitä!

2013 tullut vasta pakolliseksi ja tätä ennen ollut varuste. Kannattaa auton myyjältä tarkistaa löytyykö, kun ei voi olettaa :)

Mä väittäisin et isofix valmius on ollu pakollisena jo -02 eteenpäin valmistetuissa autoissa :D

Google tiesi että 2006 on isofix tullu pakolliseksi :) Mut mä nyt jännitän ja odotan et mikähän auto meille mahtaa tulla XD

Ootteko ostanu vaunuja uutena vai käytettynä? Ne on vaan niin sairaan kalliita et ois jees löytää käytetyt.. mut sit toisalta ei tiedä miten niit on säilytetty..

Minä ostin emmaljungan yhdistelmät käytettynä. Kyllä sen säilytys homman pystyy paikan päällä tarkistamaan. Jos haisee varastolle tai homeelle, ne voi jättää ostamatta :) minä maksoin omistani 230 e :)

Meillä myös esikoiselle hommattu emmaljungan yhdistelmät käytettynä, 240€. :)

Äkkiä sen näkee kun käy paikapäällä kattoo vaunuja, jos on yhtään mustia pilkkuja ni hometta on..

Mä hommasin nyt myös käytetyt (lähes uudet) tuplat hintaan 630€. :)

Myös meillä käytetyt emmaljungan yhdistelmät, muistaakseni maksettiin 350€. Aikanaan ostettiin esikoiselle uudet emmaljungat. Meille aivan asiansa ajaa nyt nuo käytetyt, käyttöaikakin kuitenkin suht lyhyt.

Mekin ostettiin Emmaljungan yhdistelmät käytettynä,350e. Sopii paremmin budjettiin ku 1350e :)

Mites noita vaippoja kannattaa varata valmiiks? Ku niissäkin nii montaa kokoo ja mallia ni mitä kannattaa ostaa? Kai sitä jotai pitää olla valmiina vaikkei pyllyn tarkkaa muotoa vielä tiiä =) =)

Minulla kaveri ainakin sanoi ettei niitä koon 1 vaippoja kannata kauheasti hamstrata, kun normaalisti voi aika heti synnärin jälkeen siirtyä kokoon 2. Libresseissä ainakin.

Minulla ei omakohtaista kokemusta, kun ekaa odotan.

Joo ykkösiä en suosittele ostamaan... kakkos koko on meillä ollu käytössä heti synnäriltä tullessa. :) sekä liberossa että muumissa. Muita en oo ihan pienelle vauvalle ostanu.

Takaisin